Napisano 15 Wrzesień 200420 l Witam, jest to moj pierwszy WIP wiec prosze o wyrozumialosc :) Zamierzam zrobic mieszkanko, a dokladnie pokoj z kuchnia. Przebieg pracy nie bedzie zbyt dynamiczny poniewaz mam uziemiona reke w szynie. Ponizej zamieszczam pierwszy renderek.
Napisano 15 Wrzesień 200420 l witam! huh daje po oczach :) w pierwszym momencie myslalem, ze ta dziura w scianie jest na telewizor 62,5 cali :) powodzenia
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Na razie nie ma za bardzo co komentowac, ale wyglada ok. Czym renderujesz?
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Autor Renderuje v-ray'em. Nie mam w nim jeszcze duzej wprawy, ale moze to jakos wyjdzie :)
Napisano 15 Wrzesień 200420 l kurde chyba oślepłem przy pierwszym renderze bo nie widzę drugiego :D a tak na serio to nie widać drugiego obrazka (pewnie padł serwer) :( i zauważyłem, że brakuje ci słówka "wip" w ścieżce do pliku: >>http://batons0.republika.pl/wip/mieszkanie01.jpg >>http://batons0.republika.pl/mieszkanie02.jpg ale to tylko taka małą dygresja :)
Napisano 15 Wrzesień 200420 l ja oglądam i nawt fajnie się zapowiada... te kafelki to kuchnia? czemu się tak skoncentrowałeś na podłodze? pokaz inne czesci mieszkania.... po za tym co ty robiles na ogrodzeniu? :D
Napisano 15 Wrzesień 200420 l No jeżeli to twój pierwszy wip to powiem tyle: "Pracuj dalej bo się fajnie zapowiada, ja się swoimi pierwszymi prackami wolałem nie chwalić jeśli wiesz o co mi chodzi :P"
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Autor A tutaj kolejne renderek :) Tym razem juz z pomalowanymi scianami.
Napisano 15 Wrzesień 200420 l troche chyba kolory za jaskrawe, podloga strasznie mnie gryzie, ale mnie nie sluchaj, nie znam sie na tym, tylko takie moje odczucie
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Autor No mi tez cos ta podloga nie podchodzi. Najwyzej jak pozniej nie bedzie pasowac to przerobie. A z kolorkow to chyba z zielonym przesadzilem, ale nie wiem jaki dac zamiast tego.
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Tylko daj biały sufit sufitów się chyba nie amluje tylko zostawia białe :)
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Niezle to sie zapowiada, ale moze skup sie na razie na modelowaniu, a tekstury zostaw na potem.
Napisano 15 Wrzesień 200420 l nawet nieźle, ale nie odpowiada mi shader ściany, taki strasznie nierealistyczny aha i cień jest ostry, powinien być minimlnie rozjechany.
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Autor Hm, moze to kwestia oswietlenia, a sama sciana to jest zwykly material v-ray'a z nadanym jedynie kolorem. A cien juz poprawiam ;)
Napisano 15 Wrzesień 200420 l sciana to jest zwykly material v-ray'a z nadanym jedynie kolorem. Właśnie o to chodzi, że standardowy materiał nie opisuje dokładnie wyglądu ściany, zresztą pooglądaj sobie foteczki. Nie przejmuj się, czepiam się po to by się czepiać ;]
Napisano 15 Wrzesień 200420 l No bardzo ladnie...bede wpadal zeby zobaczyc postep w pracy. Co do sufitu to fatk, nie maluje się ich. W wiekszości pokoi sa biale, no chyba ze jakis zwariowane indywiduum sie napatoczy co to chce miec jakis kolorek to owszem, ale z egulu sa białe. Taki standart. pokarz jakies mebelki... pozdrowienia
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Autor Ok, zaczolem modelowac juz czesci wlasciwe, czyli meble :) Na pierwszy ogien poszlo biurko.
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Czy mi się zdaje, czy zamiast okien są VRay lights ? Może wymodelujesz okna ( jak tego nie zrobiłeś) i te światełko umieścisz za nimi. Obecnie to strasznie wygląda ( okna ). Reszta całkiem fajna. Powodzenia Pozdr
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Autor Pewnie ze okna sa, tylko swiatlo jest mocne i to wyglada jakby byly plaskie. Jak dorobie okiennice to bedzie lepiej.
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Heheh. No wlasnie - kazdy gwozdzik, mebel ;). Wszystko jaku kolejny update. Przysiadz do projektu i zrob np. caly pokoj i dopier wrzuc update'a ;). Narazie mi sie podoba, nie powiem :] ( BTW. zmnijesz natezenie swiatla, bo idzie oslepnac ;)).
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Autor Przejezyczylem sie z tymi okiennicami ;) Oj to troche potrwa taki duzy update, ale jak chcecie ;) Ciezko mi dopasowac to oswietlenie gdyz kazdy ma inny monitor, a moj jak widac jest nieco wypalony :/
Napisano 21 Wrzesień 200420 l Autor Dawno nic nie wrzucalem. Czas na maly update, poprawilem troche swiatlo. Zrobilem takie oto fotele, ale dalej nie mam jakis wiekszych pomyslow na bryly mebli, bylbym wdzieczny gdyby ktos mi podpowiedzial w tej sprawie :)
Napisano 8 Październik 200420 l Ciekawe masz oświetlenie, w sumie jeszcze Vrayem się nie bawiłem ale chętnie bym zobaczył screenshota tej sceny w oknie edycji, jeśli możesz to napisz coś na ten temat (jakich lampek używasz, fotonków). Pozdrawiam
Napisano 11 Październik 200420 l dżizus christ jak ty ześ ustawił to GI czy co wy tam amcie w vray'u :)a tak btw fotele jakieś takie proste sam szukam mebli do scenki i google jest bardzo pomocne :)
Napisano 11 Październik 200420 l Baton popraw parametry photon map, czy czego tam uzyles bo troche bugow jest... I zwieksz troche ustawienia irradiance map widac bledy szczegolnie przy oknie i w kątach...
Napisano 13 Październik 200420 l Autor Milo mi widziec, ze jednak ktos sie zainteresowal tym wipem :) Troche bylo przerwy w updatach, raz ze szkola sie zaczela dla mnie a dwa ze nie mialem pomyslow :) Do oswietlenia uzylem swiatel vray'a, irradiance map + fotony.
Napisano 13 Październik 200420 l ja bym sugerował sporo wzmocnić światło padające na podłogę przez okna, a co do okien to jakieś one małe i dziwny kształt mają :| no i zazwyczaj pod oknami montuje się grzejniki (chyba że to mieszkanko np na florydzie :)) a i jeszcze te siedzisko na ostatnim renderku jakieś strasznie dziwne :]
Napisano 13 Październik 200420 l Autor Ok swiatlo poprawione. Powiekszalem je jeszcze ostatnio ale nadal sa male ? a ksztalt to juz sam nie wiem :) Grzejnik zrobiony :) A siedzisko jest wziete z jakiegos katalogu meblowego. Przyjaciel mi je podrzucil :)
Napisano 13 Październik 200420 l Jezus........ ale to w Vray`u szybko idzie :/ Ogólnie: ładnie to wygląda, miłe ciepłe kolorki.
Napisano 13 Październik 200420 l Autor No tak szybko ale gdybym uzyl samego irradiance map render wyszedl by mi okolo 20 min :/ Ogolnie przyspieszylo mi dzieki photon map :) Dzieki za komenty, sa dla mnie bardzo cenne :)
Napisano 13 Październik 200420 l No tak szybko ale gdybym uzyl samego irradiance map render wyszedl by mi okolo 20 min :/ Ogolnie przyspieszylo mi dzieki photon map :) To zgadnij ile mi Mental taki test oświetlania zliczał >>LINK ps. przy niskich ustawieniach samplowania [FG] >dlatego widać bugi
Napisano 13 Październik 200420 l Autor Szybki jestes greg_jg :) Hmm... nie wiem raz tylko cos tam probowalem renderowac mentalem. Jak mowisz ze u mnie w vray'u szybko to zakladam ze tu kolo 15-20 min. Zgadlem ? :)
Napisano 13 Październik 200420 l "Ok swiatlo poprawione. Powiekszalem je jeszcze ostatnio ale nadal sa male ? a ksztalt to juz sam nie wiem :) Grzejnik zrobiony :)" - taaaa a gdzie render??? niema czy może mi się nie wgrywa ?? a co do kształtu okien to chodzi mi o to że są szerokie a nie dzielone. tzn dodaj w nich pionowy słupek co by wyszły dwuskrzydłowe :] a wielkość .... chyba powinne się troche niżej zaczynać - przynajmniej u mnie w domu tak jest :P ale może nie wszędzie :)
Napisano 14 Październik 200420 l jak na razie i jak na moje oko to na razie nie zauwazylem zadnych bug'ow, a moze jestem malo spostrzegawczy pozdro
Napisano 14 Październik 200420 l Zgadlem ? :)nie :( ps. ładny grzejnik, tylko szkoda, że dałeś takie niskie samplowanie, bo wygląda "jakoś niewyraźnie" :)
Napisano 14 Październik 200420 l ja bym pobawił sie na twoim miejscu QMC (quick monte carlo, chyba tak sie piszę ) przeciez to są próbne renderingi, na Evermotion jest wątek o QMC
Napisano 14 Październik 200420 l woldi - nie quick lecz quazi ;] (żeby nikt sobie nie myślał, że to działa szybko :/)
Napisano 14 Październik 200420 l woldi - nie quick lecz quazi ;] (żeby nikt sobie nie myślał, że to działa szybko :/) ooooo, no właśnie :-))
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto