Napisano 25 Maj 201410 l Ok, czas na coś nowego ode mnie: Plakat Lautreca oczywiście :P W portfolio więcej obrazków + duże rozdzielczości tych szerokich. Pozdrawiam!
Napisano 25 Maj 201410 l jezeli klimat mial byc ilustracji to swietnie osiagniety. Jezeli realizmu, to swiatla troche to popsuly.
Napisano 25 Maj 201410 l Strasznie matowy metal ,ale może taki miał być efekt by pokryć go kurzem. UDk czy już UE4?
Napisano 26 Maj 201410 l Autor jezeli klimat mial byc ilustracji to swietnie osiagniety. Jezeli realizmu, to swiatla troche to popsuly. Strasznie matowy metal ,ale może taki miał być efekt by pokryć go kurzem. UDk czy już UE4? UDK
Napisano 26 Maj 201410 l Bardzo ładne stylizowane texy. Scena też mi się podoba poza tym fresnelem na ścianach, strasznie spłaszcza cały obrazek. Dodatkowo na czerwonej texie jest dużo bardziej widoczny niż wszędzie indziej.
Napisano 26 Maj 201410 l pisałem poważnie. wyglada jak concept 'renderowany' w photoshopie. Fajne, ale mocno stylizowane i to bylo pierwsze co mi przyszło na myśl.
Napisano 27 Maj 201410 l świetne! wszystko mi się podoba, materiały, różnorodność modeli, światło, geometria i klimat! Z uszczypliwości to tylko napisze, że chyba niektóre przewody mają udk'owy default mat pozdr!
Napisano 27 Maj 201410 l Strasznie matowy metal ,ale może taki miał być efekt by pokryć go kurzem. UDk czy już UE4? Czemu tak wiele ludzi sądzi, że jeśli coś jest zrobione z metalu, musi świecić jak drzewa w Czarnobylu? Co do samej scenki: Klimacik, kompozycja i stylizacja tekstur miażdżą dupsko :D Jedna wada, jak ktoś już wcześniej wymieniał, to te niebieskie odbłyski na cegłach. Ale generalnie mega. Mogłeś dać lepsze ujęcie z tym piecem(?), bo on jest zajebisty :D
Napisano 28 Maj 201410 l Jak dla mnie świetnie to wygląda! Kurz, światła, tekstury generują naprawdę przyjemny klimat. jedyna rzeczą do której mogę się przyczepić są te cegły ;] grałby, moar!
Napisano 29 Maj 201410 l Dla mnie rewelacja pod każdym względem. Super lekko rysunkowy klimat, super modele, tekstury kolory, detale. Osobiście nie mam uwag.
Napisano 31 Maj 201410 l Przyjemna dla oka pracka, bardzo fajny klimat, fajne teksturki i pomysł na zagospodarowanie przestrzeni... więcej takich:)
Napisano 2 Czerwiec 201410 l Nie rozumiem klimatu tego forum i chyba nigdy nie zrozumiem. Jak można czepiać się tak absurdalnych rzeczy, jeśli wszystko jest oczywiste? Cudna praca :)
Napisano 6 Czerwiec 201410 l Nie rozumiem klimatu tego forum i chyba nigdy nie zrozumiem. Jak można czepiać się tak absurdalnych rzeczy, jeśli wszystko jest oczywiste? Cudna praca :) Tu nie chodzi o forum, tu chodzi o nadmiar cebuli:) Scena jak wyjęta z Dishonored, gratulacje!
Napisano 7 Czerwiec 201410 l WOOOT!? ja się jaram opór, jak przeczytałem że to udka to mi nie chciało mi sie wierzyć
Napisano 7 Czerwiec 201410 l MASAKRA!!!! Super praca, taka stylizacja jakby to bylo w 2D malowane - wyszlo cie naprawde pieknie! wielkie gratki i respekcik leci w Twoja strone! Bardzo mi sie podoba, z wielka checia zagral bym gre zrobiona w takim look-u - wreszcie cos innego i do tego naprawde fajnego!
Napisano 8 Czerwiec 201410 l Swietne texturki .Szczegulnie ta cegla mi sie podoba . Czy moglbys pokazac ta texturke i pochwalic sie jak ja zrobiles ? Wypalales ja z meha ? jesli tak chetnie bym zobaczyl mesha. edit . Stronka portfolio Ci nie dziala. Edytowane 8 Czerwiec 201410 l przez jacenty
Napisano 8 Czerwiec 201410 l Autor Tak, wszystko m highpoly, a rzeczy typu cegła itp są rzeźbione. Zrobiłem sobie kilka cegłówek i je odpowiednio poukładałem: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/2014-06-08%2011_51_38-Blender_%20%5BE__Basement_enviro_meshes_brick.blend%5D.png https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/2014-06-08%2011_51_16-Blender_%20%5BE__Basement_enviro_meshes_brick_heavy.blend%5D.png Workflow do textur: Textury bardzo brudne i zapaćkane na diffuse, ze względu na to, że specular był do nich zupełnie płaski (tych tilowanch) i osteteczny mix tego w materiale dał zadowalający mnie efekt. Stronka nie wiem czemu nie działa, ale strona głównego hostingu też padała, mam nadzieje że włącza za niedługo ;] Już działa. Edytowane 8 Czerwiec 201410 l przez PIraT
Napisano 9 Czerwiec 201410 l Bardziej chodziło mi o ten boiler, wanne i inne elementy strikte "zaokrąglone" ^^
Napisano 9 Czerwiec 201410 l Autor Nie ma tam nic nadzwyczajnego, dośc dużo poly, ale imo sensnownie zainwestowane. Główne el. mają około 1,2K tri razem, do tego dochodzi kilkanaście elementów po 150 tri jeden. Daje tylko zrzut z edytora, tu moze sie wydawać dużo, ale pamiętajcie ze w podglądzie jest ztrisowane i outline jest szeroki. https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/2014-06-09%2018_08_36-basement_07%20-%20Unreal%20Development%20Kit%20%2864-bit%2C%20DX9%29.png
Napisano 12 Czerwiec 201410 l Świetna! Jak z Dishonored :) Bardzo spójna. Fajnie, że nie ograniczyłeś się do samych modeli i dużo się tu dzieje w efektach związanych z powietrzem. Co Ci zajęło najwięcej? Od początku wiedziałeś jak malować tekstury czy miałeś kłopoty z takim stylem w UDKu? Co to jest "metal shiftness" i "metal shift diffuse" w materiale?
Napisano 12 Czerwiec 201410 l Autor To coś w rodzaju intensowynosci speculara/cube mapki jak w marmosecie. Ogólnie materiały są "w założeniu" zbliżone do PBR. Te parametry oddziałują na siebie wzajemnie - jeden zmniejsza ilośc cube mapy, a drugi "przyciemnienie diffusa i jego metaliczność" + ilośc cube mapy. Najwięcej czasu zajęło świecenie, z tym miałem najwięcej problemów (najmniej skilla). Co do textur robiłem już dużo podobnych rzeczy, wiec nie miałem z tym jakiś problemów. Zresztą zwykle moja praca z texturami to w dużej mierze malowanie + detal. Tutaj mamy to samo tylko bez detalu. ;]
Napisano 12 Czerwiec 201410 l Mnie również się bardzo podoba! Oglądam i oglądam i nie wiem, czy mógłbym się do czegoś przyczepić :P Ma to swój klimacik, zawsze podziwiałem tego typu prace, gdzie na pozór mało atrakcyjne otoczenie (jakim na pewno jest piwnica) potrafi być przedstawione w tak genialny sposób. Tak odbiegając trochę od tematu - gratki za świetny tutek z kasą, przerabiam sobie go w wolnych chwilach i muszę przyznać, że otworzyłeś mi oczy na modelowanie hard surface'ów, tak aby wycisnąć z nich jak najlepszy efekt. Bardzo dobrze się tego słucha i ogląda, jeden z niewielu tutków przy których nie zasypiam po 15 min oglądania ;)
Napisano 12 Czerwiec 201410 l Bardzo ładne, świetnie stylizowane. Chyba jak wszystkim, mi też się ten rim light nie do końca podoba. Są miejsca, gdzie gra fajnie, ale też takie (w cieniach), że bierze się z nikąd.
Napisano 12 Czerwiec 201410 l Autor Tak odbiegając trochę od tematu - gratki za świetny tutek z kasą, przerabiam sobie go w wolnych chwilach i muszę przyznać, że otworzyłeś mi oczy na modelowanie hard surface'ów, tak aby wycisnąć z nich jak najlepszy efekt. Bardzo dobrze się tego słucha i ogląda, jeden z niewielu tutków przy których nie zasypiam po 15 min oglądania ;) Baaaardzo się ciesze! ;D Bardzo ładne, świetnie stylizowane. Chyba jak wszystkim, mi też się ten rim light nie do końca podoba. Są miejsca, gdzie gra fajnie, ale też takie (w cieniach), że bierze się z nikąd. Tak, muszę się absolutnie zgodzić, jest spoko w ujęciach gdzie jakby wynika z gry światła -> to ze świetlówką i kotem, a są takie że wygląda słabo, no ale trudno. :)
Napisano 5 Lipiec 201410 l Świetny klimat, kolory, jakość modeli, tekstury, masz talent! Jedyne do czego mogę się przyczepić to Ambient Occlusion, ale ten efekt dla mnie w każdej grze jest przesadzony, więc nie jest to dla ciebie istotne!
Napisano 17 Październik 201410 l To rendery twojego mieszkania? :D Bardzo fajna melina, klimatyczna! Miło popatrzeć jak bijesz skilla ;-) Pozdrawiam, Sher
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto