Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zostały pokonane mnie dalej zastanawia jak udiabła oni zanimowali tyle ludzi.

Napisano
zostały pokonane mnie dalej zastanawia jak udiabła oni zanimowali tyle ludzi.

 

Nie ma tego w Blenderze?? ...

Napisano

MPC wykorzystało inhousowe narzędzia zintegrowane w środowisku mayi - i tak do tłumów użyto ALICE w połączeniu z ragdollowym PAPI

Napisano
Nie ma tego w Blenderze?? ...

 

hehe nie ma, bo nie było takiej potrzeby. Od wielkich animacji i tego typu spraw jest maya. Blender specializuje się w innych dziedzinach.

widzisz problem jest taki że sam na mnie psioczysz a robisz dokładnie to samo najgorsze jest to że ludzie cie popierają. No bo w konću w obronie ukochanego maxa stajesz :>

Napisano

Sam bym chciał kiedyś wziąć w produkcji czegoś podobnego ;)

 

Nie ma tego w Blenderze?? ...

Po co wprowadzasz niepotrzebne napięcia do wątku, pisząc posty całkowicie nie związane z tematem? Off Top?

Napisano

Kramon ja Ciebie nie kleje:) Piszesz, ze od takich rzeczy jest Maya, a pare watkow temu szalales z misiem o imieniu Ted by pokazac, ze Blender to swietny soft do branzy filmowej, i tam powinien byc wykorzystywany gdyz nie ustepuje najwiekszym. No wez sie zdecyduj w koncu, bo stoisz w rozkroku.

 

ps. Swoja droga ciekawy moment z tymi brzozami. ;)

ps2. Nie mam nic do Blendera, soft jak soft, jednak Kramon jest mocno niezdecydowany w swych wypowiedziach.

Napisano

Nie pisałem że blender to soft mocno filmowy. Pisałem że Blendera mocną stroną jest modeling i UV maping. to też w filmie TED został wykorzystany do rozłożenia siatki miśka. Do animacji zawsze polecałem majke, to samo z symulacją wody dymu i innych takich bajerów jeśli chcesz się w to bawić tak bardziej serio to, Houndini albo mayka z pluginami.

Napisano

Musze sie pochwalic ze mialiem przyjemnosc nad tym pracowac :)

Napisano

Pracowalem jako Junior Lighting TD. Udalo mi sie kila ujec wykonczyc, lecz niestey zadnego nie ma na breakdown'ie. Jako ciekawostke moge powiedziec ze niektore z tych ujec "piramidy" to potrzebowaly 96gb ramu do renderingu :)

Napisano

Przyznaj sie, Ty zasadziles te brzozy;) Jak sie Antek dowie o tym ujeciu to bedzie dowod w sprawie :):)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności