Pawel Grabowski 54 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 (edited) Witam serdecznie. Chciałbym podzielić się z Wami moimi dotychczasowymi pracami, prosząc jednocześnie o krytykę i rady. To pierwsza z nich: Lwia królowa Edited July 25, 2015 by Pawel Grabowski Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted January 23, 2014 Author Share Posted January 23, 2014 (edited) Zbliżenie i alternatywny strój. Edited January 31, 2014 by Pawel Grabowski Link to post Share on other sites
QbisieQ 39 Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 (edited) Mnie się podoba, fajny klimacik ma praca. Czekam na więcej :) Edited January 31, 2014 by QbisieQ Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 Przedostatnia pracek seria z tematyki pustynno piramidowej. Trzy wersje masek dla Lwiej Królowej i miejsce jej zamieszkania (inspirowane piramidami w Sudanie) Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Ostatnie rysunki z serii Sudan. Projekt pułapki. Co o niej sądzicie? robiłem ją jakiś rok temu i teraz widzę, że mechanika działania raczej słabo by się sprawdziła gdyby umieścić ją w grze. 1. Znajdujemy komnatę wykonaną z żelaza w której widzimy otwór w ścianie, otwory w podłodze, sarkofagi i dziwny znak na suficie. 2. Wkładamy zdobyty wcześniej artefakt do otworu w ścianie. Z dziur w podłodze buchają płomienie 3. Po rozbiciu znaku na suficie powstaje "cug" zwiększa się temperatura ognia 4. Ogień na chwilę znika, robi się ciemno. Po chwili zauważamy że ściana zaczyna się nagrzewać topić. Chowamy się w jednym z sarkofagów. 5. Skaczemy po sarkofagach do wyjścia. Koniec :) Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted February 11, 2014 Author Share Posted February 11, 2014 (edited) Ćwiczę brody warkocze i upinanie włosów. Wychwytujecie jakieś błędy, nad którymi warto by jeszcze posiedzieć? Edited April 15, 2014 by Pawel Grabowski Link to post Share on other sites
QbisieQ 39 Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Ja nie mam zastrzeżeń, podoba się :) Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 pomysl super jezeli projektujesz gameplay dla core/hardcore gamera. Link to post Share on other sites
telthona 486 Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 ilustracja lwiej królowej nawet fajnie wygląda :) a design pułapki trochę mnie rozwalił xD jeśli ta pułapka miała by powstrzymywać ludzi przed wejściem do środka, to na chwilę obecną jest jednorazowa xD nie mniej jednak ucieszyłaby mnie topniejąca ściana w grze :3 dodatkowo wydaje się to ciekawsze i mniej frustrujące niż klikanie guzików w określonej kolejności , żeby jakieś kamienie ułożyły się w określonej kolejności (najgorszy typ puzzli ever.. :P za każdym razem jak spotykam tego typu puzzle w jakiejś grze to robię facepalm) Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted February 13, 2014 Author Share Posted February 13, 2014 dzięki za opinie :) telthona: jeśli frustrują Cie wyklikiwanki i ustawianie kolejności w minigrach to unikaj jak ognia gier typu hiddenobject. Wiem co mówię :p Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted February 13, 2014 Author Share Posted February 13, 2014 Dzisiaj chciałem się z Wami podzielić kilkoma portretami, które wykonałem nie tak dawno temu. Jak wam się widzą? photoshop sucha pastela, ołówek, kredki ołówek Link to post Share on other sites
Jan Rozanski 10 Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Super pomysł z tymi klimatami Sudańskimi! i concepty królowej Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted February 22, 2014 Author Share Posted February 22, 2014 Dzięki Jan, trochę nad nimi siedziałem. Miło słyszeć, że się podoba :) Chciałem was prosić o radę co dalej zrobić z poniższym rysunkiem. Chciałem, żeby praca byłą czysta a kolory tylko lekko zaznaczone. Jednak czegoś mi tutaj brakuje. Znajdujecie, jakieś błędy? Macie jakieś uwagi co można by poprawić, żeby wyglądało to lepiej? Link to post Share on other sites
Gerber 26 Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 co do twojej ostatniej aktualizacji to pomysł spoko ale kilka rzeczy rzuca mi się w oczy. 1. Za mały kontrast całej pracy 2. Jak na tak niezwykły projekt zbroi tarcza i rękojeść broni wydają się zbyt pospolite i odstają od reszty. 3. Poza rycerza jest dla mnie zbyt symetryczna, zbyt stabilna (no chyba, że taki był zamysł). Mi to osobiście nie leży. 4. Nadal nie czuje bryły uda (już o tym rozmawialiśmy) Dodaje obrazek poglądowy abyś zobaczył o co konkretnie mi chodzi. Wyrocznią nie jestem również mogę się mylić więc jak coś to proszę o poprawę :) Poza tym bardzo niezwykły koncept, pozdro :) Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted March 1, 2014 Author Share Posted March 1, 2014 Dzięki Gerber :) bardzo fajne uwagi. Już nie potrafiłem spojrzeć obiektywnie na ta prackę . Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Panowie dwaj. Rysunki powstawały do gry karcianej ostatecznie jednak projekt upadł :( Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted March 18, 2014 Author Share Posted March 18, 2014 Stara karykatura: i nowe mordki: Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 Komiks o kurczakach. Historia bez happy endu i bez wyraźnej puenty :) Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted April 5, 2014 Author Share Posted April 5, 2014 Trochę się pobawiłem multiplikacją. Pierwszy raz robiłem coś takiego i muszę przyznać, że wciąga :) Link to post Share on other sites
Mariusz Panek 67 Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Przy multiplikacjach to może pierw duplikuj różne abstrakcyjne kształty szukając ciekawych form. A dopiero kiedy zrobisz ich naprawdę dużo wybierz kilka i wykończ. Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Mariusz Panek: dzięki za rade, w wolnej chwili spróbuje tej metody :) A tutaj pomysł co by było gdyby twarz zaczęła się zapadać sama w siebie. Sam nie wiem skąd mi to przyszło do głowy. Link to post Share on other sites
Mruk 114 Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Bardzo fajne rysunki! Jeśli miałbym się trochę przyczepić to ta dziewczyna z pierwszego obrazka ma lekkiego zeza rozbieżnego. Jakiś cel miało to ćwiczenie z mnożeniem? Coś dalej robiłeś z tymi kształtami które powstały? Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Dzięki Mruk :) heh rzeczywiście wdał się zez na pierwszej twarzy. Uznajmy, że to pierwsza oznaka mutacji :) Praca z pomnożonymi maskami powstała tak naprawdę przez przypadek. Rysując połówkę maski a następnie multiplikując i obracając ją lustrzanie zauważyłem, że przenikające się linie tworzą ciekawe kombinacje. Chciałem zobaczyć, jak wiele razy będzie można multiplikować jeden element zanim nie przestanie to wyglądać dobrze. Fajne było w tym ćwiczeniu to, że powstawały ciekawe kształty, na które nigdy bym nie wpadł przy standardowym rysowaniu. I odpowiadając na ostatnie pytanie. Już nic dalej z tym nie robiłem :) Link to post Share on other sites
Pawel Grabowski 54 Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 (edited) Chciałbym was prosić o zdanie. Zacząłem rysować coś co można by nazwać jelenio-ludzio-robotem. Zanim zacznę rysować jakieś dynamiczne pozy tego stwora chciałem zrobić sobie rzut z przodu, żeby nie zastanawiać się w dalszej pracy jak powinny wyglądać poszczególne jego elementy. Co sądzicie o proporcjach i ogólnie o jego wyglądzie ( narazie to tylko szkic, bez kolorów i dokładnego światłocienia) Edited April 15, 2014 by Pawel Grabowski Link to post Share on other sites
Tomasz G 267 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Te kopyta trochę zbyt małe. Ciężko by mu było utrzymac równowage. Tak jak na szczudłach. Wiem, że minotaur też miał kopyta. Ale w postaci minotaura były bardziej masyne. Nie wiem, po co mu kopyta w przedniej parze kończyn skoro ma wyprostowaną postawę ciała i porusza się na tylnich kończynach?Może warto mu troche zwiększyć stopy, a na dłoniach umieścić jakieś ostrza. Albo chwytne dłonie. Tylko wtedy to juz będzie prawie zupełnie minotaur, tyle że jeleń. Nie wiem. Moim zdaniem to puki co trochę nie trzyma się kupy. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now