Jump to content

[FD] Detektyw weteran


Recommended Posts

Witam Serdecznie!

Chcę wam zaprezentować obecny postęp pracy.

Praca będzie przedstawiać detektywa z przyszłości jadącego na motocyklu, który przewidział, napad terrorystyczny robota i postanowił go przyłapać gdy będzie uciekał.

Detektyw będzie ubrany w zwykłe ubranie, ponieważ nie chce być wykrywalny, detektyw jedzie w kierunku robota i strzela do niego z nowoczesnego pistoletu.

Robot podłożył bombę pod blok mieszkalny, która spowodowała zawalenie się budynku, robot i detektyw uciekają przed walącym się budynkiem.

Mam 11 lat i interesuje się grafiką 3d od mniej więcej pół roku.

Jestem w stanie poświecić na nią po szkole 2-3h, kocham to.

 

Oto detektyw:

p4lo.jpg

 

A oto robot:

o8eg.jpg

Edited by rentrax
Link to post
Share on other sites
  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Podoba mi się bezkompromisowosć tej pracy. Przypominają mi się czasy gdy za małolata rysowałem komiksy i właśnie były tam roboty z dwiema "obrotówami", ukryte rakiety, kolce zamiast palców itd.

 

Jesli chodzi o sam obrazek : pierwsze co się rzuca w oczy to nieszczęsne nakrycie głowy gościa na motorze. Pierwsze co pomyślałem - ale dziwne blond włosy. Przeglądnąłem watek i się okazało, że to kask. Postaraj się wymodelowac coś, co do czego nie będzie watpliwości, że jest kaskiem (szarpnij się po jakieś referencje)

 

Broń trzymana przez detektywa jest niezauważalna w tym ujęciu kamery.

Może gdyby dać detektywowi broń w drugą rękę byłoby lepiej ?

 

Poza robota jest mało oczywista. Nie wiadomo czy to atak, czy właśnie zgarnął kulkę na klatę.

Link to post
Share on other sites

Wiem też mam takie odczucia i mam zamiar poprawiać to w piątek.

Ale pistolet miał tak wyglądać.

Zapomniałem też napisać, że mam zamiar zrobić parę efektów specjalnych ale na razie nie powiem jakie rodzaju mają być.

Bardzo dziękuje za twoją opinię.

Edited by rentrax
Link to post
Share on other sites

Czy po prawej stronie coś będzie? Bo teraz akcja przeniosła się na lewą stronę. Moim zdaniem akcja powinna być nieco wyśrodkowana, jako ciekawostkę podaje ten obrazek, masz na nim zaznaczone tzw. 'mocne punkty' czyli miejsca gdzie wzrok widza skupia się najbardziej:

aramis4-4.jpg

 

Może niech ten detektyw będzie bardziej widoczny, bo napracowałeś się nad nim, a widać go tylko ułamek, prawie nie widać broni. Możę wymyśl coś innego niż szprychy. Materiał tego motoru daj może jakiś chrom niż drewno. Popraw textury na podłodze i na ścianach, tak żeby nie było widać cięć.

 

Pracuj dalej, nie przejmuj się że nikt nie komentuje, postaraj się wycisnąć z tej pracy ile tylko możesz...

Link to post
Share on other sites
Czy po prawej stronie coś będzie? Bo teraz akcja przeniosła się na lewą stronę. Moim zdaniem akcja powinna być nieco wyśrodkowana, jako ciekawostkę podaje ten obrazek, masz na nim zaznaczone tzw. 'mocne punkty' czyli miejsca gdzie wzrok widza skupia się najbardziej:

aramis4-4.jpg

 

Może niech ten detektyw będzie bardziej widoczny, bo napracowałeś się nad nim, a widać go tylko ułamek, prawie nie widać broni. Możę wymyśl coś innego niż szprychy. Materiał tego motoru daj może jakiś chrom niż drewno. Popraw textury na podłodze i na ścianach, tak żeby nie było widać cięć.

 

Pracuj dalej, nie przejmuj się że nikt nie komentuje, postaraj się wycisnąć z tej pracy ile tylko możesz...

 

Dzięki za ten obrazek.

textury poprawie.

Ściany nie są zrobione z textury tylko z materiału ale mogę spróbować zrobić to bez przerw i zobaczyć ja będzie wyglądać.

Link to post
Share on other sites

Bezkompromisowe! Tak jak mòwiłem.

Czuję, że gdyby czasu było jeszcze trochę to by się tu pojawił jakiś turbo doposażony helikopter, najeżony rakietami ;)

A model walącego się budynku bardzo fajny

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy