Pawel Grabowski Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 (edytowane) Witam serdecznie. Chciałbym podzielić się z Wami moimi dotychczasowymi pracami, prosząc jednocześnie o krytykę i rady. To pierwsza z nich: Lwia królowa Edytowane 25 Lipiec 2015 przez Pawel Grabowski
Pawel Grabowski Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 (edytowane) Zbliżenie i alternatywny strój. Edytowane 31 Styczeń 2014 przez Pawel Grabowski
QbisieQ Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 (edytowane) Mnie się podoba, fajny klimacik ma praca. Czekam na więcej :) Edytowane 31 Styczeń 2014 przez QbisieQ
Pawel Grabowski Napisano 31 Styczeń 2014 Autor Napisano 31 Styczeń 2014 Przedostatnia pracek seria z tematyki pustynno piramidowej. Trzy wersje masek dla Lwiej Królowej i miejsce jej zamieszkania (inspirowane piramidami w Sudanie)
Pawel Grabowski Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 Ostatnie rysunki z serii Sudan. Projekt pułapki. Co o niej sądzicie? robiłem ją jakiś rok temu i teraz widzę, że mechanika działania raczej słabo by się sprawdziła gdyby umieścić ją w grze. 1. Znajdujemy komnatę wykonaną z żelaza w której widzimy otwór w ścianie, otwory w podłodze, sarkofagi i dziwny znak na suficie. 2. Wkładamy zdobyty wcześniej artefakt do otworu w ścianie. Z dziur w podłodze buchają płomienie 3. Po rozbiciu znaku na suficie powstaje "cug" zwiększa się temperatura ognia 4. Ogień na chwilę znika, robi się ciemno. Po chwili zauważamy że ściana zaczyna się nagrzewać topić. Chowamy się w jednym z sarkofagów. 5. Skaczemy po sarkofagach do wyjścia. Koniec :)
Pawel Grabowski Napisano 11 Luty 2014 Autor Napisano 11 Luty 2014 (edytowane) Ćwiczę brody warkocze i upinanie włosów. Wychwytujecie jakieś błędy, nad którymi warto by jeszcze posiedzieć? Edytowane 15 Kwiecień 2014 przez Pawel Grabowski
olaf Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 pomysl super jezeli projektujesz gameplay dla core/hardcore gamera.
telthona Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 ilustracja lwiej królowej nawet fajnie wygląda :) a design pułapki trochę mnie rozwalił xD jeśli ta pułapka miała by powstrzymywać ludzi przed wejściem do środka, to na chwilę obecną jest jednorazowa xD nie mniej jednak ucieszyłaby mnie topniejąca ściana w grze :3 dodatkowo wydaje się to ciekawsze i mniej frustrujące niż klikanie guzików w określonej kolejności , żeby jakieś kamienie ułożyły się w określonej kolejności (najgorszy typ puzzli ever.. :P za każdym razem jak spotykam tego typu puzzle w jakiejś grze to robię facepalm)
Pawel Grabowski Napisano 13 Luty 2014 Autor Napisano 13 Luty 2014 dzięki za opinie :) telthona: jeśli frustrują Cie wyklikiwanki i ustawianie kolejności w minigrach to unikaj jak ognia gier typu hiddenobject. Wiem co mówię :p
Pawel Grabowski Napisano 13 Luty 2014 Autor Napisano 13 Luty 2014 Dzisiaj chciałem się z Wami podzielić kilkoma portretami, które wykonałem nie tak dawno temu. Jak wam się widzą? photoshop sucha pastela, ołówek, kredki ołówek
Jan Rozanski Napisano 15 Luty 2014 Napisano 15 Luty 2014 Super pomysł z tymi klimatami Sudańskimi! i concepty królowej
Pawel Grabowski Napisano 22 Luty 2014 Autor Napisano 22 Luty 2014 Dzięki Jan, trochę nad nimi siedziałem. Miło słyszeć, że się podoba :) Chciałem was prosić o radę co dalej zrobić z poniższym rysunkiem. Chciałem, żeby praca byłą czysta a kolory tylko lekko zaznaczone. Jednak czegoś mi tutaj brakuje. Znajdujecie, jakieś błędy? Macie jakieś uwagi co można by poprawić, żeby wyglądało to lepiej?
Gerber Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 co do twojej ostatniej aktualizacji to pomysł spoko ale kilka rzeczy rzuca mi się w oczy. 1. Za mały kontrast całej pracy 2. Jak na tak niezwykły projekt zbroi tarcza i rękojeść broni wydają się zbyt pospolite i odstają od reszty. 3. Poza rycerza jest dla mnie zbyt symetryczna, zbyt stabilna (no chyba, że taki był zamysł). Mi to osobiście nie leży. 4. Nadal nie czuje bryły uda (już o tym rozmawialiśmy) Dodaje obrazek poglądowy abyś zobaczył o co konkretnie mi chodzi. Wyrocznią nie jestem również mogę się mylić więc jak coś to proszę o poprawę :) Poza tym bardzo niezwykły koncept, pozdro :)
Pawel Grabowski Napisano 1 Marzec 2014 Autor Napisano 1 Marzec 2014 Dzięki Gerber :) bardzo fajne uwagi. Już nie potrafiłem spojrzeć obiektywnie na ta prackę .
Pawel Grabowski Napisano 16 Marzec 2014 Autor Napisano 16 Marzec 2014 Panowie dwaj. Rysunki powstawały do gry karcianej ostatecznie jednak projekt upadł :(
Pawel Grabowski Napisano 18 Marzec 2014 Autor Napisano 18 Marzec 2014 Stara karykatura: i nowe mordki:
Pawel Grabowski Napisano 24 Marzec 2014 Autor Napisano 24 Marzec 2014 Komiks o kurczakach. Historia bez happy endu i bez wyraźnej puenty :)
Pawel Grabowski Napisano 5 Kwiecień 2014 Autor Napisano 5 Kwiecień 2014 Trochę się pobawiłem multiplikacją. Pierwszy raz robiłem coś takiego i muszę przyznać, że wciąga :)
Mariusz Panek Napisano 8 Kwiecień 2014 Napisano 8 Kwiecień 2014 Przy multiplikacjach to może pierw duplikuj różne abstrakcyjne kształty szukając ciekawych form. A dopiero kiedy zrobisz ich naprawdę dużo wybierz kilka i wykończ.
Pawel Grabowski Napisano 11 Kwiecień 2014 Autor Napisano 11 Kwiecień 2014 Mariusz Panek: dzięki za rade, w wolnej chwili spróbuje tej metody :) A tutaj pomysł co by było gdyby twarz zaczęła się zapadać sama w siebie. Sam nie wiem skąd mi to przyszło do głowy.
Mruk Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Bardzo fajne rysunki! Jeśli miałbym się trochę przyczepić to ta dziewczyna z pierwszego obrazka ma lekkiego zeza rozbieżnego. Jakiś cel miało to ćwiczenie z mnożeniem? Coś dalej robiłeś z tymi kształtami które powstały?
Pawel Grabowski Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Napisano 15 Kwiecień 2014 Dzięki Mruk :) heh rzeczywiście wdał się zez na pierwszej twarzy. Uznajmy, że to pierwsza oznaka mutacji :) Praca z pomnożonymi maskami powstała tak naprawdę przez przypadek. Rysując połówkę maski a następnie multiplikując i obracając ją lustrzanie zauważyłem, że przenikające się linie tworzą ciekawe kombinacje. Chciałem zobaczyć, jak wiele razy będzie można multiplikować jeden element zanim nie przestanie to wyglądać dobrze. Fajne było w tym ćwiczeniu to, że powstawały ciekawe kształty, na które nigdy bym nie wpadł przy standardowym rysowaniu. I odpowiadając na ostatnie pytanie. Już nic dalej z tym nie robiłem :)
Pawel Grabowski Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Napisano 15 Kwiecień 2014 (edytowane) Chciałbym was prosić o zdanie. Zacząłem rysować coś co można by nazwać jelenio-ludzio-robotem. Zanim zacznę rysować jakieś dynamiczne pozy tego stwora chciałem zrobić sobie rzut z przodu, żeby nie zastanawiać się w dalszej pracy jak powinny wyglądać poszczególne jego elementy. Co sądzicie o proporcjach i ogólnie o jego wyglądzie ( narazie to tylko szkic, bez kolorów i dokładnego światłocienia) Edytowane 15 Kwiecień 2014 przez Pawel Grabowski
Tomasz G Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 Te kopyta trochę zbyt małe. Ciężko by mu było utrzymac równowage. Tak jak na szczudłach. Wiem, że minotaur też miał kopyta. Ale w postaci minotaura były bardziej masyne. Nie wiem, po co mu kopyta w przedniej parze kończyn skoro ma wyprostowaną postawę ciała i porusza się na tylnich kończynach?Może warto mu troche zwiększyć stopy, a na dłoniach umieścić jakieś ostrza. Albo chwytne dłonie. Tylko wtedy to juz będzie prawie zupełnie minotaur, tyle że jeleń. Nie wiem. Moim zdaniem to puki co trochę nie trzyma się kupy. Pozdrawiam
telthona Napisano 22 Kwiecień 2014 Napisano 22 Kwiecień 2014 całkiem fajny koncept :) moim zdaniem kopyta nie są za małe. takie koncepty czasem warto tez od boku rozrysować żeby sprawdzić jak np te jelenie "kolana" się zginają, jak dokładnie długi jest pysk etc :)
Pawel Grabowski Napisano 21 Maj 2014 Autor Napisano 21 Maj 2014 (edytowane) Tomasz G: uwaga z dłońmi dała mi do myślenia i rzeczywiście będzie lepiej jeśli będzie miał chwytne górne kończymy skoro już ma wyprostowaną postawę ciała. Niemniej jednak będzie mógł biegać jak jeleń na 4 kończynach i wtedy dłoń zmieni się w kopytko :) telthona: zanim zacząłem rozrysowywać jelenia na kompie zrobiłem sporo szkicy, z czego kilak z boku, rzeczywiście okazały się bardzo pomocne. Wywaliłem je jednak jak skończyłem kolorować widok z przodu :/ dzięki za komentarze :) ostatecznie wyszło mi coś takiego: Edytowane 21 Maj 2014 przez Pawel Grabowski
Pawel Grabowski Napisano 3 Czerwiec 2014 Autor Napisano 3 Czerwiec 2014 Pozostając w temacie łączenia ludzi i zwierząt:) połączenie człowieka i niedźwiedzia.
Pawel Grabowski Napisano 7 Sierpień 2014 Autor Napisano 7 Sierpień 2014 Cześć wszystkim. Ostatnio pierwszy raz spróbowałem przejść z rysunku B&W do koloru. Wyszło coś takiego jak widać pod spodem. Prosiłbym o rady i uwagi :) i jeszcze próba połączenia kilku twarzy w jedną:
Tomasz G Napisano 8 Sierpień 2014 Napisano 8 Sierpień 2014 To połączenie człowieka i niedźwiedzia nie bardzo moim zdaniem wyszło. Wygląda jak wczesne stadium przemiany w wilkołaka. Trochę mało czytelne wyszło, nie widać że to niedźwiedź. W sprawie rysunku B&W nie będę pisał bo nie wiem;). Fajny pomysł z tymi twarzami w kołach
Pawel Grabowski Napisano 12 Sierpień 2014 Autor Napisano 12 Sierpień 2014 dzięki mysz, naprawdę :) Tomasz G: masz racje, człowiek niedźwiedź ma bardzo subtelnie zaznaczone niedźwiedzie cechy. Trochę zbyt subtelnie. Dzięki też za komentarz do twarzy w twarzach. Już od dawna chodziło mi po głowie żeby to narysować.
Pawel Grabowski Napisano 2 Październik 2014 Autor Napisano 2 Październik 2014 Ahoj! Dzięki ostatniemu zleceniu wróciłem do dawno nie używanej przeze mnie techniki, rysunku na... papierze. Naprawdę dobrze mi się nad tym siedziało. Mam nadzieje, że Wy też nie będziecie się wiercić z nudów na swoich siedzeniach podczas oglądania :) Szary papier 100x70 kredki: biała, szara, czarna
Pawel Grabowski Napisano 3 Listopad 2014 Autor Napisano 3 Listopad 2014 (edytowane) Cześć :) Trzech takich rycerzy udało mi się narysować. Ciągle szukam stylu. Uwagi bardzo pożądane :) Edytowane 3 Listopad 2014 przez Pawel Grabowski
Pawel Grabowski Napisano 5 Listopad 2014 Autor Napisano 5 Listopad 2014 no to git Azbesty :) Ciągle na fali rycerzy inspirowanych świnią. 3 małe świnki inspirowane rycerzami.
Pawel Grabowski Napisano 21 Grudzień 2014 Autor Napisano 21 Grudzień 2014 Rysunek na niedziele :) hełm z dziecięcą twarzą.
Pawel Grabowski Napisano 10 Styczeń 2015 Autor Napisano 10 Styczeń 2015 Dzięki DPFantasy :) A to kilka szkiców które bardzo chciały wyjść z mojej głowy po obejrzeniu Hobbita :) Nie wiem jak Wy, ale jestem zauroczony wykonaniem postacią Azoga.
xiw Napisano 12 Styczeń 2015 Napisano 12 Styczeń 2015 Zarąbiaszcze prace, podoba mi się szczególnie klimat w jakim tworzysz.
mysz Napisano 13 Styczeń 2015 Napisano 13 Styczeń 2015 (edytowane) linie masz kosior, pomysły tak samo, z values'ami tez sobie gracko radzisz. za to koloru sie chyba boisz, bo i ci srednio on siada czesto. np na wieprzkach, fajny dizajn marnujesz slabym kolorem, juz lepiej bylo bez zostawic albo dac monochrom. tak czy siak jak dla mnie top3 najciekawszych teczek na maksie obecnie, pozdr r rr rr ps co do azoga to pierwsze wrazenie - niebardzo. ale zauwazylem ciekawy shift w dizajnie postaci w hobbicie. sporo postaci pozytywnych lub powiedzmy neutralno-dobrych ma dizajn bardziej szorstki, ostry. natomiast orki zostaly wygładzone i uczłowieczone mocno imo - musi byc rownowaga ;d. o ile dla mnie model warhammerowski jest zdecydowanie niedoscigniony, to szacun dla jacksona za jego orkow i gobliny. jedyne co mi kompletnie nie podeszlo to te kartoflowate ogry, ale ta zagrywke w sumie tez rozumiem ;d Edytowane 13 Styczeń 2015 przez mysz
Pawel Grabowski Napisano 16 Styczeń 2015 Autor Napisano 16 Styczeń 2015 dzięki za uzanie xiw :) dzięki mysz za słowa pochwały i krytyki :) Niestety masz racje z tymi kolorami, to moja pita achillesowa :/ Dobrze, że zwróciłeś na to uwagę będę musiał do tego przysiąść. Co do Hobbita to faktycznie orkowie zrobili się bardziej ludzcy, mniej zniekształceni :) Film celował w trochę innego widza niż Władca, więc decyzja zrozumiała. A tutaj kilka obrazków z byłej pracy. Widoczki do gry HOPA, nad którą prace zostały przerwane. Nie szczędźcie krytyki.
Pawel Grabowski Napisano 13 Marzec 2015 Autor Napisano 13 Marzec 2015 Cześć :) Zrobiłem ostatnio kilka ilustracji, teraz jak na nie patrze to oczywiście sporo bym pozmieniał. Powiedzcie mi proszę co Wam rzuca się w oczy :) Oprócz tego wyposażyłem się ostatnio w zajebisty flamaster z pędzelkiem, poniżej widać jakie efekty można nim uzyskać. Jaram się :)
takashmen Napisano 13 Marzec 2015 Napisano 13 Marzec 2015 Rzeczy do HOPA trzymaja poziom, nie ma czego się przyczepić, tak samo w ilustracjach, stylistycznie to się broni, jedyne co to przeszkadza mi palnik w balonie, trochę taki naiwny design, brakuje mi też trochę detalu, ale to tylko moje skrzywienia :) A babka z fajką zajebista, też się jaram, zdradzisz co to za flamaster?
Pawel Grabowski Napisano 22 Maj 2015 Autor Napisano 22 Maj 2015 dzięki takashmen za uwagi :) ten flamaster to ZIG art and graphic twin. Gdzieś go ostatnio zgubiłem tak na marginesie :P Poniżej wrzucam kilka szybkich szkicy (niebieska kredka na papierze z drukarki). Kilka z nich mam w planach pokolorować. Powoli chce też zahaczać w swoich pracach o cyberpunkowe klimaty, co chyba widać na co poniektórych szkichach. Krytyka jak zwykle mile widziana :)
karolaugust Napisano 22 Maj 2015 Napisano 22 Maj 2015 Bardzo fajne te niebieskie szkice, zwłaszcza sposób w jaki różnicujesz kreskę. Miło się to ogląda.
Pawel Grabowski Napisano 25 Maj 2015 Autor Napisano 25 Maj 2015 Dzięki karolaugust ;) Udało mi się pokolorować jeden szkic. Co o tym sadzicie? Nad czym warto by jeszcze popracować. Chyba jest trochę mało cyberpunkowy jak na cyberpunkowy klimat w którym chciałem go stworzyć...
Rozpu Napisano 25 Maj 2015 Napisano 25 Maj 2015 Spróbuj namalować coś tylko twardym pędzlem, z opacity jitter, ale twardym
Pawel Grabowski Napisano 29 Maj 2015 Autor Napisano 29 Maj 2015 Dzięki za radę Rozpu. Powstrzymywałem się przed używaniem miękkich pędzli, chociaż i tak miejscami użyłem ich żeby uzyskać pożądany efekt. Myślę, że niema co całkowicie z nich rezygnować. Podkolorowałem kolejny szkic. Co o nim sądzicie? Madam Cyberpunk :) połączenie techniki przyszłości i mody lat 30.
pumax Napisano 29 Maj 2015 Napisano 29 Maj 2015 wow, bardzo fajnie wyszło! :) Na pierwszy rzut oka wygląda jakby było rysowanie kredkami/pastelą (chyba, że jest?) :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się