Napisano 24 Wrzesień 201410 l Zrób może tak: Kliment masz może link do tematu całego tego czołgu? Wygląda na kawał porządnego modelu
Napisano 25 Wrzesień 201410 l Tylko to znalazłem http://jjcoolio.cgsociety.org/art/tank-maya-mental-ray-3d-435446
Napisano 25 Wrzesień 201410 l Mam blade pojęcie o UV mappingu, ale gdybym to ja ruszał do tematu tego czołgu (mam na myśli materiały, nie model) to tu bym zaczął swoją podróż : https://www.youtube.com/watch?v=hVbIhe2eDxc po to by nauczyć robić się takie VRAY'owe materiały:
Napisano 25 Wrzesień 201410 l Tu masz podobny pod vrayforc4d http://www.vrayforc4d.net/portal/materials/metal-rust-green-1227
Napisano 21 Styczeń 201510 l Autor Rymtymtym .......... Będe tyle siedział przy tej scenie ile wlezie. Chcę podskoczyć na bardzo wysoki poziom i dojdę do tego po trupach nawet. Myślę że postpro już ogarnąłem i teksturowanie. Muszę wymodelować parę modeli w sumie nie parę a parędziesiąt. Na przeciwko tej pustki co jest chcę zrobic wielki pałac / ratusz. To wszystko będę starał się zniszczyć. Dla tych co nie śledzili tematu, wszystkie modele są moje :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie do udziału w temacie!!!
Napisano 21 Styczeń 201510 l Autor Musi być moc! 8mln. Dopuszczam że scena będzie miała około 20mln poly. Ale to już będę musiał kombinować, być może uda mi się mniej uzyskać, ale takie szacowanie przypuszczam. Oczywiście mowa o ilości poligonach zawartych w wyrenderowanej scenie a nie z viewportu. Sam viewport ma około 900k poly. Dobranoc, rano do pracy :)
Napisano 21 Styczeń 201510 l Kibicuje. :) Dawaj do przodu! :D Jest rozmach już teraz, liczę na 3x tyle. :)
Napisano 22 Styczeń 201510 l Co do ilości poligonów to możesz ich trochę zaoszczędzić na obiektach które nie będą na pierwszym planie ponieważ po co Ci super dokładny samolot gdzieś lecący w tle itd? Na końcu Twój komp dostanie mega zadyszki :) kibicuje!
Napisano 2 Sierpień 20159 l Autor Siemano, długooooo tematu nie odświeżałem, miałem sporo obowiązków nawet jak na okres wakacyjny przybyło jeszcze więcej. I na co dzień pracuję jako grafik, to jeszcze drugą pracę dostałem i pracuję na dwa etaty. I będę tworzyć teraz modele do gry ( horror - Survival ). Przejdźmy do sedna tematu, koncept scenografii widzę podobnie, układ budynków postaram się pozmieniać, i zrobić większy rozmiar placu aby mógł o się na nim więcej dziać, czyli scenę rozciągam. Koncept w głowie mi siedzi non stop tylko ciężko go wdrożyć przyszykowałem coś takiego na chwilę obecna nie ma tam jeszcze tekstur prócz brudu nałożonego w Vray'u, używam C4D. Scena jest duża, i mam plan ją cały czas szlifować :) Ujęć będzie mnóstwo, i będę musiał postawić troszkę też na postprodukcję wagę ponieważ renderowanie dymu w scenie nie ma sensu skoro to będą statyczne ujęcia, a wydłużenie renderu będzie dłuższe gdzie w tym czasie zdążę w photoshopie zrobić identyczny efekt tylko szybciej. Będzie więcej modeli, postaram się uniknąć kwadratowych dachów bez detali, bo nie wygląda to dobrze z góry dlatego będę musiał pobawić się dachami. Najbardziej się obawiam teksturowania. Bo do tego nie mam cierpliwości, i nie wiem czy mi do tego czasu komputer nie wystrzeli :P W głowie jest zarys, i chęć również. Tylko czasu co raz mniej :) Będę starał się walczyć z tematem do upadłego, Pozdrawiam ! :)
Napisano 2 Sierpień 20159 l O widze duzy projekt sie szykuje :) Lubie takie klimaty więc bede zagladal :)
Napisano 7 Sierpień 20159 l Te kamienice są wymiarowe? Bo strasznie wąskie mi się wydają, jeśli np. środkowa kondygnacja ma 4m wysokości, to 4m w głąb budynku to bardzo mało, zmieści się zaledwie jeden mały pokoik.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto