PIraT Napisano 25 Maj 2014 Napisano 25 Maj 2014 Ok, czas na coś nowego ode mnie: Plakat Lautreca oczywiście :P W portfolio więcej obrazków + duże rozdzielczości tych szerokich. Pozdrawiam!
olaf Napisano 25 Maj 2014 Napisano 25 Maj 2014 jezeli klimat mial byc ilustracji to swietnie osiagniety. Jezeli realizmu, to swiatla troche to popsuly.
zbyszko Napisano 25 Maj 2014 Napisano 25 Maj 2014 Strasznie matowy metal ,ale może taki miał być efekt by pokryć go kurzem. UDk czy już UE4?
PIraT Napisano 26 Maj 2014 Autor Napisano 26 Maj 2014 jezeli klimat mial byc ilustracji to swietnie osiagniety. Jezeli realizmu, to swiatla troche to popsuly. Strasznie matowy metal ,ale może taki miał być efekt by pokryć go kurzem. UDk czy już UE4? UDK
Monio Napisano 26 Maj 2014 Napisano 26 Maj 2014 Bardzo ładne stylizowane texy. Scena też mi się podoba poza tym fresnelem na ścianach, strasznie spłaszcza cały obrazek. Dodatkowo na czerwonej texie jest dużo bardziej widoczny niż wszędzie indziej.
olaf Napisano 26 Maj 2014 Napisano 26 Maj 2014 pisałem poważnie. wyglada jak concept 'renderowany' w photoshopie. Fajne, ale mocno stylizowane i to bylo pierwsze co mi przyszło na myśl.
Fr3d3k Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 świetne! wszystko mi się podoba, materiały, różnorodność modeli, światło, geometria i klimat! Z uszczypliwości to tylko napisze, że chyba niektóre przewody mają udk'owy default mat pozdr!
Buła Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 Strasznie matowy metal ,ale może taki miał być efekt by pokryć go kurzem. UDk czy już UE4? Czemu tak wiele ludzi sądzi, że jeśli coś jest zrobione z metalu, musi świecić jak drzewa w Czarnobylu? Co do samej scenki: Klimacik, kompozycja i stylizacja tekstur miażdżą dupsko :D Jedna wada, jak ktoś już wcześniej wymieniał, to te niebieskie odbłyski na cegłach. Ale generalnie mega. Mogłeś dać lepsze ujęcie z tym piecem(?), bo on jest zajebisty :D
LxOxRxD Napisano 28 Maj 2014 Napisano 28 Maj 2014 Jak dla mnie świetnie to wygląda! Kurz, światła, tekstury generują naprawdę przyjemny klimat. jedyna rzeczą do której mogę się przyczepić są te cegły ;] grałby, moar!
Matz Napisano 29 Maj 2014 Napisano 29 Maj 2014 Dla mnie rewelacja pod każdym względem. Super lekko rysunkowy klimat, super modele, tekstury kolory, detale. Osobiście nie mam uwag.
Kiao Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 Przyjemna dla oka pracka, bardzo fajny klimat, fajne teksturki i pomysł na zagospodarowanie przestrzeni... więcej takich:)
PIraT Napisano 1 Czerwiec 2014 Autor Napisano 1 Czerwiec 2014 Dzięki! Wrzucam jeszcze podgląd jak działa materiał.
damian85osg Napisano 2 Czerwiec 2014 Napisano 2 Czerwiec 2014 Nie rozumiem klimatu tego forum i chyba nigdy nie zrozumiem. Jak można czepiać się tak absurdalnych rzeczy, jeśli wszystko jest oczywiste? Cudna praca :)
ultrakaka Napisano 6 Czerwiec 2014 Napisano 6 Czerwiec 2014 Nie rozumiem klimatu tego forum i chyba nigdy nie zrozumiem. Jak można czepiać się tak absurdalnych rzeczy, jeśli wszystko jest oczywiste? Cudna praca :) Tu nie chodzi o forum, tu chodzi o nadmiar cebuli:) Scena jak wyjęta z Dishonored, gratulacje!
PIraT Napisano 6 Czerwiec 2014 Autor Napisano 6 Czerwiec 2014 Hahaha :D Spoko. Ciesze się, że się podoba ;]
tomzar Napisano 7 Czerwiec 2014 Napisano 7 Czerwiec 2014 WOOOT!? ja się jaram opór, jak przeczytałem że to udka to mi nie chciało mi sie wierzyć
rozpruwacz Napisano 7 Czerwiec 2014 Napisano 7 Czerwiec 2014 MASAKRA!!!! Super praca, taka stylizacja jakby to bylo w 2D malowane - wyszlo cie naprawde pieknie! wielkie gratki i respekcik leci w Twoja strone! Bardzo mi sie podoba, z wielka checia zagral bym gre zrobiona w takim look-u - wreszcie cos innego i do tego naprawde fajnego!
jacenty Napisano 8 Czerwiec 2014 Napisano 8 Czerwiec 2014 (edytowane) Swietne texturki .Szczegulnie ta cegla mi sie podoba . Czy moglbys pokazac ta texturke i pochwalic sie jak ja zrobiles ? Wypalales ja z meha ? jesli tak chetnie bym zobaczyl mesha. edit . Stronka portfolio Ci nie dziala. Edytowane 8 Czerwiec 2014 przez jacenty
PIraT Napisano 8 Czerwiec 2014 Autor Napisano 8 Czerwiec 2014 (edytowane) Tak, wszystko m highpoly, a rzeczy typu cegła itp są rzeźbione. Zrobiłem sobie kilka cegłówek i je odpowiednio poukładałem: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/2014-06-08%2011_51_38-Blender_%20%5BE__Basement_enviro_meshes_brick.blend%5D.png https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/2014-06-08%2011_51_16-Blender_%20%5BE__Basement_enviro_meshes_brick_heavy.blend%5D.png Workflow do textur: Textury bardzo brudne i zapaćkane na diffuse, ze względu na to, że specular był do nich zupełnie płaski (tych tilowanch) i osteteczny mix tego w materiale dał zadowalający mnie efekt. Stronka nie wiem czemu nie działa, ale strona głównego hostingu też padała, mam nadzieje że włącza za niedługo ;] Już działa. Edytowane 8 Czerwiec 2014 przez PIraT
ch3steros Napisano 8 Czerwiec 2014 Napisano 8 Czerwiec 2014 Nie obraziłbym się jakbyś wrzucił siateczki ^^
ch3steros Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 Bardziej chodziło mi o ten boiler, wanne i inne elementy strikte "zaokrąglone" ^^
PIraT Napisano 9 Czerwiec 2014 Autor Napisano 9 Czerwiec 2014 Nie ma tam nic nadzwyczajnego, dośc dużo poly, ale imo sensnownie zainwestowane. Główne el. mają około 1,2K tri razem, do tego dochodzi kilkanaście elementów po 150 tri jeden. Daje tylko zrzut z edytora, tu moze sie wydawać dużo, ale pamiętajcie ze w podglądzie jest ztrisowane i outline jest szeroki. https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/2014-06-09%2018_08_36-basement_07%20-%20Unreal%20Development%20Kit%20%2864-bit%2C%20DX9%29.png
muody Napisano 12 Czerwiec 2014 Napisano 12 Czerwiec 2014 Świetna! Jak z Dishonored :) Bardzo spójna. Fajnie, że nie ograniczyłeś się do samych modeli i dużo się tu dzieje w efektach związanych z powietrzem. Co Ci zajęło najwięcej? Od początku wiedziałeś jak malować tekstury czy miałeś kłopoty z takim stylem w UDKu? Co to jest "metal shiftness" i "metal shift diffuse" w materiale?
PIraT Napisano 12 Czerwiec 2014 Autor Napisano 12 Czerwiec 2014 To coś w rodzaju intensowynosci speculara/cube mapki jak w marmosecie. Ogólnie materiały są "w założeniu" zbliżone do PBR. Te parametry oddziałują na siebie wzajemnie - jeden zmniejsza ilośc cube mapy, a drugi "przyciemnienie diffusa i jego metaliczność" + ilośc cube mapy. Najwięcej czasu zajęło świecenie, z tym miałem najwięcej problemów (najmniej skilla). Co do textur robiłem już dużo podobnych rzeczy, wiec nie miałem z tym jakiś problemów. Zresztą zwykle moja praca z texturami to w dużej mierze malowanie + detal. Tutaj mamy to samo tylko bez detalu. ;]
DuzeZ Napisano 12 Czerwiec 2014 Napisano 12 Czerwiec 2014 Mnie również się bardzo podoba! Oglądam i oglądam i nie wiem, czy mógłbym się do czegoś przyczepić :P Ma to swój klimacik, zawsze podziwiałem tego typu prace, gdzie na pozór mało atrakcyjne otoczenie (jakim na pewno jest piwnica) potrafi być przedstawione w tak genialny sposób. Tak odbiegając trochę od tematu - gratki za świetny tutek z kasą, przerabiam sobie go w wolnych chwilach i muszę przyznać, że otworzyłeś mi oczy na modelowanie hard surface'ów, tak aby wycisnąć z nich jak najlepszy efekt. Bardzo dobrze się tego słucha i ogląda, jeden z niewielu tutków przy których nie zasypiam po 15 min oglądania ;)
plutko Napisano 12 Czerwiec 2014 Napisano 12 Czerwiec 2014 Bardzo ładne, świetnie stylizowane. Chyba jak wszystkim, mi też się ten rim light nie do końca podoba. Są miejsca, gdzie gra fajnie, ale też takie (w cieniach), że bierze się z nikąd.
PIraT Napisano 12 Czerwiec 2014 Autor Napisano 12 Czerwiec 2014 Tak odbiegając trochę od tematu - gratki za świetny tutek z kasą, przerabiam sobie go w wolnych chwilach i muszę przyznać, że otworzyłeś mi oczy na modelowanie hard surface'ów, tak aby wycisnąć z nich jak najlepszy efekt. Bardzo dobrze się tego słucha i ogląda, jeden z niewielu tutków przy których nie zasypiam po 15 min oglądania ;) Baaaardzo się ciesze! ;D Bardzo ładne, świetnie stylizowane. Chyba jak wszystkim, mi też się ten rim light nie do końca podoba. Są miejsca, gdzie gra fajnie, ale też takie (w cieniach), że bierze się z nikąd. Tak, muszę się absolutnie zgodzić, jest spoko w ujęciach gdzie jakby wynika z gry światła -> to ze świetlówką i kotem, a są takie że wygląda słabo, no ale trudno. :)
DuzeZ Napisano 12 Czerwiec 2014 Napisano 12 Czerwiec 2014 Baaaardzo się ciesze! ;D Będą następne w najbliższej przyszłości ? :)
PIraT Napisano 12 Czerwiec 2014 Autor Napisano 12 Czerwiec 2014 Najbliższej na pewno nie, a w przyszłości - zobaczymy ;]
2013 Napisano 5 Lipiec 2014 Napisano 5 Lipiec 2014 Świetny klimat, kolory, jakość modeli, tekstury, masz talent! Jedyne do czego mogę się przyczepić to Ambient Occlusion, ale ten efekt dla mnie w każdej grze jest przesadzony, więc nie jest to dla ciebie istotne!
shergar Napisano 17 Październik 2014 Napisano 17 Październik 2014 To rendery twojego mieszkania? :D Bardzo fajna melina, klimatyczna! Miło popatrzeć jak bijesz skilla ;-) Pozdrawiam, Sher
PIraT Napisano 18 Październik 2014 Autor Napisano 18 Październik 2014 To rendery twojego mieszkania? Nie, nie mam piwnicy ;P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się