Napisano 24 Październik 201311 l Moving Picture Company wypuściła ponad trzy minutowy breakdown ujęć, które robili specjaliści tej firmy do filmu World War Z. Pełna treść: World War Z - breakdown
Napisano 24 Październik 201311 l zostały pokonane mnie dalej zastanawia jak udiabła oni zanimowali tyle ludzi.
Napisano 24 Październik 201311 l (...) jak udiabła oni zanimowali tyle ludzi. Albo Maya i Miarmy crowd: http://www.basefount.com/miarmy Edytowane 24 Październik 201311 l przez ApaczoS
Napisano 25 Październik 201311 l zostały pokonane mnie dalej zastanawia jak udiabła oni zanimowali tyle ludzi. Nie ma tego w Blenderze?? ...
Napisano 25 Październik 201311 l MPC wykorzystało inhousowe narzędzia zintegrowane w środowisku mayi - i tak do tłumów użyto ALICE w połączeniu z ragdollowym PAPI
Napisano 25 Październik 201311 l Nie ma tego w Blenderze?? ... hehe nie ma, bo nie było takiej potrzeby. Od wielkich animacji i tego typu spraw jest maya. Blender specializuje się w innych dziedzinach. widzisz problem jest taki że sam na mnie psioczysz a robisz dokładnie to samo najgorsze jest to że ludzie cie popierają. No bo w konću w obronie ukochanego maxa stajesz :>
Napisano 25 Październik 201311 l Sam bym chciał kiedyś wziąć w produkcji czegoś podobnego ;) Nie ma tego w Blenderze?? ... Po co wprowadzasz niepotrzebne napięcia do wątku, pisząc posty całkowicie nie związane z tematem? Off Top?
Napisano 25 Październik 201311 l Kramon ja Ciebie nie kleje:) Piszesz, ze od takich rzeczy jest Maya, a pare watkow temu szalales z misiem o imieniu Ted by pokazac, ze Blender to swietny soft do branzy filmowej, i tam powinien byc wykorzystywany gdyz nie ustepuje najwiekszym. No wez sie zdecyduj w koncu, bo stoisz w rozkroku. ps. Swoja droga ciekawy moment z tymi brzozami. ;) ps2. Nie mam nic do Blendera, soft jak soft, jednak Kramon jest mocno niezdecydowany w swych wypowiedziach.
Napisano 25 Październik 201311 l Nie pisałem że blender to soft mocno filmowy. Pisałem że Blendera mocną stroną jest modeling i UV maping. to też w filmie TED został wykorzystany do rozłożenia siatki miśka. Do animacji zawsze polecałem majke, to samo z symulacją wody dymu i innych takich bajerów jeśli chcesz się w to bawić tak bardziej serio to, Houndini albo mayka z pluginami.
Napisano 25 Październik 201311 l Wysmienicie, gratuluje! A mozna wiedziec za co byles odpowiedzialny?
Napisano 25 Październik 201311 l Autor Oooo prosze! Miło to słyszeć. Coraz więcej osób się ujawnia. Jest się czym chwalić i projekt chyba fajny. Napisz coś więcej za co byłeś odpowiedzialny.
Napisano 25 Październik 201311 l Pracowalem jako Junior Lighting TD. Udalo mi sie kila ujec wykonczyc, lecz niestey zadnego nie ma na breakdown'ie. Jako ciekawostke moge powiedziec ze niektore z tych ujec "piramidy" to potrzebowaly 96gb ramu do renderingu :)
Napisano 28 Październik 201311 l Przyznaj sie, Ty zasadziles te brzozy;) Jak sie Antek dowie o tym ujeciu to bedzie dowod w sprawie :):)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto