Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No niestety. Wygląda na to że rozwiązaniem są programy gdzie do stosunkowo taniej bazy dokupujesz potrzebne ci pluginy. W końcu jaki procent użytkowników maksa potrzebuje sypać śnieg na krzaki? :) Za to viewportów i layerów uzywa każdy:)

Napisano
Gdyby Autodesk odkupowal gotowe skrypty od takich zdolnych ludzi jak ten Pan, i umieszczal je w nowych maxach, zycie byloby piekniejsze:)
Wtedy max byłby pełen źle zintegrowanych pluginów które nie są dalej rozwijane i które nie współdziałają ze sobą nawzajem...
Napisano
Wtedy max byłby pełen źle zintegrowanych pluginów które nie są dalej rozwijane i które nie współdziałają ze sobą nawzajem...

 

I tak wlasnie jest. Chociaz problem nie lezy w zlej integracji, ale w tym ze zaraz po integracji kładą lache na to co przed chwila zrobili. Gdyby tak nie bylo to by sluchali co sie dzieje na AD feedback. Ale komu sie chce ogarnac caly ten chaos tam, nie dziwie sie.

Napisano
Na pewno obejrzałeś całość? malowanie po obiektach i w przestrzeni w ten sposób jak na drugim filmie to tylko shrink wrap?

 

2 filmik to podstawy sculptu wiec błagam...

 

Fajnie ale żeby aż newsa o tym robić to przesada jak dla mnie.

Napisano

Kramon ma racje, to forum hodowców żółwi a nie użytkowników maxa. Btw. wciąż czekam na relacje z targów akwarystów.

 

na powaznie. bardzo sprytnie pomyslany plugin, sporo wstepnej pracy załatwia, zanim uzyje sie fizyki czy czegoś innego do detali lub 1-szego planu.

Napisano

To nie jest czy ktoś ma rację czy nie. To jest po prostu moja opinia na temat tego pluginu.

 

Czy urzyłbym go za darmo? Raczej nie, są lepsze metody.

Czy urzyłbym go gdyby był płatny, napewno nie.

Napisano
to nie jest opinia..

 

To jest moja opinia że ten plugin to jest nic innego jak shrink wrap z cell fracture. Czyli jeśli pomyślisz i prze analizujesz moją wypowiedź wyciągasz wniosek iż uważam że ten plugin to nic specialnego. Tutaj trzeba pisać dosłownie jak do 4 latka czy jak ja nie wiem.

Napisano

to że ci się plugin nie podoba to widać od razu. Ja tylko z czystej życzliwości zwracam Ci uwagę, że mylisz fakt (błędny) z opinią. gadasz głupoty.

naucz się wyrażać swoje zdanie w sposób cywilizowany to nie będzie niepotrzebnych dyskusji

Napisano

To jaśnie panie proszę mi przedstaw jeśli tylko morzesz jak powinna wyglądać w cywilizowany sposób wypowiedź na temat tego pluginu.

 

Czy miało by to brzmieć.

 

Plugin ten nie wywarł na mnie wrażenia, jego funkcjonalność oraz rezultat jaki oferuje wypada blado w porównaniu z innymi narzędziami dostępnymi na rynku?

 

Czy może jak bo nie rozumiem.

 

Nie wystarczy po prostu. Nic wielkiego nie wiem o co jest całe chalo?

na tym forum serio nie można napisać że coś jest słabe.

Napisano

Toteż informuję iż, aby zastąpić ten plugin można urzyć narzędzi Shrinkwrap, owe narzędzie powoduje że dany mesh się snapuje! do najbliższej powierzchni lub wybranej. Do tego możemy dodać modyfikator solidify aby nadać grubości oraz Noise modyfikator aby zróżnicować powierzchnie. Na koniec możemy pomalować brushem końcówki śniegu i podłaczyć to pod siłę solidify.

 

A sculpt to sculpt

Napisano

mnie to przypomina blenderowy Metaball i gdyby to połączyć z Grease Pencil to powinno zadziałać w podobny sposób.

Nie neguje zastosowania, ale każdy w swoim programie szuka alternatywnych rozwiązań, które dają ten sam efekt.

Napisano

Zrobić coś podobnego można na wiele sposobów, a napisać jak można zrobić jeszcze łatwiej. Ludzie tworzą wyspecjalizowane narzędzia żeby sobie ułatwiać pracę. Równie dobrze mogłbym wejść do wątku o młocie pneumatycznym i napisać 'LOL, przecież to zwykły łom połączony z silnikiem'.

Napisano

Szczerze mówiąc naprawdę nic ciekawego zwykły raytracing :P

 

 

tu facet robi coś podobnego w Si w 11 minut. Największy problem w tym skrypcie to chyb zmiana pozycji strzałki z wektrowego na polarny :P

Napisano

Dzięki Legomir, jak będę chciał zrobić trochę śniegu na drzewku to sobie kupię XSI i nauczę się ICE. Albo zrobię symulacje w particle flow, góra klika dni nauki. To już Kramona rozwiązanie jest lepsze, bo za darmo w blenderze.

Napisano

Ehh @Kramon i @Legomir i znowu pasowałoby napisac "typowe polaczki". Dostaja gotowe narzedzie, ktore ułatwia/przyspiesza prace, nie musza sami kombinowac roznymi toolsami w programie, bo ktos odwalil za nich robote...ale nie, beee...niedobrze, mozna lepiej, nic ciekawego...

Jak potraficie zrobic to lepiej, ok, szybciej, tez ok.

Sa jednak ludzie, ktorych cieszy, ze maja cos co przyspieszy im prace, pomoze uniknac kombinowania itd.

A swoja droga, to skrypt dla maxa, a wy wylatujecie z innymi programami, ktorych potencjalny uzytkowi moze nie posiadac, albo nie chciec ich uzywać.

Napisano (edytowane)

Eee... Masz darmowe particle flow w którym za pewne dałoby się to zrobić, wiesz jak na coś co można zrobić w 15 minut to 35€ to sporo. Film pokazałem nie po to, że pokazuje on dokładnie jak coś takiego zrobić soft jest nie ważny technika jest taka sama czy to Maya czy Max czy XSI czy Houdini czy co tam jeszcze.

 

Najzwyklejszy raytracing i dodanie do meshera noise. Sama idea fajna, fajnie, że są ludzie udostępniający skrypty i sam korzystam z kilkunastu jeśli nie kilkudziesięciu skryptów. Tylko to nie oznacza, że mam klepać kogoś po plecach i mówić, że odkrywa ameryke jak nawet portu jeszcze nie opuścił a do tego jeszcze chce żeby mu za to zapłacić.

 

http://cgcookie.com/max/2011/09/19/snow-covered-objects/

 

30 sekund szukania, technika ta sama zrobione na pflow

Edytowane przez legomir
Napisano
Eee... Masz darmowe particle flow w którym za pewne dałoby się to zrobić,

 

Przeczytałeś mojego posta? Sam pisałem o PF. Zrobisz dla mnie taki setup PF z wygodną obsługą kilkoma kliknięciami i malowaniem ręcznie śniegiem viewporcie? Mogę zapłacić, rozumiem że 30 E to za dużo, dam ci 10.

Napisano

Aj... Nie zauważyłem tego paintera(obejrzałem pierwszy film to drugie myślałem, że jakiś screen). Przy tym byłoby jednak sporo pracy wycofuje się z tego co mówiłem wcześniej. Co prawda mam w głowie pomysł jak można by to inaczej zrobić dość prost ale dość wolno by się to liczyło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności