Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 5,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tu cała konferencja na której było to puszczane ale u mnie 720 wygladało jak 360

 

a jednak ja widziałem tylko gameplay:

Edytowane przez olaf

Napisano

Cokolwiek z tej gry się nie ukaże to miażdży.

Napisano

Świetne! Dawno nie widziałem tak dobrej reżyserii trailera. Hollywood powinien się uczyć od gier.

Napisano

Bardzo dobra reżyseria, Hollywood chyba już dawno wszedł do branży gier, nie wierzę, że takie rzeczy pilotują graficy 3D. Niby historia taka jak w innych gierkach, ale jak opowiedziana! Ten trailer również wspaniale się słucha, muszę przyznać, że ścieżka dźwiękowa jest tutaj na bardzo wysokim poziomie.

Napisano
nie wierzę, że takie rzeczy pilotują graficy 3D

 

A dlaczego mieliby? W hollywodzie tez nie robia tego graficy. Poza tym to CGI, right? Wiec i tak nie robili tego developerzy.

 

Anyway poza lekka dawka patetycznosci bardzo mi sie podoba, szczegolnie poczatek:)

Napisano
  • Autor

Mam takie same zdanie - jak zobaczyłem tą zapowiedź, to od razu uznałem ją za najlepszą z E3.

Świetnie wyreżyserowane, ładnie poprowadzone. Krótka historyjka o ludziach bez ludzi (przez większą część trailera).

Napisano

Reanimator - odniosłem się do komentarza Monia. Domyślam się, że twórcy gier zatrudniają reżyserów z Hollywood już dziś.

Napisano

Wreszcie cinematik, który się ogląda, co? Od tych wszystkich spadających z nieba mutantów z toporami mam mdłości...

Napisano
Reanimator - odniosłem się do komentarza Monia. Domyślam się, że twórcy gier zatrudniają reżyserów z Hollywood już dziś.

 

Tym samym odbierasz umiejetnosci wszystkim, ktorzy poza Hollywoodem robia filmy niezalezne, europejskie, a w tym kontekscie gry. Srlsy, dobre rzeczy robi sie takze i bez hollywoodu, zeby wymienic chociazby rewelacyjne sceny z LAst of Us (rezyserowane przez debiutanta).

 

Trailer Division to nie jest jakis rocket-science, "po prostu" ktos mial dobry pomysl. Hollywood nie ma monopolu na dobre pomysly, niektorzy powiedza, ze jest wrecz odwrotnie;)

Napisano
Reanimator - odniosłem się do komentarza Monia. Domyślam się, że twórcy gier zatrudniają reżyserów z Hollywood już dziś.
Reżyserów ale nie reżyserów trailerów. Tak mielibyśmy dźwieki z incepcji, slo-mo i miganie czarnego ekranu co 2 sekundy i wszystkie inne oklepane motywy z każdego trailera filmowego z ostatniej dekady.
Napisano

trailery w hollywood to produkty socjotechniki nie rezysera. fajnie ze mało ich w gamedevie

Napisano

Bardzo fajne CG /

Digic zrobil tez fajny trailer do AC Unity - jakos nie widze newsa

 

Napisano

Kusanagi - to nie Digic a Blur tym razem. Ale mi sie i tak najbardziej w tym roku podoba trailer Dead Island 2 .

Napisano

Baggins: A jest jakiś powód dla którego tych informacji nie można po prostu zgooglać. Naprawdę podczas premier ciężko znaleźć (o ile tak jak mówiesz nie wiesz z samego źródła) studio/grafików odpowiedzialnych za te filmy. Chciałbym móc przy każdym coś takiego dodać, ale Blur się tym nie chwali (zarobienie?).

Napisano

Zazwyczaj pierwsze dni po release trailera to jest exclusive i nie można wrzucać nigdzie indziej. Po paru dniach/tygodniach można się chwalić. Axis już wrzucił Dead Island na swoje Vimeo np. - zależy od klienta. Poza tym ci najwięksi naprawdę nie muszą się śpieszyć. Nieoficjalnie to się rozchodzi dużo szybciej, ale nie będzie taki dziadek jak ja uczył młodzieży jak z fejsa korzystać :-)

Napisano

No no. Młodzież 30+ sprawdza fejsa. Nie chodzi o ten konkretny przypadek. Bo faktycznie niektórzy coś piszą, ale tylko garstwa. Być może masz w znajomych (na bank) ludzi bezpośrednio z Blur i w ten sposób widzisz (zresztą wiesz, że tak wyłapałem Wasz film, którym się nie chwaliliście). Oficjalne kanały na FB wcale się tym nie chwalą. Nie od razu.

Edytowane przez Adek

Napisano

Trailer super, bardzo mi sie podoba. Czuje klimat i juz bym w to zagrał

Edytowane przez ezils

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności