adek Napisano 5 Listopad 2013 Napisano 5 Listopad 2013 Firma NewTek przedstawiła ChronoSculpt. Jest to aplikacja, która jak twierdzi firma ma zrewoluzjonizować pracę z animacją i symulacją. Narzędzie pozwala używać narzędzi sculptingu oraz transformacji w czasie. Pełna treść: Chronosculpt od NewTeka
adek Napisano 5 Listopad 2013 Autor Napisano 5 Listopad 2013 A teraz mam prośbę. Pisałem na podstawie informacji NetTeka, ale naprawdę do końca nie wiem dlaczego to jest taka "rewolucja". Czy ktoś w skrócie może mi to wytłumaczyć. Czegoś takiego faktycznie nigdzie nie ma. I jak to działa do końca? Czym jest Autodesk Geometry Cache.
jacekszy0 Napisano 5 Listopad 2013 Napisano 5 Listopad 2013 Nigdy w sculpt się nie bawiłem ale to co mi się spodobało to ręczne poprawianie tej fizyki płachty ściąganej z samochodu.
manabanana Napisano 5 Listopad 2013 Napisano 5 Listopad 2013 chyba chodzi o ułatwienie w robieniu animacji morphingiem - z wideo wygląda na to, że po prostu przeciągasz siatkę, klatka kluczowa i gotowe.
altarian Napisano 5 Listopad 2013 Napisano 5 Listopad 2013 Na filmiku wszystko jest jasno pokazane. Aplikacja jest na prawdę bardzo pomocna szczególnie dla tych którzy pracują przy wszelkiego rodzaju symulacjach, ci od razu widzą potęgę tego narzędzia. Bardzo często podczas symulacji czy to rigid body czy cloth dochodzi do interpenetracji których nie sposób naprawić a tak dzięki chronosculpt możemy to zrobić w kilka chwil oszczędzając wiele czasu ,nerwów i pieniedzy. Choronosculpt nie jest aplikacją stricte do sculptingu i nie jest konkurencją dla programów takich jak Zbrush czy 3dCoat , sculpting tutaj jest traktowany jako narzędzie do poprawy cache'u dla danej geometrii. Nie wiem czy wystarczająco dobrze to wyjaśniełem ale próbowałem:) Adek Autodesk Geometry Cache to jak sama nazwa mówi cache dla softów z autodesku:) w Maya możesz go znaleźć w Animation/ geometry cache
Monio Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 Kolejny aspekt to animacje obiektów organicznych. Takie poprawianie riga pod jedno konkretne ujęcie gdzie postać źle się deformuje to kupa roboty dla kilku osób. Z tą technologią shoot leci do modelera który poprawia na kilku klatkach kluczowych co trzeba i gotowe.
ApaczoS Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 Dobre to:) Taka Sparta na wypasie. Adek chyba nawet pisałeś kiedyś o tym. Aplikacja jest darmowa i służy do sculptowania cachu z symulacji. Ostatnio można nawet mergować(zwiększać gęstość). Ciekawostką jest fakt, iż program jest rozwijany przez jednego człowieka. http://spartaproject.com/
Kramon Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 ej a to niebyło juz jakos pare miechow temu w softimage? bo pamietam ten filmik
Kramon Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 Nie w XSI tylko w Lightwave. a yo, no coś mi świtało że to widziałem gdzieś.
legomir Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 W modo 701 jest coś podobnego do particli :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się