Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam Serdecznie!

Chcę wam zaprezentować obecny postęp pracy.

Praca będzie przedstawiać detektywa z przyszłości jadącego na motocyklu, który przewidział, napad terrorystyczny robota i postanowił go przyłapać gdy będzie uciekał.

Detektyw będzie ubrany w zwykłe ubranie, ponieważ nie chce być wykrywalny, detektyw jedzie w kierunku robota i strzela do niego z nowoczesnego pistoletu.

Robot podłożył bombę pod blok mieszkalny, która spowodowała zawalenie się budynku, robot i detektyw uciekają przed walącym się budynkiem.

Mam 11 lat i interesuje się grafiką 3d od mniej więcej pół roku.

Jestem w stanie poświecić na nią po szkole 2-3h, kocham to.

 

Oto detektyw:

p4lo.jpg

 

A oto robot:

o8eg.jpg

Edytowane przez rentrax

  • Odpowiedzi 62
  • Wyświetleń 9,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Za chwile umieszczę zdjęcia z tworzenia.

Edytowane przez rentrax

Napisano

Niezła historia ;) ale brzmi jak dużo pracy, a czasu już niedużo - więc musisz przysiąść - powodzenia w Bitwie :)

Napisano

Podoba mi się bezkompromisowosć tej pracy. Przypominają mi się czasy gdy za małolata rysowałem komiksy i właśnie były tam roboty z dwiema "obrotówami", ukryte rakiety, kolce zamiast palców itd.

 

Jesli chodzi o sam obrazek : pierwsze co się rzuca w oczy to nieszczęsne nakrycie głowy gościa na motorze. Pierwsze co pomyślałem - ale dziwne blond włosy. Przeglądnąłem watek i się okazało, że to kask. Postaraj się wymodelowac coś, co do czego nie będzie watpliwości, że jest kaskiem (szarpnij się po jakieś referencje)

 

Broń trzymana przez detektywa jest niezauważalna w tym ujęciu kamery.

Może gdyby dać detektywowi broń w drugą rękę byłoby lepiej ?

 

Poza robota jest mało oczywista. Nie wiadomo czy to atak, czy właśnie zgarnął kulkę na klatę.

Napisano
  • Autor

Wiem też mam takie odczucia i mam zamiar poprawiać to w piątek.

Ale pistolet miał tak wyglądać.

Zapomniałem też napisać, że mam zamiar zrobić parę efektów specjalnych ale na razie nie powiem jakie rodzaju mają być.

Bardzo dziękuje za twoją opinię.

Edytowane przez rentrax

Napisano

Czy po prawej stronie coś będzie? Bo teraz akcja przeniosła się na lewą stronę. Moim zdaniem akcja powinna być nieco wyśrodkowana, jako ciekawostkę podaje ten obrazek, masz na nim zaznaczone tzw. 'mocne punkty' czyli miejsca gdzie wzrok widza skupia się najbardziej:

aramis4-4.jpg

 

Może niech ten detektyw będzie bardziej widoczny, bo napracowałeś się nad nim, a widać go tylko ułamek, prawie nie widać broni. Możę wymyśl coś innego niż szprychy. Materiał tego motoru daj może jakiś chrom niż drewno. Popraw textury na podłodze i na ścianach, tak żeby nie było widać cięć.

 

Pracuj dalej, nie przejmuj się że nikt nie komentuje, postaraj się wycisnąć z tej pracy ile tylko możesz...

Napisano
  • Autor
Czy po prawej stronie coś będzie? Bo teraz akcja przeniosła się na lewą stronę. Moim zdaniem akcja powinna być nieco wyśrodkowana, jako ciekawostkę podaje ten obrazek, masz na nim zaznaczone tzw. 'mocne punkty' czyli miejsca gdzie wzrok widza skupia się najbardziej:

aramis4-4.jpg

 

Może niech ten detektyw będzie bardziej widoczny, bo napracowałeś się nad nim, a widać go tylko ułamek, prawie nie widać broni. Możę wymyśl coś innego niż szprychy. Materiał tego motoru daj może jakiś chrom niż drewno. Popraw textury na podłodze i na ścianach, tak żeby nie było widać cięć.

 

Pracuj dalej, nie przejmuj się że nikt nie komentuje, postaraj się wycisnąć z tej pracy ile tylko możesz...

 

Dzięki za ten obrazek.

textury poprawie.

Ściany nie są zrobione z textury tylko z materiału ale mogę spróbować zrobić to bez przerw i zobaczyć ja będzie wyglądać.

Napisano
  • Autor

Efekt o ,którym nie mówiłem to będzie walący się budynek z wybuchami.

Narazie jest tyle

5ji.png

Napisano

Bezkompromisowe! Tak jak mòwiłem.

Czuję, że gdyby czasu było jeszcze trochę to by się tu pojawił jakiś turbo doposażony helikopter, najeżony rakietami ;)

A model walącego się budynku bardzo fajny

Napisano
  • Autor

Cześć!

Mam mały problem ze zrenderowaniem tego budynku wraz ze wszystkim więc update będzie jutro rano.

Teraz jeszcze dam nowy kask i poprawiony motocykl.

Napisano
  • Autor

Nowy kask i poprawka twarzy.

Według mnie w przyszłości może nie być tlenu więc kask będzie szczelny a detektyw będzie miał butle z tlenem na plecach.

ia2i.png

Edytowane przez rentrax

Napisano
  • Autor

W końcu to wyrenderowałem.

9oms.png

O 23 kolejny update.

Edytowane przez rentrax

Napisano

Nie czaje po co ta ściana z tyłu? Skąd jedzie niby ten detektyw na motorze skoro za nim jest ściana?

Napisano
  • Autor

Małe aktu tła i zrobiłem małą dziurę żeby było jasne skąd wyjeżdża detektyw.

kfrz.png

Edytowane przez rentrax

Napisano
  • Autor
Nie czaje po co ta ściana z tyłu? Skąd jedzie niby ten detektyw na motorze skoro za nim jest ściana?

Detektyw przejeżdża przez tą małą szparę w rogu.

Napisano

Może obróć trochę ten motocykl tak, żeby go było widać bardziej z boku, bo z tym momencie większość pracy którą włożyłeś w wykonanie motoru idzie na marne, bo nic nie widać, może go trochę obróć, tak jak w tym ostatnim poście z motorem 'Update motora.'

Napisano
  • Autor

OK.

Poprawiłem pozę robota i wybuch obrócę trochę motor i zobaczymy.

Już puszczam render.

Napisano
  • Autor

Komputer mi się już trochę przegrzał i rendery są trochę nie wyraźne ale może być.

v5xq.png

Napisano

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Napisano
  • Autor

Mam zamiar zrobić nowy model robota zrobiłem też pojazd dla pomocników robota

Tak mniej więcej będzie wyglądał nowy robot

man3.jpg

A tak wygląda ten pojazd, który już zrobiłem.

uu3x.png

Napisano

POJAZD.

Ten nowy pojazd, który zaprezentowałes całkiem fajnie wygląda jak się dłużej na niego popatrzy. Za pierwszym podejściem niestety myślałełm, że to broń, jakiś kałasznikow przyszłości. Ten kolor brązowy jest nieszczęscliwy, gdyż kojarzy się z kolbą od karabinu (przynjamniej ja mam takie odczucia).

 

BUDYNEK.

Teraz się dopiero przyglądnałem lewej części Twojego renderu. Tam jakieś dziwne rzcezy się dzieją. Ten "budynek" ma nierealną budowę, w ogóle się nie klei. Szklana fasada, drzwi z Ikei, okna z Lego i schody przeciwpożarowe. Nie tędy droga. Moim zdaniem okna, dzwi i szklana fasada powinny wylecieć (schody zostają) i zamiast tego wstawić po prostu teksture ceglaną, podniszczoną, upacianą graffity. Jakies śmietniki jeszcze dołożyć, trochę śmieci na betonie. Wiesz, taki zaułek z Nowego Jorku, w którym zawsze dochodzi do przestępstw. Pasowało by to też do tej sceny, moim zdaniem.

 

No i przydałoby się zmienić teksturę asfaltu. Ta jest jakaś wyjątkowo czysta, jasna i jednolita. Nieciekawa jednym słowem. Sprawdź na CG Textures ;) http://www.cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=12429

Napisano
  • Autor

w poniedziałek dużo się zmieni, bo jak sie dostałem do finału to mam większą motywację.

Napisano
  • Autor

Mam duży problem mianowicie usuneło mi to co dzisiaj zrobiłem więc dzisiaj aktualizacji nie będzie:(

Napisano
  • Autor

Po interwencji paru programów do odzyskiwania danych udało mi się to odzyskać.

Zacząłem robić też nowego robota i poprawiać tło oto skutki.

7f6c.png

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności