Orangegraphics Napisano 22 Grudzień 2013 Napisano 22 Grudzień 2013 Witamy serdecznie. Z przyjemnością informuje o zmianie wizerunku studia Orangegraphics. Zmianie uległy wszystkie podstawowe elementy składowe, tworząc spójny wizerunek naszej marki. Nowy logotyp, paleta kolorystyczna, strona internetowa, wizytówki oraz materiały promocyjne tworzą razem nowe Orangegraphics. Przy okazji rebrandingu cała treść na stronie została stworzona od nowa. Prezentuje wiele wcześniej nie pokazywanych projektów, które postaram się przy okazji również zaprezentować na forum w przyszłości. Zapraszam www.orangegraphics.pl Ciekaw jestem opini na temat samej strony jak i projektu oraz działania. Pozdrawiam.
olaf Napisano 22 Grudzień 2013 Napisano 22 Grudzień 2013 jest ok, spojy wizerunek to podstawa. powodzenia. p.s. Panele Kerrafront - to taka polska odpowiedz na rosyjskie dywany na scianie? :D
torm Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 1. 2. pattern do wymiany (brak spójności z logo jest tutaj rażący) 3. fixed stopka, która zasłania projekty - NIE! 4. ułożenie tekstu strona "o nas" i "oferta"... bardzo słabo
adek Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 Nie jest źle, ale ... Popieram w większości torma. 1. Pierwsze na co zwróciłem uwagę na pattern "miodowy". Według mnie również nie pasuje za bardzo. Nie wiem czy czyste tło nie będzie bardziej eleganckie. Lub podłóż może jakąś ładną teksturę taka prawie widoczną. W każdym bądź razie mam wrażenie, że patterny jednak przestały być modne. 2. Stopka - fixed. Również tego nie rozumiem. Czemu to ma służyć. To, że zasłaniają prace to jedno. Ale dlaczego akurat stopka jest "fixed". Stosuje się coś takiego, ale np. w stosunku do menu. Menu zawsze widoczne. Stopke zostawiłbym na dole i tyle. 3. Napisy przy górnym logo. Ten font wygląda jakby mu ktoś krzywde zrobił. Trochę jakby ktoś popełnił jeden z grzechów głównych jeśli chodzi o typogragię - czyli rozciągał literki fontów :) 4. Ułożenie tekstu - to co napisał torm - też na to zwróciłem uwagę. Niezbyt schludnie. Co ciekawe w wersji PL obrazek jest wycentrowany, w wersji angielskiego - do lewej. Dopasuj ten obrazek do szerokości. 5. Kontakt - podkreślenia- nie pasuje ten niebieski kolor. Wygląda jak domyślny styl zostawiony. W dodatku wprowadź hover na linkach.
Dynamico Napisano 4 Styczeń 2014 Napisano 4 Styczeń 2014 W stopce ten jeden angielski wyraz - modelling - też można by po polsku napisać. Albo wszystko po angielsku.
kamil.ochel Napisano 6 Luty 2014 Napisano 6 Luty 2014 ojojoj :( Takie ładne portfolio, a w takiej oprawie. Tekst spłaszczony w pionie - trochę koszmar, jak Adek zresztą powiedział. Do tego Corbel, który pewnie na Windowsach XP bez nowszych Office'ów zamienia się w Ariala. Nieźle to musi wyglądać. Lepiej chyba wrzucić jako SVG/PNG. Przyciski do zmiany języków i Fb trochę wielgaśne. Mało światła nad logo/pod menu. Strona kontakt też do przeróbki. Dane kontaktowe może warto wyrównać, jak w tabeli? Kolor linków do zmiany. W i logo "ORANGESTUDIO" piszecie w CAPSACH, w tekście już tylko rozpoczynacie wielką literą. Teksty do przeróbki. Tu jakieś "będąc świadomym", tam "wychodząc na przeciw". Brzmi jak zlepek losowych marketingowych haseł, ja wymiękam po akapicie. Latająca stopka przeszkadza, a zawarty w niej rok 2013, możnaby chyba zastąpić linijką echo(date("Y")); ?>. Pattern w tle rozprasza. No. Portfolio macie cholera dobre, trzeba je tylko trochę lepiej ubrać. Pomożemy! :)
polon Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 Hey, zgadzam się z sugestiami, które już zostały napisane. Dodam od siebie coś nowego... Jeśli to portfolio ma mieć wartość marketingową to może warto by zrobić jakąś stronę główną.. napisać w headerze czym się firma zajmuje i dlaczego tą wybrać, co oferuje unikalnego - stworzyć slogan. Poniżej może mały box o firmie, następnie oferta no i portfolio. A w samym portfolio bym dodał nawigację "następna realizacja" , "poprzednia realizacja". Z takich aspektów funkcjonalnych to może jeszcze warto by dopracować title, description no i inne aspekty optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. A wizualnie... może chociaż logo na środek i nieco mniejsze... i łatwiej by się czytało (zapamiętywało) ORANGE GRAPHICS niż obecnie ORANGEGRAPHICS. Dodatkowo pod logo używacie takiego opisu .. dosłownego. A może dodać do niego coś, co sprawi, że już będziecie inni np Juicy digital media & design. Jeśli chodzi o listę portfolio... sam projektowałem swego czasu stronę opartą na schemacie masonry... odbiór prac jest lepszy jeśli obrazki są większe. Jeśli macie możliwość zmienić to jeszcze, to chociaż zróbcie sobie projekt jakby to wyglądało. Polecam proporcje sprawdzić na google+. Mam nadzieję, że chociaż coś się przyda :)
torm Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 polon aleś się rozwinął ;) byłeś na jakimś kursie? ;)
olaf Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 ej ale przecież zlecenia i tak się łapie z polecenia poprzednich klientów lub przez znajomych. Te przez stronę to w 90% zawracanie dupy. Ważne ze jest strona dokumentująca pracę lub chociażby istnienie firmy. Jasne mogłaby być lepsza ale korzystniej będzie skupić się na swojej robocie. Takie moje zdanie z własnego doświadczenia. Osobiście wole nie być widoczny w google nigdy, bo przychodzą zapytania ofertowe do 'przetargow', a to dopiero jest zawracanie dupy. Dlatego nie skrytykuje nikogo za słabe pozycjonowanie ;)
torm Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 ale strona jest wizytówką firmy... powinna wyglądać profesjonalnie, zwiększa to zarówno zaufanie klientów jak i ceny można windować ;)
olaf Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 ceny można windować jak ludzie widzieli to co robisz u kogoś. Miałem kiedyś akcję, że zrobiłem klientowi markę i stronę za jakieś 3tys. jego konkurencja rok później zapłaciła 12tys za samo logo nie licząc strony www i całej identyfikacji, bym tylko ja to robił. Druga przygoda - robiłem jakąś stronę - wziąłem 2tys, szczęściem pokonała domową stronę k2 w jakimś polskim konkursie na strony www. Z bananem na twarzy postanowiłem, że mniej niż 5tys to za stronę nie będę już brał. Dwa mies później dzwoni znajomy tych ludzi i pyta czy mogę zrobić jakiś fajny projekt dla ich klienta - ma do wydania 40k. Te dwa eventy rozniły jakieś 3miesiące. Nagle z firmy robiącej strony za 1-2tys zacząłem tylko dopisywać zera na starych wycenach, a nawet nie miałem wtedy strony www wartej uwagi. Moi znajomi sami przyznali ze mowili o moich projektach a nie o mojej www, bo jest za słaba, bo cos nią sprzedać. A przecież sprzedawałem strony www, wiec byłem w gorszej sytuacji niż Orangegraphics. Nie ma bata, ze najlepsze na świecie strona czy pozycja w googlu dała Ci takie zaufanie klienta na start. Oczywiście dobrze mieć wszystko Naj, ale jak masz wybór robić swoje, albo poprawiać coś co działa i nie okalecza przy użytkowaniu to lepiej robić swoje.
mateusz_s Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 hej, pierwsze wrażenie było ok, ale: 1. po chwili zaczął mnie denerwować wzorek w tle 2. macie źle przeskalowane logo w rogu, widać aliasing i jest za szerokie (co widać po 'O') 3. ikonki w górnym rogu bardzo siermiężne i duże 4. litery źle się czytają przez tło 5. menu oferta można by trochę inaczej złożyć, może wyjustować tekst tak jak w 'o nas' pozdrawiam, gratuluje...
polon Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 ...Nie ma bata, ze najlepsze na świecie strona czy pozycja w googlu dała Ci takie zaufanie klienta na start... Olaf - masz rację ze wszystkim. Prace robią najwięcej a strona... może nawet nie istnieć. Ale jeśli już jest, to po to, aby ktoś ją znalazł i coś to dało. Kiedyś AUTENTIKA (całkiem prężna agencja interaktywna) napisała na swojej stronie głównej, że 74% klientów pochodzi z polecenia. Wg mnie to jest prawdopodobna liczba. Oczywiście, jeśli ktoś ma spuchnięty harmonogram, to nie opłaca się nawet robić jakiejkolwiek strony www. Ale to już każdy sam musi sobie oszacować czego potrzebuje. Tutaj natomiast jak ktoś już coś zrobił to pyta jak ulepszyć i tylko podpowiadamy i oceniamy :) Nie byłem na żadnym kursie ale lubi czytać książki :)
torm Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 No ja się z tym do końca nie zgodzę... bo to sprowadzałoby się do tego, że nasza praca nie ma sensu ;) Jakby na to nie patrzeć wchodząc na na prawdę profesjonalną stronę, od razu rzuca się człowiekowi na myśl.. "ooo.. Ci to muszą wymiatać..." ... nawet jeśli ten ktoś nie robi stron, tylko zajmuje się spawaniem, ale ma stronę na poziomie to od razu jego wizerunek w oczach klientów skacze... :) polon, a możesz coś dobrego polecić? Ja od siebie mogę rzucić Jana Tschescholda "Nowa Typografia" - bardzo dobra książka... i jeszcze ostatnio dorwałem "Design dla Hakerów" - co prawda nie miałem czasu jeszcze przeczytać, ale wiem, że omawia bardzo ciekawe kwestie na przykładach.
olaf Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 No ja się z tym do końca nie zgodzę... bo to sprowadzałoby się do tego, że nasza praca nie ma sensu ;) Ma sens. Reklama jako taka jest jak makijaż u kobiety. Nie kazda chcialbys poznać bez makijażu. Pudrujemy stare, bogate raszple.
polon Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 No ja się z tym do końca nie zgodzę... bo to sprowadzałoby się do tego, że nasza praca nie ma sensu ;) Jakby na to nie patrzeć wchodząc na na prawdę profesjonalną stronę, od razu rzuca się człowiekowi na myśl.. "ooo.. Ci to muszą wymiatać..." ... nawet jeśli ten ktoś nie robi stron, tylko zajmuje się spawaniem, ale ma stronę na poziomie to od razu jego wizerunek w oczach klientów skacze... :) "Design jest cichym ambasadorem Twojej marki" ale jeśli Olaf nie ma strony a łapie zlecenia za 40k to ja z tym faktem nie mam co dyskutować :P polon, a możesz coś dobrego polecić? Ja od siebie mogę rzucić Jana Tschescholda "Nowa Typografia" - bardzo dobra książka... i jeszcze ostatnio dorwałem "Design dla Hakerów" - co prawda nie miałem czasu jeszcze przeczytać, ale wiem, że omawia bardzo ciekawe kwestie na przykładach. "Kliknij Tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu stron www" - bardzo interesująca książka, jest w niej sporo ciekawej wiedzy o tym jak działa mózg i jak ewentualnie można dzięki tej wiedzy budować strony bardziej dostosowane do ludzkiego myślenia. "Podaj dalej" Grzegorz Kosson - to o brandingu A teraz zaczytyuję się w "Sztuka rynkologii" - coś polskiego o tym jak działa rynek (nasz rynek) i jak się w tym odnaleźć. Oprócz tego polecam "Lean Startup" - świetna baza innowacyjnej wiedzy o zarządzaniu. Jak widać więcej o zarządzaniu niż o projektowaniu bo (prawda jest taka, że strony można nie mieć ;) a jak biznes jest pomyślany z główną to i tak bardziej prawdopodobne, że się uda :P )
olaf Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 Łapał, nie pracuje juz w reklamie. Niegodne zajęcie ;)
olaf Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 Widzisz, gdybyśmy wcześniej coś razem robili i wyszłoby to dobrze, to pewnie bym podesłał.
polon Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 Łapał, nie pracuje juz w reklamie. Niegodne zajęcie ;) to brzmi jak początek interesującej historii - napisz w co poszedłeś (jeśli można zapytać)
torm Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 Reklama to rzeczywiście gówniane zajęcie... ... większość pracodawców (jak i klientów indywidualnych)... traktuje Cię jak małpę, która zna Photoshopa... ..... ale na projektowaniu to oni znają się najlepiej ;)
Orangegraphics Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 Dziękuje wszystkim za uwagi i podpowiedzi. Wiele rzeczy zmienimy w stronie jak znajdziemy chwilę, poza istniejącym patternem ponieważ jest już w całej identyfikacji wizualnej zawarty, nie tylko w stronie. aktualnie zacytuje słowa olaf-a Jasne mogłaby być lepsza ale korzystniej będzie skupić się na swojej robocie Mamy nadzieję je jednak bardzo zła nie jest i wracamy do pracy :)
Gość DamianP Napisano 13 Marzec 2014 Napisano 13 Marzec 2014 Robi wielkie wrażenie. Czytelność połączona z piękną grafiką. Swoją drogą polecam nieco zoptymalizować stronę pod SEO (np. znaczniki alt dla obrazków)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się