Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, to trzeci miesiąc jak trenuję rzeźbienie i malowanie w zbrushu. Postanowiłem pokazać swoje cztery ostatnie prace, może ktoś zostawi komentarz, który pomoże mi w dalszej nauce. Prace stworzone w zbrushu i również w nim wyrenderowane. Potem wszystkie passy połączone w photoshopie. Pozdrawiam forumowiczów :)

 

22mv.jpg

 

xihb.jpg

 

9iqm.jpg

 

eqvgm.jpg

Edytowane przez mistrzjang

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 6,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Witam, wrzucam kolejną pracę. Tym razem poszedłem o krok dalej i model zaanimowałem w 3ds maxie oraz wkomponowałem w krótkie ujęcie. Żeby trochę lepiej zintegrować ujęcie z grafiką stworzyłem własną mapkę HDRI. Post wykonałem w after effectsie. Może uda się zdobyć jakieś komentarze, pozdrawiam :)

 

t___rex_by_mistrzjang-d7rcy6z.jpg

 

t_rex_by_mistrzjang-d7r9jmv.jpg

 

Edytowane przez mistrzjang

Napisano

Nie wiem czy ten dinozaur musi koniecznie tyranozaurem... chodzi mi o to, że anatomia chyba się nie zgadza w pełni, ktoś kto się zna - dojrzy to.

Jednak wiem, że to szczegół, ale ktoś musiał o tym wspomnieć ;) Pomińmy zgodność z nauką, bo przymykając na to oko, model prezentuję się przyzwoicie :)

 

Do napisania postu skłoniło mnie głównie to, że w animacji nie widać ciężaru tego zwierzęcia. Chodzi jakby na paluszkach, a powinien przy każdym stawianiu stopy lekko uginać nogi pod własnym ciężarem. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi.

Mimo to, jestem pod wrażeniem połączenia animacji z filmem nakręconym kamerą, to chyba najmocniejsza strona tej pracy.

Napisano

Model dinozaira fajny, ale animacja I kompozycja z filme, jeszcze lepsza.

Napisano
  • Autor

Witam :)

 

Wrzucam swoje kolejne testy integracji grafiki z ujęciem. Modele zbrush, animacja 3ds max, post after effects.

 

[video=youtube;-EYAiDBMNX4]

 

W tym ujęciu wykorzystałem dane mocap przechwycone przy użyciu kinecta:

 

 

pozdrawiam :)

Napisano
  • Autor

Kolejna postać którą będę animował i komponował z ujęciem:

 

final_po_afterze_by_mistrzjang-d82yxj6.jpg

 

Zbrush + 3ds max.

Napisano

Naprawdę świetna pracą.

Pierwsze 3 mi nie leżały, ale rex i ostatnia praca super.

Testy na moje oko udane :)

Napisano

Mam wrażenie,że smok nie posiada kości w skrzydłach... tak poza tym to robisz niesamowite rzeczy... nie wiem od jak dawna zajmujesz się grafiką, ale łączenie 3D z nagraniami wypada imponująco... chciałbym, tak umieć...

Napisano
  • Autor

oświetlanie scen za pomocą robionych przez siebie mapek hdri dużo dało ;] chyba to dlatego tak w miarę wyglądają te ujęcia :)

Napisano

To samo co przy dinozaurze - znowu nie czuć ciężaru tego zwierzęcia. Smok unosi się jak puch w powietrzu.

Łączenie animacji 3D z nagraniami video wychodzi Ci jednak świetnie, tak jak ktoś napisał wyżej - też chciałbym umieć takie rzeczy robić ;)

Efekty muszą dawać sporo frajdy i satysfakcji.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności