Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc.Po prostu stacja benzynowa no może nie z prawdziwego zdażenia , ale benzyna napewno jest.Scena ma juz ok 300 000 poly.

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 5,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mam wrazenie ze bedzie przetexturowana :/ ale wszystko w twoich rekach ...

 

zycze zebys nmie uzyskal tego efektu ...

Napisano
  • Autor

To co widać .Acha textura drzwi napewno będzie zmieniona.Jeśli chodzi o podłoże to dopiero wstępna czysta mapa.

Napisano

mnie tylko tutaj samochod nie pasuje (nie podoba sie??):D

 

ps po co zalozyles ten temat skoro robisz to samo w poprzednim??

podwojne uderzenie??

Napisano

chrom taki sobie reszta ladna ;]

Napisano

Moim zdaniem samochód powinien być mniej wypucowany trochę bardziej zmatowione kolory i ciemniejszy lakier bo zbyt się wyróżnia:)

Napisano

Dla mnie bomba. Krok po kroku i może wyjdzie coś ala Mustang Batou ?? ;D

Powodzenia !!

 

Pozdrowionka

Napisano

no w sumie super - tylko ten czeeerwoonyy... - szczegolnie po prawej - strasznie po oczach bije

Napisano

czerwony za ostro bije po oczach , dziwny color bleeding od hydrantu na asfalcie ?! ktory nie jest mokry ? z 1 strony dzwi sa obtarte a z drugiej nie , obetrzyj je bardzo mocno gdzie jest zalozony lancuch. Zrob troche malutkich zaciekow pod napisami , reszta ladna , czekam na upd

Napisano

zrob jakies normalne cienie, ostrzejsze, moze troche brudu? na stacji przewaznie sa plamy na betonie, poza tym moze jakies popekania? zaciemnij textury na dole przy alczeniu z ziemia.. te cegly, tak samo beton, przy trawezniku przyciemnij go, ceglowki ladne tylko tak ciut za nowo dla mnie, moze obroc troche samochod bo bardzo nieciekawe ujecie, daj go pod katem od kraweznika, nie wiem, jakies 20 stopni, bo narazei to wszystko od linijki ustawiane

Napisano

chrom/nikiel na zderzakach i elementach jest do bani albo nie ma sie od czego porządnie odbijać.

 

pozatym bardzo podoba mi sie ta scenka.

Napisano

cienie są za ciemne. kiepsko to oświetliłeś albo kiepsko GI poustawiałeś. a tak pozatym... hmmm.. wypas ! :) mi się podoba, fajne autko fajny garage i wogole jakies takie to fajne wyszlo, mimo niedorobek..

Napisano

te cegłowki jakies takie ciut małe, reszta fajna, model samochodu ładny.

Napisano

jakby brakuje post processu, co dało by bardziej realityczny wyglad. pozdro

Napisano
  • Autor

Czesc.Wrzucam kolejne renderki.Chromu jeszcze nie porawiałem.Neon to tylko tak narazie.

Napisano

do neona chyba lepszy glow by bylo, albo plug-in bo teraz wyglada jak ladnie wycieniowany bevel z outline na minusie

Napisano

Największym minusem tej ładnej pracy jest to, że wszystkie elementy otoczenia (oprócz kabla zasilającego lampę) są idealnie prostokreślne, niczym nie naruszone, a podłoże idealnie płaskie jak tor formuły1 - A ich postarzanie i podniszczanie to jedynie tekstury, to mocno widać i wrażenie realizmu zostaje zachwiane, w zasadzie w ogóle być go nie może.

Albo inaczej - wprowadziłeś tak symboliczne zabrudzenia / podniszczenia - żeby broń Boże nic sie nie zniszczyło! ;)

To taka moja uwaga.

 

A samochód - jaki jest każdy widzi :)

 

Pozdro

Marek

Napisano

Bardzo ladne. Tylko samochod powinien byc troche bardziej "rozjezdzony". Wyglada jak nowy. mozna by troche lakier "podniszczyc".

Napisano

to auto jest po odpicowaniu przez westcoast custom, wiec musi wygladac ladnie :D

a tak na powaznie to fajna pracka. mi sie podoba

Napisano

Według mnie do realizmu to tej pracy jeszcze daleko......

Po pierwsze nie podoba mi się chrom zderzaka i felg....

Po drugie mur z cegieł jest strasznie płaski, ściany jak od linijki - a przecież cegła na kantach powinna być postrzępiona!

Poza tym wszystko trzeba przybrudzić(samochód jak prosto z myjni;) i wywalić ten glow!

Mógłbyś też pomyśleć o lepszym ustawieniu świateł(i cieni) bo wszystko jest jakoś za bardzo równomiernie oświetlone!

 

Pozdr

Napisano

Mi się twoja pracka podoba (sam chciałbym choć tak modelować i teksturować), choć faktycznie patrząc na samochód to wygląda jakby wyjechał prosto z taśmy produkcyjnej... można go troszke przybrudzić. Pozdrawiam i miłego dalszego poprawiania :)

Napisano
  • Autor

Z tym murem to macie rację nie da się ukryć jest za idealny ,a jesli chodzi o chrom to narazie nie potrafię go poprostu zrobić.Banał???Gdyby ktoś mógłby mi pomóc z ty piekielnym CHROMEM było by miło.Może chciaż linki do tutoriali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napisano

te komentarze to pierdoły jakieś. nie słuchaj ich. wszystko ok. przydałoby się to teraz w jakieś animacji umieścić, bo jak na 1 fotke to za dużo pracy.

Napisano

1: neon ja sie swieci w dzien to i tak go nie widac ze sie swieci _ blad logiczny masz w scenie.

2.. juz dobra texturka cegly, mozna by jeszcze ja lekko podmalowac i zuzyc, ale delikatnie,..reszta texturek to bardzo slabe obrazki. to dlatego ciagle nie ma tego efektu realnosci.

Widac ze oswietlenie masz obcykane,..praca nad realem to w tym wypadku ladnie namalowane texturki

Jakis lepszy szderek chromu na zderzakach by sie przydal.. jest bardzo plaski

Cos masz z fejkowaniem swiatla, bo za maly cien jest pod nadprozem , nad drzwiami, a za duzy w takim razie pod samochodem..Te dwa cienie do siebie nie pasuja.

I chyba napisz Pensylwania ma za duza saturacje, chodzi o mapke jaka tam wrzuciles na model.

 

kurde..popracowalbym moze jeszcze raz nad logika oswietlenia..scena sie ZAMYKA, wiec fajnie by wygladalo ostre slonce wpadajace od lewej,.. w zderzaku dzialoby sie sporo i jednoczesnie scene nabralaby ciekawszego nasycenia.Obserwator chcialby wiedziec co sie dzieje po prawej , tam dalej,.. to wszystko uzyskach kombinujac ze swiatlem

 

calosciowo scenka na bardzo wysokim poziomie

sliczniutka

 

:)

 

pozdr

FotoAs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności