Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jest to moj pierwszy WIP wiec prosze o wyrozumialosc :)

Zamierzam zrobic mieszkanko, a dokladnie pokoj z kuchnia. Przebieg pracy nie bedzie zbyt dynamiczny poniewaz mam uziemiona reke w szynie.

Ponizej zamieszczam pierwszy renderek.

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja oglądam i nawt fajnie się zapowiada... te kafelki to kuchnia? czemu się tak skoncentrowałeś na podłodze? pokaz inne czesci mieszkania....

po za tym co ty robiles na ogrodzeniu? :D

Napisano

No jeżeli to twój pierwszy wip to powiem tyle: "Pracuj dalej bo się fajnie zapowiada, ja się swoimi pierwszymi prackami wolałem nie chwalić jeśli wiesz o co mi chodzi :P"

Napisano

No mi tez cos ta podloga nie podchodzi. Najwyzej jak pozniej nie bedzie pasowac to przerobie. A z kolorkow to chyba z zielonym przesadzilem, ale nie wiem jaki dac zamiast tego.

Napisano
sciana to jest zwykly material v-ray'a z nadanym jedynie kolorem.

Właśnie o to chodzi, że standardowy materiał nie opisuje dokładnie wyglądu ściany, zresztą pooglądaj sobie foteczki.

Nie przejmuj się, czepiam się po to by się czepiać ;]

Napisano

No bardzo ladnie...bede wpadal zeby zobaczyc postep w pracy.

Co do sufitu to fatk, nie maluje się ich. W wiekszości pokoi sa biale, no chyba ze jakis zwariowane indywiduum sie napatoczy co to chce miec jakis kolorek to owszem, ale z egulu sa białe. Taki standart.

pokarz jakies mebelki...

 

pozdrowienia

Napisano

Czy mi się zdaje, czy zamiast okien są VRay lights ? Może wymodelujesz okna ( jak tego nie zrobiłeś) i te światełko umieścisz za nimi. Obecnie to strasznie wygląda ( okna ). Reszta całkiem fajna. Powodzenia

 

Pozdr

Napisano

Heheh. No wlasnie - kazdy gwozdzik, mebel ;). Wszystko jaku kolejny update. Przysiadz do projektu i zrob np. caly pokoj i dopier wrzuc update'a ;). Narazie mi sie podoba, nie powiem :] ( BTW. zmnijesz natezenie swiatla, bo idzie oslepnac ;)).

Napisano

Przejezyczylem sie z tymi okiennicami ;)

Oj to troche potrwa taki duzy update, ale jak chcecie ;)

Ciezko mi dopasowac to oswietlenie gdyz kazdy ma inny monitor, a moj jak widac jest nieco wypalony :/

Napisano

Dawno nic nie wrzucalem. Czas na maly update, poprawilem troche swiatlo. Zrobilem takie oto fotele, ale dalej nie mam jakis wiekszych pomyslow na bryly mebli, bylbym wdzieczny gdyby ktos mi podpowiedzial w tej sprawie :)

 

mieszkanie08.jpg

 

 

mieszkanie09.jpg

Napisano

Ciekawe masz oświetlenie, w sumie jeszcze Vrayem się nie bawiłem ale chętnie bym zobaczył screenshota tej sceny w oknie edycji, jeśli możesz to napisz coś na ten temat (jakich lampek używasz, fotonków).

 

Pozdrawiam

Napisano

dżizus christ jak ty ześ ustawił to GI czy co wy tam amcie w vray'u :)a tak btw fotele jakieś takie proste sam szukam mebli do scenki i google jest bardzo pomocne :)

Napisano

Baton popraw parametry photon map, czy czego tam uzyles bo troche bugow jest... I zwieksz troche ustawienia irradiance map widac bledy szczegolnie przy oknie i w kątach...

Napisano

Milo mi widziec, ze jednak ktos sie zainteresowal tym wipem :)

Troche bylo przerwy w updatach, raz ze szkola sie zaczela dla mnie a dwa ze nie mialem pomyslow :)

Do oswietlenia uzylem swiatel vray'a, irradiance map + fotony.

 

mieszkanie10.jpg

Napisano

ja bym sugerował sporo wzmocnić światło padające na podłogę przez okna, a co do okien to jakieś one małe i dziwny kształt mają :| no i zazwyczaj pod oknami montuje się grzejniki (chyba że to mieszkanko np na florydzie :))

a i jeszcze te siedzisko na ostatnim renderku jakieś strasznie dziwne :]

Napisano

Ok swiatlo poprawione. Powiekszalem je jeszcze ostatnio ale nadal sa male ? a ksztalt to juz sam nie wiem :)

Grzejnik zrobiony :)

A siedzisko jest wziete z jakiegos katalogu meblowego. Przyjaciel mi je podrzucil :)

Napisano

No tak szybko ale gdybym uzyl samego irradiance map render wyszedl by mi okolo 20 min :/ Ogolnie przyspieszylo mi dzieki photon map :)

 

Dzieki za komenty, sa dla mnie bardzo cenne :)

Napisano
No tak szybko ale gdybym uzyl samego irradiance map render wyszedl by mi okolo 20 min :/ Ogolnie przyspieszylo mi dzieki photon map :)

To zgadnij ile mi Mental taki test oświetlania zliczał >>LINK

ps. przy niskich ustawieniach samplowania [FG] >dlatego widać bugi

Napisano

Szybki jestes greg_jg :)

Hmm... nie wiem raz tylko cos tam probowalem renderowac mentalem. Jak mowisz ze u mnie w vray'u szybko to zakladam ze tu kolo 15-20 min. Zgadlem ? :)

Napisano

"Ok swiatlo poprawione. Powiekszalem je jeszcze ostatnio ale nadal sa male ? a ksztalt to juz sam nie wiem :)

Grzejnik zrobiony :)" - taaaa a gdzie render??? niema czy może mi się nie wgrywa ??

 

a co do kształtu okien to chodzi mi o to że są szerokie a nie dzielone. tzn dodaj w nich pionowy słupek co by wyszły dwuskrzydłowe :] a wielkość .... chyba powinne się troche niżej zaczynać - przynajmniej u mnie w domu tak jest :P ale może nie wszędzie :)

Napisano

ja bym pobawił sie na twoim miejscu QMC (quick monte carlo, chyba tak sie piszę ) przeciez to są próbne renderingi, na Evermotion jest wątek o QMC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności