Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie.

Chciałbym podzielić się z Wami moimi dotychczasowymi pracami, prosząc jednocześnie o krytykę i rady.

To pierwsza z nich:

Lwia królowa

 

1_zps5af0f921.jpg

Edytowane przez Pawel Grabowski

  • Odpowiedzi 62
  • Wyświetleń 13,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mnie się podoba, fajny klimacik ma praca. Czekam na więcej :)

Edytowane przez QbisieQ

Napisano
  • Autor

Przedostatnia pracek seria z tematyki pustynno piramidowej. Trzy wersje masek dla Lwiej Królowej i miejsce jej zamieszkania (inspirowane piramidami w Sudanie)

5_zps65f74f05.jpg

 

5a_zpscdb62426.jpg

 

4_zps4e8ef817.jpg

 

2_zps7173c704.jpg

Napisano
  • Autor

Ostatnie rysunki z serii Sudan.

Projekt pułapki. Co o niej sądzicie? robiłem ją jakiś rok temu i teraz widzę, że mechanika działania raczej słabo by się sprawdziła gdyby umieścić ją w grze.

1.

6_zpsa98f7171.jpg

 

Znajdujemy komnatę wykonaną z żelaza w której widzimy otwór w ścianie, otwory w podłodze, sarkofagi i dziwny znak na suficie.

 

2.

7_zps3252d1a7.jpg

 

Wkładamy zdobyty wcześniej artefakt do otworu w ścianie. Z dziur w podłodze buchają płomienie

 

3.

8_zps1144830c.jpg

 

Po rozbiciu znaku na suficie powstaje "cug" zwiększa się temperatura ognia

 

4.

9_zps26665a02.jpg

 

Ogień na chwilę znika, robi się ciemno. Po chwili zauważamy że ściana zaczyna się nagrzewać topić. Chowamy się w jednym z sarkofagów.

 

5.

10_zps32b71d1f.jpg

 

Skaczemy po sarkofagach do wyjścia. Koniec :)

Napisano
  • Autor

Ćwiczę brody warkocze i upinanie włosów. Wychwytujecie jakieś błędy, nad którymi warto by jeszcze posiedzieć?

wlosy_zpsec5e8005.jpg

Edytowane przez Pawel Grabowski

Napisano

pomysl super jezeli projektujesz gameplay dla core/hardcore gamera.

Napisano

ilustracja lwiej królowej nawet fajnie wygląda :)

a design pułapki trochę mnie rozwalił xD jeśli ta pułapka miała by powstrzymywać ludzi przed wejściem do środka, to na chwilę obecną jest jednorazowa xD nie mniej jednak ucieszyłaby mnie topniejąca ściana w grze :3 dodatkowo wydaje się to ciekawsze i mniej frustrujące niż klikanie guzików w określonej kolejności , żeby jakieś kamienie ułożyły się w określonej kolejności (najgorszy typ puzzli ever.. :P za każdym razem jak spotykam tego typu puzzle w jakiejś grze to robię facepalm)

Napisano
  • Autor

dzięki za opinie :)

telthona: jeśli frustrują Cie wyklikiwanki i ustawianie kolejności w minigrach to unikaj jak ognia gier typu hiddenobject. Wiem co mówię :p

Napisano
  • Autor

Dzisiaj chciałem się z Wami podzielić kilkoma portretami, które wykonałem nie tak dawno temu. Jak wam się widzą?

 

1_zpsc9031354.jpg

photoshop

 

3_zps089b77d7.jpg

sucha pastela, ołówek, kredki

 

2_zps30d4d0cc.jpg

ołówek

Napisano
  • Autor

Dzięki Jan, trochę nad nimi siedziałem. Miło słyszeć, że się podoba :)

 

Chciałem was prosić o radę co dalej zrobić z poniższym rysunkiem. Chciałem, żeby praca byłą czysta a kolory tylko lekko zaznaczone. Jednak czegoś mi tutaj brakuje. Znajdujecie, jakieś błędy? Macie jakieś uwagi co można by poprawić, żeby wyglądało to lepiej?

 

 

swiniak_zpsd6a49113.jpg

Napisano

co do twojej ostatniej aktualizacji to pomysł spoko ale kilka rzeczy rzuca mi się w oczy.

1. Za mały kontrast całej pracy

2. Jak na tak niezwykły projekt zbroi tarcza i rękojeść broni wydają się zbyt pospolite i odstają od reszty.

3. Poza rycerza jest dla mnie zbyt symetryczna, zbyt stabilna (no chyba, że taki był zamysł). Mi to osobiście nie leży.

4. Nadal nie czuje bryły uda (już o tym rozmawialiśmy) Dodaje obrazek poglądowy abyś zobaczył o co konkretnie mi chodzi.

 

dada.jpg

 

Wyrocznią nie jestem również mogę się mylić więc jak coś to proszę o poprawę :) Poza tym bardzo niezwykły koncept, pozdro :)

Napisano

Przy multiplikacjach to może pierw duplikuj różne abstrakcyjne kształty szukając ciekawych form. A dopiero kiedy zrobisz ich naprawdę dużo wybierz kilka i wykończ.

Napisano
  • Autor

Mariusz Panek: dzięki za rade, w wolnej chwili spróbuje tej metody :)

 

A tutaj pomysł co by było gdyby twarz zaczęła się zapadać sama w siebie. Sam nie wiem skąd mi to przyszło do głowy.

 

roboty2_zps1ba22863.jpg

Napisano

Bardzo fajne rysunki! Jeśli miałbym się trochę przyczepić to ta dziewczyna z pierwszego obrazka ma lekkiego zeza rozbieżnego. Jakiś cel miało to ćwiczenie z mnożeniem? Coś dalej robiłeś z tymi kształtami które powstały?

Napisano
  • Autor

Dzięki Mruk :) heh rzeczywiście wdał się zez na pierwszej twarzy. Uznajmy, że to pierwsza oznaka mutacji :)

Praca z pomnożonymi maskami powstała tak naprawdę przez przypadek. Rysując połówkę maski a następnie multiplikując i obracając ją lustrzanie zauważyłem, że przenikające się linie tworzą ciekawe kombinacje. Chciałem zobaczyć, jak wiele razy będzie można multiplikować jeden element zanim nie przestanie to wyglądać dobrze. Fajne było w tym ćwiczeniu to, że powstawały ciekawe kształty, na które nigdy bym nie wpadł przy standardowym rysowaniu.

I odpowiadając na ostatnie pytanie. Już nic dalej z tym nie robiłem :)

Napisano
  • Autor

Chciałbym was prosić o zdanie. Zacząłem rysować coś co można by nazwać jelenio-ludzio-robotem.

Zanim zacznę rysować jakieś dynamiczne pozy tego stwora chciałem zrobić sobie rzut z przodu, żeby nie zastanawiać się w dalszej pracy jak powinny wyglądać poszczególne jego elementy.

Co sądzicie o proporcjach i ogólnie o jego wyglądzie ( narazie to tylko szkic, bez kolorów i dokładnego światłocienia)

 

jelen_zps792d500f.jpg

Edytowane przez Pawel Grabowski

Napisano

Te kopyta trochę zbyt małe. Ciężko by mu było utrzymac równowage. Tak jak na szczudłach.

Wiem, że minotaur też miał kopyta. Ale w postaci minotaura były bardziej masyne.

Nie wiem, po co mu kopyta w przedniej parze kończyn skoro ma wyprostowaną postawę ciała i porusza się na tylnich kończynach?Może warto mu troche zwiększyć stopy, a na dłoniach umieścić jakieś ostrza. Albo chwytne dłonie.

Tylko wtedy to juz będzie prawie zupełnie minotaur, tyle że jeleń. Nie wiem.

Moim zdaniem to puki co trochę nie trzyma się kupy.

 

Pozdrawiam

Napisano

całkiem fajny koncept :) moim zdaniem kopyta nie są za małe. takie koncepty czasem warto tez od boku rozrysować żeby sprawdzić jak np te jelenie "kolana" się zginają, jak dokładnie długi jest pysk etc :)

Napisano
  • Autor

Tomasz G:

uwaga z dłońmi dała mi do myślenia i rzeczywiście będzie lepiej jeśli będzie miał chwytne górne kończymy skoro już ma wyprostowaną postawę ciała. Niemniej jednak będzie mógł biegać jak jeleń na 4 kończynach i wtedy dłoń zmieni się w kopytko :)

 

telthona:

zanim zacząłem rozrysowywać jelenia na kompie zrobiłem sporo szkicy, z czego kilak z boku, rzeczywiście okazały się bardzo pomocne. Wywaliłem je jednak jak skończyłem kolorować widok z przodu :/

 

dzięki za komentarze :)

 

ostatecznie wyszło mi coś takiego:

 

2_zps3c704346.jpg

 

 

 

skladanka_zps5e1aeff3.jpg

Edytowane przez Pawel Grabowski

Napisano
  • Autor

Cześć wszystkim.

 

Ostatnio pierwszy raz spróbowałem przejść z rysunku B&W do koloru. Wyszło coś takiego jak widać pod spodem. Prosiłbym o rady i uwagi :)

 

ac27490ebc573f41067b68383b6b52fd_zps3d09096f.jpg

 

 

i jeszcze próba połączenia kilku twarzy w jedną:

 

d2d04aa86137396c0ac16dd49022f561_zpsa77d01a9.jpg

Napisano

To połączenie człowieka i niedźwiedzia nie bardzo moim zdaniem wyszło. Wygląda jak wczesne stadium przemiany w wilkołaka. Trochę mało czytelne wyszło, nie widać że to niedźwiedź.

W sprawie rysunku B&W nie będę pisał bo nie wiem;).

Fajny pomysł z tymi twarzami w kołach

Napisano
  • Autor

dzięki mysz, naprawdę :)

 

Tomasz G: masz racje, człowiek niedźwiedź ma bardzo subtelnie zaznaczone niedźwiedzie cechy. Trochę zbyt subtelnie.

Dzięki też za komentarz do twarzy w twarzach. Już od dawna chodziło mi po głowie żeby to narysować.

Napisano
  • Autor

Ahoj! Dzięki ostatniemu zleceniu wróciłem do dawno nie używanej przeze mnie techniki, rysunku na... papierze. Naprawdę dobrze mi się nad tym siedziało. Mam nadzieje, że Wy też nie będziecie się wiercić z nudów na swoich siedzeniach podczas oglądania :)

 

Szary papier 100x70

kredki: biała, szara, czarna

 

11_zps359d70c6.jpg

 

14_zpsa308d03e.jpg

 

19_zps41d3cb24.jpg

 

18_zps529302d6.jpg

 

110_zpsbf5c740e.jpg

 

b3b993eda466ac2082b9a6ed53544d5b_zpsf50fb4ff.jpg

Napisano
  • Autor

Cześć :)

Trzech takich rycerzy udało mi się narysować.

Ciągle szukam stylu. Uwagi bardzo pożądane :)

 

rycerze_zps3af78610.jpg

 

2_zps8be346fc.jpg

3_zps0ddbd705.jpg

1_zps2b3e79bc.jpg

Edytowane przez Pawel Grabowski

Napisano
  • Autor

Dzięki DPFantasy :)

 

A to kilka szkiców które bardzo chciały wyjść z mojej głowy po obejrzeniu Hobbita :)

Nie wiem jak Wy, ale jestem zauroczony wykonaniem postacią Azoga.

 

orkowie_small_zps789a761e.jpg

Napisano

Zarąbiaszcze prace, podoba mi się szczególnie klimat w jakim tworzysz.

Napisano

linie masz kosior, pomysły tak samo, z values'ami tez sobie gracko radzisz. za to koloru sie chyba boisz, bo i ci srednio on siada czesto. np na wieprzkach, fajny dizajn marnujesz slabym kolorem, juz lepiej bylo bez zostawic albo dac monochrom. tak czy siak jak dla mnie top3 najciekawszych teczek na maksie obecnie, pozdr r rr rr

 

ps co do azoga to pierwsze wrazenie - niebardzo. ale zauwazylem ciekawy shift w dizajnie postaci w hobbicie. sporo postaci pozytywnych lub powiedzmy neutralno-dobrych ma dizajn bardziej szorstki, ostry. natomiast orki zostaly wygładzone i uczłowieczone mocno imo - musi byc rownowaga ;d. o ile dla mnie model warhammerowski jest zdecydowanie niedoscigniony, to szacun dla jacksona za jego orkow i gobliny. jedyne co mi kompletnie nie podeszlo to te kartoflowate ogry, ale ta zagrywke w sumie tez rozumiem ;d

Edytowane przez mysz

Napisano
  • Autor

dzięki za uzanie xiw :)

dzięki mysz za słowa pochwały i krytyki :) Niestety masz racje z tymi kolorami, to moja pita achillesowa :/ Dobrze, że zwróciłeś na to uwagę będę musiał do tego przysiąść.

 

Co do Hobbita to faktycznie orkowie zrobili się bardziej ludzcy, mniej zniekształceni :) Film celował w trochę innego widza niż Władca, więc decyzja zrozumiała.

 

A tutaj kilka obrazków z byłej pracy. Widoczki do gry HOPA, nad którą prace zostały przerwane.

Nie szczędźcie krytyki.

 

bar_p_zps6c53a4b4.jpg

snowwhite_zpse4535c2e.jpg

regina_kominek_scalony_zpsc954101e.jpg

mm_home_0511_zps243ef01a.jpg

Napisano
  • Autor

Cześć :)

 

Zrobiłem ostatnio kilka ilustracji, teraz jak na nie patrze to oczywiście sporo bym pozmieniał.

Powiedzcie mi proszę co Wam rzuca się w oczy :)

 

small_zpszi3b1vug.jpg

 

2_zpsfrs8qmr9.jpg

 

 

Oprócz tego wyposażyłem się ostatnio w zajebisty flamaster z pędzelkiem, poniżej widać jakie efekty można nim uzyskać. Jaram się :)

 

bizness%20small_zpsvwfyy2cl.jpg

 

cigar%20small_zpspbmjbuyh.jpg

 

suszara%20small_zps8vgh9rei.jpg

Napisano

Rzeczy do HOPA trzymaja poziom, nie ma czego się przyczepić, tak samo w ilustracjach, stylistycznie to się broni,

jedyne co to przeszkadza mi palnik w balonie, trochę taki naiwny design, brakuje mi też trochę detalu, ale to tylko moje skrzywienia :)

 

A babka z fajką zajebista, też się jaram, zdradzisz co to za flamaster?

Napisano
  • Autor

dzięki takashmen za uwagi :)

ten flamaster to ZIG art and graphic twin. Gdzieś go ostatnio zgubiłem tak na marginesie :P

 

Poniżej wrzucam kilka szybkich szkicy (niebieska kredka na papierze z drukarki). Kilka z nich mam w planach pokolorować.

Powoli chce też zahaczać w swoich pracach o cyberpunkowe klimaty, co chyba widać na co poniektórych szkichach.

 

sklad1small_zps6u6rnrd7.jpg

 

sklad2small_zpsssnrsv6w.jpg

 

Krytyka jak zwykle mile widziana :)

Napisano
  • Autor

Dzięki karolaugust ;)

 

Udało mi się pokolorować jeden szkic. Co o tym sadzicie? Nad czym warto by jeszcze popracować.

Chyba jest trochę mało cyberpunkowy jak na cyberpunkowy klimat w którym chciałem go stworzyć...

 

party_small_zpsselesboq.jpg

Napisano

Spróbuj namalować coś tylko twardym pędzlem, z opacity jitter, ale twardym

Napisano
  • Autor

Dzięki za radę Rozpu. Powstrzymywałem się przed używaniem miękkich pędzli, chociaż i tak miejscami użyłem ich żeby uzyskać pożądany efekt. Myślę, że niema co całkowicie z nich rezygnować.

 

Podkolorowałem kolejny szkic. Co o nim sądzicie?

Madam Cyberpunk :) połączenie techniki przyszłości i mody lat 30.

 

madam_zpsemwkwubw.jpg

skadanka_zpspxdbzrjj.jpg

Napisano

wow, bardzo fajnie wyszło! :) Na pierwszy rzut oka wygląda jakby było rysowanie kredkami/pastelą (chyba, że jest?) :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności