Micaki Napisano 24 Wrzesień 2014 Share Napisano 24 Wrzesień 2014 Zrób może tak: Kliment masz może link do tematu całego tego czołgu? Wygląda na kawał porządnego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medwed Napisano 25 Wrzesień 2014 Share Napisano 25 Wrzesień 2014 Tylko to znalazłem http://jjcoolio.cgsociety.org/art/tank-maya-mental-ray-3d-435446 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 25 Wrzesień 2014 Share Napisano 25 Wrzesień 2014 Mam blade pojęcie o UV mappingu, ale gdybym to ja ruszał do tematu tego czołgu (mam na myśli materiały, nie model) to tu bym zaczął swoją podróż : https://www.youtube.com/watch?v=hVbIhe2eDxc po to by nauczyć robić się takie VRAY'owe materiały: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medwed Napisano 25 Wrzesień 2014 Share Napisano 25 Wrzesień 2014 Tu masz podobny pod vrayforc4d http://www.vrayforc4d.net/portal/materials/metal-rust-green-1227 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kir4 Napisano 21 Styczeń 2015 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2015 Rymtymtym .......... Będe tyle siedział przy tej scenie ile wlezie. Chcę podskoczyć na bardzo wysoki poziom i dojdę do tego po trupach nawet. Myślę że postpro już ogarnąłem i teksturowanie. Muszę wymodelować parę modeli w sumie nie parę a parędziesiąt. Na przeciwko tej pustki co jest chcę zrobic wielki pałac / ratusz. To wszystko będę starał się zniszczyć. Dla tych co nie śledzili tematu, wszystkie modele są moje :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie do udziału w temacie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STRZYG Napisano 21 Styczeń 2015 Share Napisano 21 Styczeń 2015 Tak jest!! NO MERCY!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tempe Napisano 21 Styczeń 2015 Share Napisano 21 Styczeń 2015 Z ciekawości jeśli oczywiście wolno spytać, ile ta scena liczy poly? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kir4 Napisano 21 Styczeń 2015 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2015 Musi być moc! 8mln. Dopuszczam że scena będzie miała około 20mln poly. Ale to już będę musiał kombinować, być może uda mi się mniej uzyskać, ale takie szacowanie przypuszczam. Oczywiście mowa o ilości poligonach zawartych w wyrenderowanej scenie a nie z viewportu. Sam viewport ma około 900k poly. Dobranoc, rano do pracy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tempe Napisano 21 Styczeń 2015 Share Napisano 21 Styczeń 2015 Kibicuje. :) Dawaj do przodu! :D Jest rozmach już teraz, liczę na 3x tyle. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Wydro Napisano 22 Styczeń 2015 Share Napisano 22 Styczeń 2015 Co do ilości poligonów to możesz ich trochę zaoszczędzić na obiektach które nie będą na pierwszym planie ponieważ po co Ci super dokładny samolot gdzieś lecący w tle itd? Na końcu Twój komp dostanie mega zadyszki :) kibicuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Pixelosis Napisano 23 Styczeń 2015 Share Napisano 23 Styczeń 2015 Dobre dobre :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kir4 Napisano 2 Sierpień 2015 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2015 Siemano, długooooo tematu nie odświeżałem, miałem sporo obowiązków nawet jak na okres wakacyjny przybyło jeszcze więcej. I na co dzień pracuję jako grafik, to jeszcze drugą pracę dostałem i pracuję na dwa etaty. I będę tworzyć teraz modele do gry ( horror - Survival ). Przejdźmy do sedna tematu, koncept scenografii widzę podobnie, układ budynków postaram się pozmieniać, i zrobić większy rozmiar placu aby mógł o się na nim więcej dziać, czyli scenę rozciągam. Koncept w głowie mi siedzi non stop tylko ciężko go wdrożyć przyszykowałem coś takiego na chwilę obecna nie ma tam jeszcze tekstur prócz brudu nałożonego w Vray'u, używam C4D. Scena jest duża, i mam plan ją cały czas szlifować :) Ujęć będzie mnóstwo, i będę musiał postawić troszkę też na postprodukcję wagę ponieważ renderowanie dymu w scenie nie ma sensu skoro to będą statyczne ujęcia, a wydłużenie renderu będzie dłuższe gdzie w tym czasie zdążę w photoshopie zrobić identyczny efekt tylko szybciej. Będzie więcej modeli, postaram się uniknąć kwadratowych dachów bez detali, bo nie wygląda to dobrze z góry dlatego będę musiał pobawić się dachami. Najbardziej się obawiam teksturowania. Bo do tego nie mam cierpliwości, i nie wiem czy mi do tego czasu komputer nie wystrzeli :P W głowie jest zarys, i chęć również. Tylko czasu co raz mniej :) Będę starał się walczyć z tematem do upadłego, Pozdrawiam ! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 2 Sierpień 2015 Share Napisano 2 Sierpień 2015 O widze duzy projekt sie szykuje :) Lubie takie klimaty więc bede zagladal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 7 Sierpień 2015 Share Napisano 7 Sierpień 2015 Te kamienice są wymiarowe? Bo strasznie wąskie mi się wydają, jeśli np. środkowa kondygnacja ma 4m wysokości, to 4m w głąb budynku to bardzo mało, zmieści się zaledwie jeden mały pokoik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medwed Napisano 16 Sierpień 2015 Share Napisano 16 Sierpień 2015 Zapodaje bo fajnie robią te dodatki dla oka.Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się