bystry Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów, w końcu postanowiłem poddać się nieposkromionej sile internetetowej krytyki.:D Wziąłem się poważnie za rysowanie, staram się ogarnąć to i owo. Próbuje usystematyzować pozyskiwanie skilla, zacząłem od postaci. Oto rezultaty: tutaj, troche ćwiczeń z kolorem: a tutaj kilka konceptów do gierki, którą próbujemy robić z kumplem: na koniec swiezynka, rysowane z natury wczoraj (50x70) Edytowane 21 Sierpień 2017 przez bystry
bystry Napisano 15 Czerwiec 2014 Autor Napisano 15 Czerwiec 2014 Po długiej przerwie. Nie wiem czy to przez słomiany zapał, czy socjopatyczne usposobienie ale wrzucam. Lepiej późno, niż wcale. Mam nadzieję że teraz będzie z górki:D
bystry Napisano 22 Czerwiec 2014 Autor Napisano 22 Czerwiec 2014 Postanowiłem sobie, że będę robił w tygodniu co najmniej jeden duży obrazek. Dzisiaj mija drugi tydzień, co o tym myślicie?
perishable Napisano 23 Czerwiec 2014 Napisano 23 Czerwiec 2014 Ładne to, przyjemne kolory, fajny design tych stworów, ale można by jeszcze podłubać, przygasić góry w tle i lepiej zdefiniować te za wioską. Są za ciemne i jakby w innej perspektywie, nie czuć ich bryły. btw dobre postanowienie, życzę wytrwałości:)
Tomasz G Napisano 15 Sierpień 2014 Napisano 15 Sierpień 2014 Te ostatnie prace lepsze niż wcześniejsze (dziecko murzyn itd) Dobrze jakbyś ogarnął jeszcze perspektywę. Ale się coś ruszyło:D
DraxMustHurt Napisano 16 Sierpień 2014 Napisano 16 Sierpień 2014 Jaszczurowate głowy bardzo fajnie narysowane. Skup się bardziej na upraszczaniu - używaj bardziej zunifikowanych plam niż pojedynczych kresek, twoje prace będą bardziej przejrzyste. Widzę to z doświadczenia, chociaż też jeszcze muszę dużo nad tym pracować.
bystry Napisano 24 Październik 2014 Autor Napisano 24 Październik 2014 Postanowiłem odpocząć sobie od malowania ze zdjęć, za dużo tego;) i sprawdzić swoje umiejętności w malowaniu z wyobraźni. Widzę że jeszcze długa droga przede mną;) Pierwszy obrazek to rozwinięcie speedpainta, którego zrobiłem na grupie fejsbookowej. Tytuł pracki to "supersoldier creation" Druga praca to koncept postaci, miało być coś obleśnego połączonego z maszyną. Chciałem położyć nacisk i detal na samą postać dlatego tło dorobiłem później(pewnie widać:D).
DraxMustHurt Napisano 24 Październik 2014 Napisano 24 Październik 2014 Całkiem spoko i wyobraźniowe i studia. W przypadku metalowych obiektów mógłbyś jeszcze bardziej rozszerzyć skalę walorów - jaśniejsze highlighty i ciemniejsze (ale nie czarne) cienie.
bystry Napisano 10 Listopad 2014 Autor Napisano 10 Listopad 2014 Konkursowa pracka na halloween dla conceptcookie.com troche szybkich szkicow z wyobraźni
Rozpu Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 co do tego studium metalu http://33.media.tumblr.com/9a74c5f66c3534618cc75088c8a4cf43/tumblr_ndrjd5Pyko1tty8lto1_1280.jpg to moglby ci wyjść efekt bardziej metalowy, gdybyś zrobił twardsze krawędzie. generanie metal nie moze za duzo miec elementow namalowanych miekkim pyndzlem, bo na metalu są bardzo twarde krawędzie na odbiciach. ja ostatnio sie jaram tym http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/adtox8bu5os9rw4iuunl.jpg
bystry Napisano 22 Listopad 2014 Autor Napisano 22 Listopad 2014 Dzieki za komentarz, postaram się to ogarnąć:D Ostatnio odkrywam na nowo dobrodziejstwa szkicownika dlatego teraz wrzucę kilka starych konceptów, zrobionych do gry Race to Mars.
Poxo Napisano 23 Listopad 2014 Napisano 23 Listopad 2014 Te ostatnie koncepty bardzo ok. Trochę kuleje ten z krajobrazem bo wychodza braki perspektywy, kolorów itp. W kolorach właśnie, może ci pomóc pomalowanie w jakims programie, który "miesza" farby na płótnie. To bardzo otwiera głowę na to jak kolory się ze działąją. Z tego co wiem Artrage też się do tego nadaje. Ja osobiście polecam Paintera i pędzle "Artist oils". Jest też świetna książka, pewnie znasz ale wrzucę dla innych. James Gurney "Light and Color" Proponuje też namalować coś bez zwracania uwagi na to jak kolory grają faktycznie ale z założeniem maksymalnego rozszerzenia palety, Po prostu wrzucania kolorów dla zabawy, żeby zobaczyć co z tego wyjdzie.
bystry Napisano 17 Grudzień 2014 Autor Napisano 17 Grudzień 2014 dzięki proxo, z tym mieszaniem to pewnie fajna sprawa, ale na razie za zielony jestem na takie eksperymenty:D tym bardziej że w życiu olejami nie malowałem. Książka którą proponujesz jest u mnie na liście, ale zakup czeka na lepsze finansowo czasy:P ostatnio czyli jakiś miesiąc temu postanowiłem wrócić do podstaw. Odkurzyłem ołówki,szkicowniki i zabrałem się za podstawy. Postanowiłem sobie zdekonstruować proces ćwiczeń i każdego dnia staram się ćwiczyć tylko jeden aspekt. Na razie zmagam się z ogarnięciem perspektywy, bo to najbardziej podstawowa rzecz, którą zwykle ignorowałem w swoich pracach. Ćwiczę też anatomie i staram się dowiadywać jak działają rzeczy. Poza prostymi ćwiczeniami staram się generować jak największą liczbę pomysłów, na razie trochę biednie to idzie, ale czuje że powoli się wyrabiam. Na jakiś czas wstrzymałem się od digitalu, pozwala mi się to bardziej skupić na pracy. Kolejnym etapem będzie ogarnianie waloru a potem kolor. Wrzucam poglądowo kilka stron ze szkicownika. Z góry przepraszam za jakość a tutaj coś z wczoraj w digitalu:
bystry Napisano 18 Styczeń 2015 Autor Napisano 18 Styczeń 2015 Dzisiaj tak bardziej B&W: value study kocept
xiw Napisano 19 Styczeń 2015 Napisano 19 Styczeń 2015 Cholera ale super się to ogląda, praktycznie z każdym jednym obrazkiem widać progres. Według mnie na szczególną uwagę zasługują szkice, które sprawiają naprawdę wielkie wrażenie. Mam uwagę co do ostatniej pracy. Ten stwór jest bardzo fajny, jednak posiada mały mankament. Kształt stopy zmusza mnie do wyobrażenia sobie jak ten wielki i ciężki potwór upada na plecy. Sądzę, że jeśli jest taki masywny to powinien mieć takie nogi które dadzą radę go utrzymać. Moim zdaniem pięta jest za mała.
telthona Napisano 22 Styczeń 2015 Napisano 22 Styczeń 2015 fajne te designy: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10428053_766605313432970_2664106880393627479_n.jpg?oh=6e205b62cc4b15e42b1d21e12c8a4557&oe=552A9495&__gda__=1432458825_c7c6904b2d5d869f0b678c5929b81086 :D więcej takich porób.
bystry Napisano 26 Styczeń 2015 Autor Napisano 26 Styczeń 2015 Dzięki za miłe słowa:D Xiw z nogami nie miałem już siły walczyć więc zostawiłem tak jak było. Dodałem kolor na kolejnych warstwach, jeszcze nie do końca czuję tą technikę jak dla mnie rezultaty za bardzo przypadkowe. tutaj małe ćwiczenie, postać zrobiona soft brushem kilka koncepcików w troche innej technice niż poprzednio i szkicownik
bystry Napisano 27 Styczeń 2015 Autor Napisano 27 Styczeń 2015 DPFantasy dziekować:D wrzucam portrecik z dzisiaj. Podoba mi się defocus jaki można osiągnąć przy pomocy soft brusha
SentieL Napisano 27 Styczeń 2015 Napisano 27 Styczeń 2015 Widzę Bystry że nabierasz wiatru w żagle :) Fajnie że nie boisz się eksperymentować. Aha czadowe szkice szczurka ołówkiem tęsknię za tym (;_;) Muszę wrócić do ołówka :D Portrecik dziewuszki udany :)
bystry Napisano 1 Luty 2015 Autor Napisano 1 Luty 2015 @SentineL dzięki kombinuje jak mogę;) Staram się robić wszystkiego po trochu, żeby nabrać pewności i ogarnąć co z czym się je. W ramach dalszego eksperymentowania i przepychania comfort zone zrobiłem taki enviro, trochę się przy nim namęczyłem, ale nadal widzę sporo braków. Zacząłem od zblokowania warstw w odcieniach szarości, potem przeskoczyłem od razu na prace w kolorze.
bystry Napisano 9 Luty 2015 Autor Napisano 9 Luty 2015 kolejna wrzutka 2min twarze: speedpaintingi, troche dluższe bo 3h, żeby proces był bardziej świadomy:D zobaczymy co z tego wyjdzie na dłuższą mete. i coś konkretniejszego w trakcie pracy,
bystry Napisano 10 Luty 2015 Autor Napisano 10 Luty 2015 szybka wrzutka. Dla odpoczynku od dużego obrazka: szybkie studium, ok1h i kilka konceptów postaci
ignitioner Napisano 11 Luty 2015 Napisano 11 Luty 2015 Podoba mi sie portrecik:) https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10947427_770971826329652_4970500254600764995_o.jpg tej oto Pani:)
bystry Napisano 9 Czerwiec 2015 Autor Napisano 9 Czerwiec 2015 Jak zwykle zamknąłem się w jaskini na kilka miesięcy i oto co z niej wyniosłem. Pierwsza pracka z okolic marca, ostatnia ciągle w produkcji. Pracki w kolejności od najsarszej do najnowszej.
rymin Napisano 10 Czerwiec 2015 Napisano 10 Czerwiec 2015 Fajne szkice, jest kilka z potencjałem do wykończenia. Z tym samochodem też fajne szkice chociaż moim zdaniem przy hardsurface lepiej wygląda moim zdaniem czystszy lineart. Przy wiedźminie ten ostatni jest dobry ale na szkicu miałeś fajniejszy kolor. Zobacz, że ogień nigdy nie jest cały tak jasny. Jedynie najcieplejsze miejsca są tak jasne a reszta to odcienie pomarańcza, czerwieni i żółtego. Światło z tego ogniska też nie może być jasne po całości tylko jego siła spada wraz z odległością. Generalnie jest dobrze ale polecam coś wykończyć bardziej! Pozdrawiam
zlyczlowiek Napisano 10 Czerwiec 2015 Napisano 10 Czerwiec 2015 Tyle, ze to chyba nie o ognisko chodzi, tak sie mi wydaje... Scena mi sie podoba bardzo! Zwroc uwage jak polozyles cien wilka stojacego naprzeciw postaci, chyba powininen sie jakos zalamac na budynku, a tak wyglada jakby ziemia i budynek lezaly w jednej plaszczyznie. :)
bystry Napisano 21 Czerwiec 2015 Autor Napisano 21 Czerwiec 2015 Dzięki za feedback, wziąłem sobie do serca wasze rady i poprawiłem zgodnie z waszymi sugestiami.
bystry Napisano 27 Lipiec 2015 Autor Napisano 27 Lipiec 2015 kolejny update: "oby częściej" sobie powtarzam za każdym razem jak tu zaglądam:)
bystry Napisano 13 Sierpień 2015 Autor Napisano 13 Sierpień 2015 Kolejna wrzuta: garść szkiców i jedna większa pracka. Tutaj szkice env, próbowałem w kolorze, przetestowałem też różne oświetlenia. tutaj wybrałem jeden szkic i posiedziałem dodatkowe pół godzinkikoncept wnętrza hangaru szkice dla funu
Tomasz G Napisano 13 Sierpień 2015 Napisano 13 Sierpień 2015 Obejz sobie i poćwicz proko, bo postacie ludzkie lecą w prawo.
bystry Napisano 3 Wrzesień 2015 Autor Napisano 3 Wrzesień 2015 Tomku tak jak napisałeś zrobiłem , obejrzałem porysowałem i wrzuciłem na liste "do utrwalenia". Wrzucam też kilka szkiców od siebie, żeby nudno nie było. :
BartLight Napisano 5 Wrzesień 2015 Napisano 5 Wrzesień 2015 Ostatni potworek jest super! Polecałbym go wykończyć. Pzdr
DPFantasy Napisano 5 Wrzesień 2015 Napisano 5 Wrzesień 2015 Dokładnie ostatni też najbardziej mi się podoba :) można by mu więcej palców dodać bo 2 to troche mało :p
bystry Napisano 7 Wrzesień 2015 Autor Napisano 7 Wrzesień 2015 Dzięki chłopaki:) na pewno go wykończe:) Tymczasem kilka szybkich szkiców ze szkicownika, z zamiarem dopieszczenia jednego lub dwóch i wymodelowania w maxie/zbrushu. Czarny cienkopis, markery i Photoshop
bystry Napisano 10 Wrzesień 2015 Autor Napisano 10 Wrzesień 2015 Wybrałem 3 i zrobiłem lineart. Przede mną najcięższa część, kolory i rendering zobaczymy jak wyjdzie:) Tutaj pracka zrobiona po obejrzeniu tutka od Anthonyego Jonesa.
Rozpu Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/11937930_883754471718053_6953789982402415490_o.jpg w tym o dobrze by zrobilo, gdybys na koncu troche twardszym pedzlem pozbierał w grupy "sciany ustawione w tą samą stronę" ze tak powiem. w niektorych miejsach chociaz
Antoniak Napisano 23 Wrzesień 2015 Napisano 23 Wrzesień 2015 Te długonogie robotki mi się podobają. Ten pan mutant z kołnierzem na szyi faktycznie za miękki i nieco rozmyty, ale przy kilku poprawkach będzie byłby super. Twoje ołówkowo szkicowe rzeczy fajnie się ogląda. Pozdrawiam.
cho.co Napisano 23 Wrzesień 2015 Napisano 23 Wrzesień 2015 Ten ostatni fajnie rysowany, kolorki spoko, może odrobinkę ziarno przesadzone. Jednak design nóg według mnie chybiony - mechaniczno-konstrukcyjnie nie wygląda to dobrze, a i działać też nie powinno najlepiej. Tworzy to fajne, dynamiczne linie i jako taka ilustracja jest przyjemne, ale jeżeli to miał być koncept to już nie. Główne "rury" nóg są tak wygięte, że już na starcie będą gorzej pracować konstrukcyjnie - co w skrócie w najlepszym wypadku doprowadzi do dalszego zginania się tych rur, a w najgorszym po prostu pękną. Poza tym brak mi na nich "mechanicznego mięsa", nie bardzo czuć, że to nogi będą miały techniczną możliwość zginania się. Pod tym względem dużo lepiej prezentował się pierwszy koncept z lineartów z wcześniejszego posta. Na koniec jeszcze zadałabym sobie pytanie "po co takie długie nogi, a takie krótkie ręce?". Przy tak wysokim "zawieszeniu" ten mech będzie miał nikły zasięg rąk, jak t-rex ;) Ot kilka luźnych uwag z mojej strony. Dobrze się dzieje, piłuj dalej
bystry Napisano 1 Październik 2015 Autor Napisano 1 Październik 2015 @Rozpu, @Antoniak: Dzięki za komentarze, postaram się poprawić mutanta następnym razem:) @cho.co Odnośnie pani-robot, lekkość i brak mięsa był zamierzony. Chciałem żeby obiekt sprawiał wrażenie szybkiego i lekkiego, chude i lekko wygięte nogi miały to podkreślić. Przyznaję że mechanika zastosowana nie ma tu prawa bytu i ciężko byłoby to zaanimować. Ręcę zostawiłbym tej samej długości. Myśle że powinienem dać jej jakąś fajną broń, wtedy lepiej by się czytało i nie stwarzałoby takiego dysonansu. Tymczasem trochę szkiców. Robociki wrzucałem tutaj jakiś czas temu w formie czysto szkicowej, a ponieważ powoli zabieram się za sklejanie portfolio postanowiłem trochę je dopracować.
COR Napisano 2 Październik 2015 Napisano 2 Październik 2015 NNooo Bystry, ostatnia wrzutka jest kozacka. Ja kupuję wszystkie designy, ale pieseł mnie wyjątkowo urzekł:) pozder!
bystry Napisano 7 Październik 2015 Autor Napisano 7 Październik 2015 (edytowane) Dzięki COR:) Kolejna wrzuta;) Chciałem zrobić casual fasion w klimatach deus exa i cyberpunka. Znalazłem sobie kilka materiałów i patternów które chciałem wpleść w design. Reszta to baardzo (kilka fot od wójka google jako refy) luźna interpretacja nt wiktoriańskej mody. Wiem że dałem ciała z butami, ale zamierzam jeszcze posiedzieć nad kolorem i materiałami, to się coś wymyśli konkretniejszego. Edytowane 8 Październik 2015 przez bystry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się