Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

The Foundry na swoim kanale Vimeo zamieściło nową serię wideotutoriali poświęconych programowi MODO. Tutoriale obejmują podstawy modelowania, animacji, cząsteczke i renderingu. Tutoriale w rozwinięciu.

 

Pełna treść: Podstawy MODO - tutoriale

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Particle system? Myslalem ze ten soft to typowo do modelowania.

 

Obejrzalem jeden filmik z particlami wlasnie i fajnie to wyglada. Jak znajde keiedys chwile to sprobuje co z tego mozna wycisnac :)

Napisano

Do tych, którzy się znają..

 

Modo podskoczy Maxowi, Mayi? Oczywiście nie w modelowaniu bo to wiadomo ale chodzi mi o całą resztę?

 

I tak w sensie jako program "do wszystkiego" daje radę?

Napisano

Nie, bo nie jest programem do wszystkiego poki co. Aczkolwiek gdybym byl ilustratorem i robil statyczne obrazki, to by w zupelnosci wystarczyl, moze bylby nawet lepszy w wielu rejonach.

Napisano

Kulki - daj mu trochę czasu jeszcze. Pod skrzydłami The Foundy wysoko się wzniesie. Jest co raz mniej rzeczy, których w Modo nie da się zrobić, ale to nadal stosunkowo młody soft. Rozwija się dynamicznie, ale do podskakiwania Maxowi czy Mayi to jeszcze chwilka.

Z drugiej strony parząc co raz częściej spotyka się sytuacje, gdzie Modo jako soft, jest wykorzystywany do części produkcji. I to w obie strony. Czyli Modo na początku produkcji, do tworzenia assetów (jak choćby w studio Embassy), albo na końcu produkcji, gdzie po zanimowaniu wszystkiego w Modo jest to składane i renderowane (short animowany jakiś czas temu widziałem, który miał taki pipeline właśnie - o kolesiu uciekającym na motorze - jak mi się przypomni i znajdę, to podlinkuję).

Napisano

MODO moze brakuje narzedzi tu i tam ale te co ma sa bardzo dobre a czesto lepsze niz Maxowe. Nie wspominajac juz o fakcjie ze modo korzysta z wszystkich rdzeni procesora podczas normalnej pracy a nie to co max... :/

Napisano

Jeśli chodzi o rendering ilustracji to Modo daje radę na całego . Podgląd chodzi jak szybko jak diabli, a przy silnijeszym kompie (64GB RAM) to i można rzeźbić w Multiresolution Mesh już prawie jak w Zbrushu. Narzędzia animacyjny ma porównywalne z Maya i w sumie to będzie jeden z ważniejszych softów w przyszłości. ILM używa go stale do wszystkich produkcji. Transformers, Avengers, Pacific Rim.

Napisano

A wiadomo coś może na temat vray dla modo ? Są w ogóle takie plany ? Wiem że dla blendera już powstaje , to może i modo ? To by było bardzo ciekawe, to co mnie trzyma głównie przy maxie to vray i pluginy, no i znajomość tego softu. Fajnie przy przesiadce byłoby mieć chociaż jedną rzecz znajomą :)

Napisano
W gamearcie spisuje się podobno perfekt. Chyba większość gości w idSoftware na nim pracuje.

 

Trochę szukałem na necie bo mnie mesh fushion kusi, i paru rzeczy jeszcze brakuje.

Napisano
A wiadomo coś może na temat vray dla modo ? Są w ogóle takie plany ? Wiem że dla blendera już powstaje , to może i modo ? To by było bardzo ciekawe, to co mnie trzyma głównie przy maxie to vray i pluginy, no i znajomość tego softu. Fajnie przy przesiadce byłoby mieć chociaż jedną rzecz znajomą :)

 

Na forum chaosów już jakiś czas temu Vlado wrzucił screeny - http://forums.chaosgroup.com/showthread.php?64908-V-Ray-for-Modo/page4

 

Ponoć grzebią od jakiegoś czasu już nad tym, w tym roku dadzą coś do zabawy :)

Jeszcze tylko corona i ... imo nie będzie sensu pakować kasy w inny soft.

Napisano
Jeszcze tylko corona i ... imo nie będzie sensu pakować kasy w inny soft.

 

Corona jest fajna, ale niech zrobią Arnolda i wtedy dopiero... ]:->

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności