Vaticinator Napisano 2 Maj 2014 Napisano 2 Maj 2014 (edytowane) Soft: MakeHuman, Blender 2.7 Edytowane 8 Maj 2017 przez Vaticinator
michalo Napisano 3 Maj 2014 Napisano 3 Maj 2014 Wykonanie i zwłaszcza pomysł - super. Może sceneria mogła by być ciekawsza.
Vaticinator Napisano 5 Maj 2014 Autor Napisano 5 Maj 2014 Bardzo dziękuję za pozytywne komentarze i rekomendację :) To naprawdę bardzo mobilizujące!
Nezumi Napisano 5 Maj 2014 Napisano 5 Maj 2014 Widzialem juz troche takich protez w filmach roznych ale MEGA rozwiazales to u siebie! Jasne punkty to kurz i zamierzony efekt czy fireflies z cycles? Kapitalna robota!
Vaticinator Napisano 5 Maj 2014 Autor Napisano 5 Maj 2014 Prawdę mówiąc z początku nie przewidywałem tych jasnych punktów. Dopiero przy okazji tego projektu pierwszy raz nieśmiało użyłem opcji wolumetrycznych w cycles. Na poglądowym renderku, przy niskich samplach, przypadkiem wyszło mi sporo tego "pyłku". Potem szukałem jakiegoś kompromisu, żeby ograniczyć szum na postaci i jednocześnie nie zgubić go w przestrzeni. Dzięki za przychylne słowa :) Pozdrawiam.
klops Napisano 6 Maj 2014 Napisano 6 Maj 2014 Sam koncept świetny. Jednak brakuje mi tutaj trochę fajniejszej prezentacji tego bardzo dobrego modelu.
kubbek Napisano 7 Maj 2014 Napisano 7 Maj 2014 Bardzo klimatyczne i kurz wyszedł bardzo pozytywnie. Trochę tylko ginie sam koncept - mało światła i duże rozmycie powodują, że trzeba obejrzeć clayowe rendery, żeby się połapać o co chodzi i dostrzec smaczki koncepcji.
Vaticinator Napisano 10 Sierpień 2016 Autor Napisano 10 Sierpień 2016 Retro-futurystyczny żołnierz... Oczywiście powered by Blender ;)
Nezumi Napisano 3 Styczeń 2017 Napisano 3 Styczeń 2017 Zolw wymiata. Material na kulce i zolwiu taki sam? Moze bys sie nodami podzielil, jesli to nie jest jakos na sprzedaz czy cos ;)
Rekomendowane odpowiedzi