Napisano 19 Styczeń 201411 l Witam wszystkich forumowiczów, w końcu postanowiłem poddać się nieposkromionej sile internetetowej krytyki.:D Wziąłem się poważnie za rysowanie, staram się ogarnąć to i owo. Próbuje usystematyzować pozyskiwanie skilla, zacząłem od postaci. Oto rezultaty: tutaj, troche ćwiczeń z kolorem: a tutaj kilka konceptów do gierki, którą próbujemy robić z kumplem: na koniec swiezynka, rysowane z natury wczoraj (50x70) Edytowane 21 Sierpień 20177 l przez bystry
Napisano 15 Czerwiec 201410 l Autor Po długiej przerwie. Nie wiem czy to przez słomiany zapał, czy socjopatyczne usposobienie ale wrzucam. Lepiej późno, niż wcale. Mam nadzieję że teraz będzie z górki:D
Napisano 22 Czerwiec 201410 l Autor Postanowiłem sobie, że będę robił w tygodniu co najmniej jeden duży obrazek. Dzisiaj mija drugi tydzień, co o tym myślicie?
Napisano 23 Czerwiec 201410 l Ładne to, przyjemne kolory, fajny design tych stworów, ale można by jeszcze podłubać, przygasić góry w tle i lepiej zdefiniować te za wioską. Są za ciemne i jakby w innej perspektywie, nie czuć ich bryły. btw dobre postanowienie, życzę wytrwałości:)
Napisano 15 Sierpień 201410 l Te ostatnie prace lepsze niż wcześniejsze (dziecko murzyn itd) Dobrze jakbyś ogarnął jeszcze perspektywę. Ale się coś ruszyło:D
Napisano 16 Sierpień 201410 l Jaszczurowate głowy bardzo fajnie narysowane. Skup się bardziej na upraszczaniu - używaj bardziej zunifikowanych plam niż pojedynczych kresek, twoje prace będą bardziej przejrzyste. Widzę to z doświadczenia, chociaż też jeszcze muszę dużo nad tym pracować.
Napisano 24 Październik 201410 l Autor Postanowiłem odpocząć sobie od malowania ze zdjęć, za dużo tego;) i sprawdzić swoje umiejętności w malowaniu z wyobraźni. Widzę że jeszcze długa droga przede mną;) Pierwszy obrazek to rozwinięcie speedpainta, którego zrobiłem na grupie fejsbookowej. Tytuł pracki to "supersoldier creation" Druga praca to koncept postaci, miało być coś obleśnego połączonego z maszyną. Chciałem położyć nacisk i detal na samą postać dlatego tło dorobiłem później(pewnie widać:D).
Napisano 24 Październik 201410 l Całkiem spoko i wyobraźniowe i studia. W przypadku metalowych obiektów mógłbyś jeszcze bardziej rozszerzyć skalę walorów - jaśniejsze highlighty i ciemniejsze (ale nie czarne) cienie.
Napisano 10 Listopad 201410 l Autor Konkursowa pracka na halloween dla conceptcookie.com troche szybkich szkicow z wyobraźni
Napisano 12 Listopad 201410 l co do tego studium metalu http://33.media.tumblr.com/9a74c5f66c3534618cc75088c8a4cf43/tumblr_ndrjd5Pyko1tty8lto1_1280.jpg to moglby ci wyjść efekt bardziej metalowy, gdybyś zrobił twardsze krawędzie. generanie metal nie moze za duzo miec elementow namalowanych miekkim pyndzlem, bo na metalu są bardzo twarde krawędzie na odbiciach. ja ostatnio sie jaram tym http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/adtox8bu5os9rw4iuunl.jpg
Napisano 22 Listopad 201410 l Autor Dzieki za komentarz, postaram się to ogarnąć:D Ostatnio odkrywam na nowo dobrodziejstwa szkicownika dlatego teraz wrzucę kilka starych konceptów, zrobionych do gry Race to Mars.
Napisano 23 Listopad 201410 l Te ostatnie koncepty bardzo ok. Trochę kuleje ten z krajobrazem bo wychodza braki perspektywy, kolorów itp. W kolorach właśnie, może ci pomóc pomalowanie w jakims programie, który "miesza" farby na płótnie. To bardzo otwiera głowę na to jak kolory się ze działąją. Z tego co wiem Artrage też się do tego nadaje. Ja osobiście polecam Paintera i pędzle "Artist oils". Jest też świetna książka, pewnie znasz ale wrzucę dla innych. James Gurney "Light and Color" Proponuje też namalować coś bez zwracania uwagi na to jak kolory grają faktycznie ale z założeniem maksymalnego rozszerzenia palety, Po prostu wrzucania kolorów dla zabawy, żeby zobaczyć co z tego wyjdzie.
Napisano 17 Grudzień 201410 l Autor dzięki proxo, z tym mieszaniem to pewnie fajna sprawa, ale na razie za zielony jestem na takie eksperymenty:D tym bardziej że w życiu olejami nie malowałem. Książka którą proponujesz jest u mnie na liście, ale zakup czeka na lepsze finansowo czasy:P ostatnio czyli jakiś miesiąc temu postanowiłem wrócić do podstaw. Odkurzyłem ołówki,szkicowniki i zabrałem się za podstawy. Postanowiłem sobie zdekonstruować proces ćwiczeń i każdego dnia staram się ćwiczyć tylko jeden aspekt. Na razie zmagam się z ogarnięciem perspektywy, bo to najbardziej podstawowa rzecz, którą zwykle ignorowałem w swoich pracach. Ćwiczę też anatomie i staram się dowiadywać jak działają rzeczy. Poza prostymi ćwiczeniami staram się generować jak największą liczbę pomysłów, na razie trochę biednie to idzie, ale czuje że powoli się wyrabiam. Na jakiś czas wstrzymałem się od digitalu, pozwala mi się to bardziej skupić na pracy. Kolejnym etapem będzie ogarnianie waloru a potem kolor. Wrzucam poglądowo kilka stron ze szkicownika. Z góry przepraszam za jakość a tutaj coś z wczoraj w digitalu:
Napisano 19 Styczeń 201510 l Cholera ale super się to ogląda, praktycznie z każdym jednym obrazkiem widać progres. Według mnie na szczególną uwagę zasługują szkice, które sprawiają naprawdę wielkie wrażenie. Mam uwagę co do ostatniej pracy. Ten stwór jest bardzo fajny, jednak posiada mały mankament. Kształt stopy zmusza mnie do wyobrażenia sobie jak ten wielki i ciężki potwór upada na plecy. Sądzę, że jeśli jest taki masywny to powinien mieć takie nogi które dadzą radę go utrzymać. Moim zdaniem pięta jest za mała.
Napisano 22 Styczeń 201510 l fajne te designy: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10428053_766605313432970_2664106880393627479_n.jpg?oh=6e205b62cc4b15e42b1d21e12c8a4557&oe=552A9495&__gda__=1432458825_c7c6904b2d5d869f0b678c5929b81086 :D więcej takich porób.
Napisano 26 Styczeń 201510 l Autor Dzięki za miłe słowa:D Xiw z nogami nie miałem już siły walczyć więc zostawiłem tak jak było. Dodałem kolor na kolejnych warstwach, jeszcze nie do końca czuję tą technikę jak dla mnie rezultaty za bardzo przypadkowe. tutaj małe ćwiczenie, postać zrobiona soft brushem kilka koncepcików w troche innej technice niż poprzednio i szkicownik
Napisano 27 Styczeń 201510 l Autor DPFantasy dziekować:D wrzucam portrecik z dzisiaj. Podoba mi się defocus jaki można osiągnąć przy pomocy soft brusha
Napisano 27 Styczeń 201510 l Widzę Bystry że nabierasz wiatru w żagle :) Fajnie że nie boisz się eksperymentować. Aha czadowe szkice szczurka ołówkiem tęsknię za tym (;_;) Muszę wrócić do ołówka :D Portrecik dziewuszki udany :)
Napisano 1 Luty 201510 l Autor @SentineL dzięki kombinuje jak mogę;) Staram się robić wszystkiego po trochu, żeby nabrać pewności i ogarnąć co z czym się je. W ramach dalszego eksperymentowania i przepychania comfort zone zrobiłem taki enviro, trochę się przy nim namęczyłem, ale nadal widzę sporo braków. Zacząłem od zblokowania warstw w odcieniach szarości, potem przeskoczyłem od razu na prace w kolorze.
Napisano 9 Luty 201510 l Autor kolejna wrzutka 2min twarze: speedpaintingi, troche dluższe bo 3h, żeby proces był bardziej świadomy:D zobaczymy co z tego wyjdzie na dłuższą mete. i coś konkretniejszego w trakcie pracy,
Napisano 10 Luty 201510 l Autor szybka wrzutka. Dla odpoczynku od dużego obrazka: szybkie studium, ok1h i kilka konceptów postaci
Napisano 11 Luty 201510 l Podoba mi sie portrecik:) https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10947427_770971826329652_4970500254600764995_o.jpg tej oto Pani:)
Napisano 9 Czerwiec 20159 l Autor Jak zwykle zamknąłem się w jaskini na kilka miesięcy i oto co z niej wyniosłem. Pierwsza pracka z okolic marca, ostatnia ciągle w produkcji. Pracki w kolejności od najsarszej do najnowszej.
Napisano 10 Czerwiec 20159 l Fajne szkice, jest kilka z potencjałem do wykończenia. Z tym samochodem też fajne szkice chociaż moim zdaniem przy hardsurface lepiej wygląda moim zdaniem czystszy lineart. Przy wiedźminie ten ostatni jest dobry ale na szkicu miałeś fajniejszy kolor. Zobacz, że ogień nigdy nie jest cały tak jasny. Jedynie najcieplejsze miejsca są tak jasne a reszta to odcienie pomarańcza, czerwieni i żółtego. Światło z tego ogniska też nie może być jasne po całości tylko jego siła spada wraz z odległością. Generalnie jest dobrze ale polecam coś wykończyć bardziej! Pozdrawiam
Napisano 10 Czerwiec 20159 l Tyle, ze to chyba nie o ognisko chodzi, tak sie mi wydaje... Scena mi sie podoba bardzo! Zwroc uwage jak polozyles cien wilka stojacego naprzeciw postaci, chyba powininen sie jakos zalamac na budynku, a tak wyglada jakby ziemia i budynek lezaly w jednej plaszczyznie. :)
Napisano 21 Czerwiec 20159 l Autor Dzięki za feedback, wziąłem sobie do serca wasze rady i poprawiłem zgodnie z waszymi sugestiami.
Napisano 27 Lipiec 20159 l Autor kolejny update: "oby częściej" sobie powtarzam za każdym razem jak tu zaglądam:)
Napisano 13 Sierpień 20159 l Autor Kolejna wrzuta: garść szkiców i jedna większa pracka. Tutaj szkice env, próbowałem w kolorze, przetestowałem też różne oświetlenia. tutaj wybrałem jeden szkic i posiedziałem dodatkowe pół godzinkikoncept wnętrza hangaru szkice dla funu
Napisano 3 Wrzesień 20159 l Autor Tomku tak jak napisałeś zrobiłem , obejrzałem porysowałem i wrzuciłem na liste "do utrwalenia". Wrzucam też kilka szkiców od siebie, żeby nudno nie było. :
Napisano 5 Wrzesień 20159 l Dokładnie ostatni też najbardziej mi się podoba :) można by mu więcej palców dodać bo 2 to troche mało :p
Napisano 7 Wrzesień 20159 l Autor Dzięki chłopaki:) na pewno go wykończe:) Tymczasem kilka szybkich szkiców ze szkicownika, z zamiarem dopieszczenia jednego lub dwóch i wymodelowania w maxie/zbrushu. Czarny cienkopis, markery i Photoshop
Napisano 10 Wrzesień 20159 l Autor Wybrałem 3 i zrobiłem lineart. Przede mną najcięższa część, kolory i rendering zobaczymy jak wyjdzie:) Tutaj pracka zrobiona po obejrzeniu tutka od Anthonyego Jonesa.
Napisano 15 Wrzesień 20159 l https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/11937930_883754471718053_6953789982402415490_o.jpg w tym o dobrze by zrobilo, gdybys na koncu troche twardszym pedzlem pozbierał w grupy "sciany ustawione w tą samą stronę" ze tak powiem. w niektorych miejsach chociaz
Napisano 23 Wrzesień 20159 l Te długonogie robotki mi się podobają. Ten pan mutant z kołnierzem na szyi faktycznie za miękki i nieco rozmyty, ale przy kilku poprawkach będzie byłby super. Twoje ołówkowo szkicowe rzeczy fajnie się ogląda. Pozdrawiam.
Napisano 23 Wrzesień 20159 l Ten ostatni fajnie rysowany, kolorki spoko, może odrobinkę ziarno przesadzone. Jednak design nóg według mnie chybiony - mechaniczno-konstrukcyjnie nie wygląda to dobrze, a i działać też nie powinno najlepiej. Tworzy to fajne, dynamiczne linie i jako taka ilustracja jest przyjemne, ale jeżeli to miał być koncept to już nie. Główne "rury" nóg są tak wygięte, że już na starcie będą gorzej pracować konstrukcyjnie - co w skrócie w najlepszym wypadku doprowadzi do dalszego zginania się tych rur, a w najgorszym po prostu pękną. Poza tym brak mi na nich "mechanicznego mięsa", nie bardzo czuć, że to nogi będą miały techniczną możliwość zginania się. Pod tym względem dużo lepiej prezentował się pierwszy koncept z lineartów z wcześniejszego posta. Na koniec jeszcze zadałabym sobie pytanie "po co takie długie nogi, a takie krótkie ręce?". Przy tak wysokim "zawieszeniu" ten mech będzie miał nikły zasięg rąk, jak t-rex ;) Ot kilka luźnych uwag z mojej strony. Dobrze się dzieje, piłuj dalej
Napisano 1 Październik 20159 l Autor @Rozpu, @Antoniak: Dzięki za komentarze, postaram się poprawić mutanta następnym razem:) @cho.co Odnośnie pani-robot, lekkość i brak mięsa był zamierzony. Chciałem żeby obiekt sprawiał wrażenie szybkiego i lekkiego, chude i lekko wygięte nogi miały to podkreślić. Przyznaję że mechanika zastosowana nie ma tu prawa bytu i ciężko byłoby to zaanimować. Ręcę zostawiłbym tej samej długości. Myśle że powinienem dać jej jakąś fajną broń, wtedy lepiej by się czytało i nie stwarzałoby takiego dysonansu. Tymczasem trochę szkiców. Robociki wrzucałem tutaj jakiś czas temu w formie czysto szkicowej, a ponieważ powoli zabieram się za sklejanie portfolio postanowiłem trochę je dopracować.
Napisano 2 Październik 20159 l NNooo Bystry, ostatnia wrzutka jest kozacka. Ja kupuję wszystkie designy, ale pieseł mnie wyjątkowo urzekł:) pozder!
Napisano 7 Październik 20159 l Autor Dzięki COR:) Kolejna wrzuta;) Chciałem zrobić casual fasion w klimatach deus exa i cyberpunka. Znalazłem sobie kilka materiałów i patternów które chciałem wpleść w design. Reszta to baardzo (kilka fot od wójka google jako refy) luźna interpretacja nt wiktoriańskej mody. Wiem że dałem ciała z butami, ale zamierzam jeszcze posiedzieć nad kolorem i materiałami, to się coś wymyśli konkretniejszego. Edytowane 8 Październik 20159 l przez bystry
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto