Skocz do zawartości

[UDK]Piwnica


PIraT

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, czas na coś nowego ode mnie:

 

basement_1.jpg

 

basement_3.jpg

 

basement_7.jpg

 

 

 

basement_5.jpg

 

basement_6.jpg

 

 

mats_031.jpg

 

 

Plakat Lautreca oczywiście :P

 

W portfolio więcej obrazków + duże rozdzielczości tych szerokich.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jezeli klimat mial byc ilustracji to swietnie osiagniety. Jezeli realizmu, to swiatla troche to popsuly.

 

 

24858717.jpg

 

 

 

Strasznie matowy metal ,ale może taki miał być efekt by pokryć go kurzem.

UDk czy już UE4?

 

UDK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne stylizowane texy. Scena też mi się podoba poza tym fresnelem na ścianach, strasznie spłaszcza cały obrazek. Dodatkowo na czerwonej texie jest dużo bardziej widoczny niż wszędzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetne! wszystko mi się podoba, materiały, różnorodność modeli, światło, geometria i klimat!

Z uszczypliwości to tylko napisze, że chyba niektóre przewody mają udk'owy default mat

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie matowy metal ,ale może taki miał być efekt by pokryć go kurzem.

UDk czy już UE4?

Czemu tak wiele ludzi sądzi, że jeśli coś jest zrobione z metalu, musi świecić jak drzewa w Czarnobylu?

 

 

 

Co do samej scenki:

 

Klimacik, kompozycja i stylizacja tekstur miażdżą dupsko :D

Jedna wada, jak ktoś już wcześniej wymieniał, to te niebieskie odbłyski na cegłach. Ale generalnie mega.

Mogłeś dać lepsze ujęcie z tym piecem(?), bo on jest zajebisty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem klimatu tego forum i chyba nigdy nie zrozumiem. Jak można czepiać się tak absurdalnych rzeczy, jeśli wszystko jest oczywiste? Cudna praca :)

 

Tu nie chodzi o forum, tu chodzi o nadmiar cebuli:)

 

Scena jak wyjęta z Dishonored, gratulacje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MASAKRA!!!! Super praca, taka stylizacja jakby to bylo w 2D malowane - wyszlo cie naprawde pieknie! wielkie gratki i respekcik leci w Twoja strone!

 

Bardzo mi sie podoba, z wielka checia zagral bym gre zrobiona w takim look-u - wreszcie cos innego i do tego naprawde fajnego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietne texturki .Szczegulnie ta cegla mi sie podoba . Czy moglbys pokazac ta texturke i pochwalic sie jak ja zrobiles ? Wypalales ja z meha ?

jesli tak chetnie bym zobaczyl mesha.

 

edit .

 

Stronka portfolio Ci nie dziala.

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszystko m highpoly, a rzeczy typu cegła itp są rzeźbione.

 

Zrobiłem sobie kilka cegłówek i je odpowiednio poukładałem:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/2014-06-08%2011_51_38-Blender_%20%5BE__Basement_enviro_meshes_brick.blend%5D.png

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/2014-06-08%2011_51_16-Blender_%20%5BE__Basement_enviro_meshes_brick_heavy.blend%5D.png

 

Workflow do textur:

workflow.jpg

 

Textury bardzo brudne i zapaćkane na diffuse, ze względu na to, że specular był do nich zupełnie płaski (tych tilowanch) i osteteczny mix tego w materiale dał zadowalający mnie efekt.

 

Stronka nie wiem czemu nie działa, ale strona głównego hostingu też padała, mam nadzieje że włącza za niedługo ;]

 

Już działa.

Edytowane przez PIraT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tam nic nadzwyczajnego, dośc dużo poly, ale imo sensnownie zainwestowane.

Główne el. mają około 1,2K tri razem, do tego dochodzi kilkanaście elementów po 150 tri jeden. Daje tylko zrzut z edytora, tu moze sie wydawać dużo, ale pamiętajcie ze w podglądzie jest ztrisowane i outline jest szeroki.

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/2014-06-09%2018_08_36-basement_07%20-%20Unreal%20Development%20Kit%20%2864-bit%2C%20DX9%29.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna! Jak z Dishonored :) Bardzo spójna. Fajnie, że nie ograniczyłeś się do samych modeli i dużo się tu dzieje w efektach związanych z powietrzem.

Co Ci zajęło najwięcej? Od początku wiedziałeś jak malować tekstury czy miałeś kłopoty z takim stylem w UDKu?

Co to jest "metal shiftness" i "metal shift diffuse" w materiale?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś w rodzaju intensowynosci speculara/cube mapki jak w marmosecie. Ogólnie materiały są "w założeniu" zbliżone do PBR.

Te parametry oddziałują na siebie wzajemnie - jeden zmniejsza ilośc cube mapy, a drugi "przyciemnienie diffusa i jego metaliczność" + ilośc cube mapy.

Najwięcej czasu zajęło świecenie, z tym miałem najwięcej problemów (najmniej skilla).

 

Co do textur robiłem już dużo podobnych rzeczy, wiec nie miałem z tym jakiś problemów. Zresztą zwykle moja praca z texturami to w dużej mierze malowanie + detal. Tutaj mamy to samo tylko bez detalu. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie również się bardzo podoba! Oglądam i oglądam i nie wiem, czy mógłbym się do czegoś przyczepić :P Ma to swój klimacik, zawsze podziwiałem tego typu prace, gdzie na pozór mało atrakcyjne otoczenie (jakim na pewno jest piwnica) potrafi być przedstawione w tak genialny sposób.

 

Tak odbiegając trochę od tematu - gratki za świetny tutek z kasą, przerabiam sobie go w wolnych chwilach i muszę przyznać, że otworzyłeś mi oczy na modelowanie hard surface'ów, tak aby wycisnąć z nich jak najlepszy efekt. Bardzo dobrze się tego słucha i ogląda, jeden z niewielu tutków przy których nie zasypiam po 15 min oglądania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak odbiegając trochę od tematu - gratki za świetny tutek z kasą, przerabiam sobie go w wolnych chwilach i muszę przyznać, że otworzyłeś mi oczy na modelowanie hard surface'ów, tak aby wycisnąć z nich jak najlepszy efekt. Bardzo dobrze się tego słucha i ogląda, jeden z niewielu tutków przy których nie zasypiam po 15 min oglądania ;)

 

Baaaardzo się ciesze! ;D

 

Bardzo ładne, świetnie stylizowane. Chyba jak wszystkim, mi też się ten rim light nie do końca podoba. Są miejsca, gdzie gra fajnie, ale też takie (w cieniach), że bierze się z nikąd.

 

Tak, muszę się absolutnie zgodzić, jest spoko w ujęciach gdzie jakby wynika z gry światła -> to ze świetlówką i kotem, a są takie że wygląda słabo, no ale trudno. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny klimat, kolory, jakość modeli, tekstury, masz talent!

 

Jedyne do czego mogę się przyczepić to Ambient Occlusion, ale ten efekt dla mnie w każdej grze jest przesadzony, więc nie jest to dla ciebie istotne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności