plasti Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 (edytowane) witam ponizej model robota przeznaczony na turbosquid'a soft: 3ds max, Vray, After Effects, Photoshop za niedlugo dorzuce animke pozdrawiam dla wyzszej rozdzialki: prawy myszki>pokaz obraz Edytowane 7 Listopad 2014 przez plasti
bolitic Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 Wyglda spoko - ale mowie to na podstawie obrazka zalaczonego do watku - maly obrazek. Cos nie wyswietla sie nic w poscie.
Tomasz G Napisano 13 Maj 2014 Napisano 13 Maj 2014 Moim zdaniem, lepiej by wyglądał jakby mial ''mechaniczne'' kończyny, takie jak reszta ciała. Takie jest moje zdanie.
bolitic Napisano 13 Maj 2014 Napisano 13 Maj 2014 Teraz widac model duzo lepiej - wyglada lepiej niz spoko. Czy jest zrigowany? Jak bedzie rig to sprzeda sie na 100%.
mirach Napisano 13 Maj 2014 Napisano 13 Maj 2014 Hej Robotyczne czesci robota ;) wygladaja naprawde dobrze. W porownaniu do tego, tkanina wypadla tak sobie, wg mnie kompletnie nie czuc na czym sie trzymaja te worki na nogach. Przydala by sie chocby jakas gumna / sznurek ktory to doczepia do tych nog. pozdrawiam
plasti Napisano 13 Maj 2014 Autor Napisano 13 Maj 2014 dzieki za komenty, tak robot jest zrigowany :)
Biolo_idiota Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 Za obuwie ortopedyczne po prostu powinieneś się wstydzić, rękawice czarne nie wyglądały by jak skórzane, no render fajny ale jakoś tak "Dobra nie chce mi się juz dalej z tym.. zajmować."
olaf Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 jakbys dodal detale trzymajace materiał butów - np. jakieś klamry - by nie odstawaly tak od resty konstrukcji na pewno byś na tym zyskał.
illusion Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 Robot fajny, ładne materiały, trochę nie pasują te ludzkie przedmioty, na pewno jak napisali koledzy wyżej, przydałby się jakiś element mocowania, może drut jakiś lub niedbale wkręcona śrubka, jakaś peleryna...
plasti Napisano 16 Maj 2014 Autor Napisano 16 Maj 2014 dzieki za komenty, na przyszlosc bede pamietal
plasti Napisano 7 Listopad 2014 Autor Napisano 7 Listopad 2014 witajcie! dorzucilem maly update w pierwszym poscie
Szwadron Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 Bardzo bardzo bardzo zacnie :) chociaż trochę bym go podniszczył lekkie obicia by siały
Sebazx6r Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 Ja bym osadził robota w otocze robotników, łopata i kielnia bardziej by pasowały do rękawic i gumofilców. Nie trzeba by było całego z cementu czyścić. Do tego mógłby transformować się w spychacz lub koparkę. Jednak, trzeba przyznać, że ładnie wkomponowałeś go w foto i za to ode mnie masz plus.
smart Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 Świetny robocik bojowy :) a to malowanie imho zbyt rzuca się w oczy jak na wojskowy sprzęt. nie powinno być moro albo jakiś inny kamuflażowy wzór ?
plasti Napisano 26 Listopad 2014 Autor Napisano 26 Listopad 2014 Świetny robocik bojowy :) a to malowanie imho zbyt rzuca się w oczy jak na wojskowy sprzęt. nie powinno być moro albo jakiś inny kamuflażowy wzór ? dzieki, no wlasnie co do malowania to wydaje mi sie ze moglo by to byc bezcelowe dla maszyny, ktora jednak porusza sie wolniej od czlowieka i chowa/kryje tak samo ciezko wyobrazalem sobie bardziej ja jako dosyc mocno opancerzona i maxymalnie skuteczna :)
Piro Napisano 2 Grudzień 2014 Napisano 2 Grudzień 2014 dzieki, no wlasnie co do malowania to wydaje mi sie ze moglo by to byc bezcelowe dla maszyny, ktora jednak porusza sie wolniej od czlowieka i chowa/kryje tak samo ciezko No. Tak jak np te wszystkie czołgi i ciężarówki, też cięzko ukryć, a jednak kamuflują ;-) Powinien przynajmniej mieć malowanie w jakimś dualtone złamanym czernią bardziej 'wewnętrznych' częsci pancerza, bo teraz to trochę połączenie robota budowlanego z patrolowym jest (desert tan/olive green + zółty/czerwony) Coś podobnego może? Robocik fajny, ale designem trochę nieprzemyślany, najsłabsze ręce / nogi wyglądające jak wyjęte ze średniowiecza (przypomina towyprawianą skórę, nic tylko mieszek przyczepic do pasa, i brązową pelerynkę na grzbiet i czapeczkę z piórkiem) - koledzy dobrze radzili wziąc to na czarno maznąć farbą, bardziej taktycznie będzie, te cylindry wystające w miejscach łaczenia z biodrami nie pomagają mu raczej chodzić, nóżki też proszą się o trochę grubości (jeden - dwa pasy z kablami jak przy głowie zmieniłyby całkowicie odbiór bryły). Najlepiej wypada głowa / karczycho, wyglądają pro. Co do renderków się nie wypowiadam, bo się nie znam :P Pozdrawiam, ~Piro
mookie Napisano 2 Grudzień 2014 Napisano 2 Grudzień 2014 Rękawice i buty nijak nie pasują do reszty; o ile jeszcze w "detektywie przyszłości" taka konwencja mieszania stylizacji się broniła (o ile dobrze pamiętam Twoją pracę), to tutaj wygląda humorystycznie, a chyba nie o to chodziło. Równie dobrze mógłbyś mu nałożyć czapeczkę z daszkiem albo krawat.
DrRambo Napisano 2 Grudzień 2014 Napisano 2 Grudzień 2014 widzę tylko jedno wytłumaczenie dla takich butów. Jak ktoś idzie jego śladami to myśli, że idzie śladami człowieka, a nie robota. Bo jeżeli chodzi o wygodę lub ogrzanie to chyba nie potrzebuje. A może chodzi o amortyzację, którą zapewnia podeszwa? :> tak czy inaczej zgadzam się, że nie pasują rękawice i buty, ale wykonanie reszty jest zacne.
qnaman Napisano 3 Grudzień 2014 Napisano 3 Grudzień 2014 Też mi trochę nie pasują te buty. No i ten, tego...
plasti Napisano 3 Grudzień 2014 Autor Napisano 3 Grudzień 2014 (edytowane) Też mi trochę nie pasują te buty. No i ten, tego... tak, wzorowalem sie na poczatku na tej postaci, ale na tyle odbieglem od oryginalu ze uznalem za bezcelowe dolaczanie tej pracy.... a co do tych butow i rekawic to chcialem nadac troche ludzkiej cechy temu robotu, a po drugie lubie laczyc dziwne formy, nie jest nudno wtedy :) Edytowane 3 Grudzień 2014 przez plasti
Rekomendowane odpowiedzi