Filip Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 Czesc.Po prostu stacja benzynowa no może nie z prawdziwego zdażenia , ale benzyna napewno jest.Scena ma juz ok 300 000 poly.
Marcin Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 mam wrazenie ze bedzie przetexturowana :/ ale wszystko w twoich rekach ... zycze zebys nmie uzyskal tego efektu ...
uncle Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 ladne, bardzo ladne:) nie spieprz textury podloza
Filip Napisano 1 Wrzesień 2004 Autor Napisano 1 Wrzesień 2004 To co widać .Acha textura drzwi napewno będzie zmieniona.Jeśli chodzi o podłoże to dopiero wstępna czysta mapa.
nielot007 Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 mnie tylko tutaj samochod nie pasuje (nie podoba sie??):D ps po co zalozyles ten temat skoro robisz to samo w poprzednim?? podwojne uderzenie??
Eyescream Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 Moim zdaniem samochód powinien być mniej wypucowany trochę bardziej zmatowione kolory i ciemniejszy lakier bo zbyt się wyróżnia:)
Falcrum Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 Dla mnie bomba. Krok po kroku i może wyjdzie coś ala Mustang Batou ?? ;D Powodzenia !! Pozdrowionka
ftorek Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 no w sumie super - tylko ten czeeerwoonyy... - szczegolnie po prawej - strasznie po oczach bije
KLICEK Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 czerwony za ostro bije po oczach , dziwny color bleeding od hydrantu na asfalcie ?! ktory nie jest mokry ? z 1 strony dzwi sa obtarte a z drugiej nie , obetrzyj je bardzo mocno gdzie jest zalozony lancuch. Zrob troche malutkich zaciekow pod napisami , reszta ladna , czekam na upd
uncle Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 zrob jakies normalne cienie, ostrzejsze, moze troche brudu? na stacji przewaznie sa plamy na betonie, poza tym moze jakies popekania? zaciemnij textury na dole przy alczeniu z ziemia.. te cegly, tak samo beton, przy trawezniku przyciemnij go, ceglowki ladne tylko tak ciut za nowo dla mnie, moze obroc troche samochod bo bardzo nieciekawe ujecie, daj go pod katem od kraweznika, nie wiem, jakies 20 stopni, bo narazei to wszystko od linijki ustawiane
p_e_t_e_r Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 chrom/nikiel na zderzakach i elementach jest do bani albo nie ma sie od czego porządnie odbijać. pozatym bardzo podoba mi sie ta scenka.
Marcin_ps Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 moze jakies niebo bys dal tam w tym gornym rogu
Damian Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 cienie są za ciemne. kiepsko to oświetliłeś albo kiepsko GI poustawiałeś. a tak pozatym... hmmm.. wypas ! :) mi się podoba, fajne autko fajny garage i wogole jakies takie to fajne wyszlo, mimo niedorobek..
Gość _Kreska_ Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 te cegłowki jakies takie ciut małe, reszta fajna, model samochodu ładny.
THE MANYSH TRAFO Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 nie no całkem niezle stacja jak najbardziej ale auto cos tak nie pasi no i swiatło do regulacji
qcoe Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 jakby brakuje post processu, co dało by bardziej realityczny wyglad. pozdro
Filip Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 Czesc.Wrzucam kolejne renderki.Chromu jeszcze nie porawiałem.Neon to tylko tak narazie.
illy Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 do neona chyba lepszy glow by bylo, albo plug-in bo teraz wyglada jak ladnie wycieniowany bevel z outline na minusie
MareG Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 Największym minusem tej ładnej pracy jest to, że wszystkie elementy otoczenia (oprócz kabla zasilającego lampę) są idealnie prostokreślne, niczym nie naruszone, a podłoże idealnie płaskie jak tor formuły1 - A ich postarzanie i podniszczanie to jedynie tekstury, to mocno widać i wrażenie realizmu zostaje zachwiane, w zasadzie w ogóle być go nie może. Albo inaczej - wprowadziłeś tak symboliczne zabrudzenia / podniszczenia - żeby broń Boże nic sie nie zniszczyło! ;) To taka moja uwaga. A samochód - jaki jest każdy widzi :) Pozdro Marek
keszelu Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 Bardzo ladne. Tylko samochod powinien byc troche bardziej "rozjezdzony". Wyglada jak nowy. mozna by troche lakier "podniszczyc".
xMark Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 to auto jest po odpicowaniu przez westcoast custom, wiec musi wygladac ladnie :D a tak na powaznie to fajna pracka. mi sie podoba
zbuffer Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Według mnie do realizmu to tej pracy jeszcze daleko...... Po pierwsze nie podoba mi się chrom zderzaka i felg.... Po drugie mur z cegieł jest strasznie płaski, ściany jak od linijki - a przecież cegła na kantach powinna być postrzępiona! Poza tym wszystko trzeba przybrudzić(samochód jak prosto z myjni;) i wywalić ten glow! Mógłbyś też pomyśleć o lepszym ustawieniu świateł(i cieni) bo wszystko jest jakoś za bardzo równomiernie oświetlone! Pozdr
dawid_h Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Mi się twoja pracka podoba (sam chciałbym choć tak modelować i teksturować), choć faktycznie patrząc na samochód to wygląda jakby wyjechał prosto z taśmy produkcyjnej... można go troszke przybrudzić. Pozdrawiam i miłego dalszego poprawiania :)
Filip Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Z tym murem to macie rację nie da się ukryć jest za idealny ,a jesli chodzi o chrom to narazie nie potrafię go poprostu zrobić.Banał???Gdyby ktoś mógłby mi pomóc z ty piekielnym CHROMEM było by miło.Może chciaż linki do tutoriali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remi Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 te komentarze to pierdoły jakieś. nie słuchaj ich. wszystko ok. przydałoby się to teraz w jakieś animacji umieścić, bo jak na 1 fotke to za dużo pracy.
fotoas Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 1: neon ja sie swieci w dzien to i tak go nie widac ze sie swieci _ blad logiczny masz w scenie. 2.. juz dobra texturka cegly, mozna by jeszcze ja lekko podmalowac i zuzyc, ale delikatnie,..reszta texturek to bardzo slabe obrazki. to dlatego ciagle nie ma tego efektu realnosci. Widac ze oswietlenie masz obcykane,..praca nad realem to w tym wypadku ladnie namalowane texturki Jakis lepszy szderek chromu na zderzakach by sie przydal.. jest bardzo plaski Cos masz z fejkowaniem swiatla, bo za maly cien jest pod nadprozem , nad drzwiami, a za duzy w takim razie pod samochodem..Te dwa cienie do siebie nie pasuja. I chyba napisz Pensylwania ma za duza saturacje, chodzi o mapke jaka tam wrzuciles na model. kurde..popracowalbym moze jeszcze raz nad logika oswietlenia..scena sie ZAMYKA, wiec fajnie by wygladalo ostre slonce wpadajace od lewej,.. w zderzaku dzialoby sie sporo i jednoczesnie scene nabralaby ciekawszego nasycenia.Obserwator chcialby wiedziec co sie dzieje po prawej , tam dalej,.. to wszystko uzyskach kombinujac ze swiatlem calosciowo scenka na bardzo wysokim poziomie sliczniutka :) pozdr FotoAs
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się