Napisano 4 Lipiec 201410 l Witam, to trzeci miesiąc jak trenuję rzeźbienie i malowanie w zbrushu. Postanowiłem pokazać swoje cztery ostatnie prace, może ktoś zostawi komentarz, który pomoże mi w dalszej nauce. Prace stworzone w zbrushu i również w nim wyrenderowane. Potem wszystkie passy połączone w photoshopie. Pozdrawiam forumowiczów :) Edytowane 16 Październik 201410 l przez mistrzjang
Napisano 7 Lipiec 201410 l Pierwsze 2 najmniej mi sie podobaja. Reszta nawet fajna. Detal fajny i texturki. Gorzej z bryła.
Napisano 8 Lipiec 201410 l Mi to się kojarzy z rysunkami ze starych rpegów i książek fantasy. Ma klimat.
Napisano 28 Lipiec 201410 l Autor Witam, wrzucam kolejną pracę. Tym razem poszedłem o krok dalej i model zaanimowałem w 3ds maxie oraz wkomponowałem w krótkie ujęcie. Żeby trochę lepiej zintegrować ujęcie z grafiką stworzyłem własną mapkę HDRI. Post wykonałem w after effectsie. Może uda się zdobyć jakieś komentarze, pozdrawiam :) Edytowane 16 Październik 201410 l przez mistrzjang
Napisano 2 Sierpień 201410 l Nie wiem czy ten dinozaur musi koniecznie tyranozaurem... chodzi mi o to, że anatomia chyba się nie zgadza w pełni, ktoś kto się zna - dojrzy to. Jednak wiem, że to szczegół, ale ktoś musiał o tym wspomnieć ;) Pomińmy zgodność z nauką, bo przymykając na to oko, model prezentuję się przyzwoicie :) Do napisania postu skłoniło mnie głównie to, że w animacji nie widać ciężaru tego zwierzęcia. Chodzi jakby na paluszkach, a powinien przy każdym stawianiu stopy lekko uginać nogi pod własnym ciężarem. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Mimo to, jestem pod wrażeniem połączenia animacji z filmem nakręconym kamerą, to chyba najmocniejsza strona tej pracy.
Napisano 3 Sierpień 201410 l Model dinozaira fajny, ale animacja I kompozycja z filme, jeszcze lepsza.
Napisano 10 Październik 201410 l Autor Witam :) Wrzucam swoje kolejne testy integracji grafiki z ujęciem. Modele zbrush, animacja 3ds max, post after effects. [video=youtube;-EYAiDBMNX4] W tym ujęciu wykorzystałem dane mocap przechwycone przy użyciu kinecta: pozdrawiam :)
Napisano 16 Październik 201410 l Autor Kolejna postać którą będę animował i komponował z ujęciem: Zbrush + 3ds max.
Napisano 16 Październik 201410 l Naprawdę świetna pracą. Pierwsze 3 mi nie leżały, ale rex i ostatnia praca super. Testy na moje oko udane :)
Napisano 31 Październik 201410 l Mam wrażenie,że smok nie posiada kości w skrzydłach... tak poza tym to robisz niesamowite rzeczy... nie wiem od jak dawna zajmujesz się grafiką, ale łączenie 3D z nagraniami wypada imponująco... chciałbym, tak umieć...
Napisano 2 Listopad 201410 l Autor oświetlanie scen za pomocą robionych przez siebie mapek hdri dużo dało ;] chyba to dlatego tak w miarę wyglądają te ujęcia :)
Napisano 6 Listopad 201410 l To samo co przy dinozaurze - znowu nie czuć ciężaru tego zwierzęcia. Smok unosi się jak puch w powietrzu. Łączenie animacji 3D z nagraniami video wychodzi Ci jednak świetnie, tak jak ktoś napisał wyżej - też chciałbym umieć takie rzeczy robić ;) Efekty muszą dawać sporo frajdy i satysfakcji.