mistrzjang Napisano 4 Lipiec 2014 Share Napisano 4 Lipiec 2014 (edytowane) Witam, to trzeci miesiąc jak trenuję rzeźbienie i malowanie w zbrushu. Postanowiłem pokazać swoje cztery ostatnie prace, może ktoś zostawi komentarz, który pomoże mi w dalszej nauce. Prace stworzone w zbrushu i również w nim wyrenderowane. Potem wszystkie passy połączone w photoshopie. Pozdrawiam forumowiczów :) Edytowane 16 Październik 2014 przez mistrzjang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 7 Lipiec 2014 Share Napisano 7 Lipiec 2014 Pierwsze 2 najmniej mi sie podobaja. Reszta nawet fajna. Detal fajny i texturki. Gorzej z bryła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 8 Lipiec 2014 Share Napisano 8 Lipiec 2014 Mi to się kojarzy z rysunkami ze starych rpegów i książek fantasy. Ma klimat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzjang Napisano 28 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 28 Lipiec 2014 (edytowane) Witam, wrzucam kolejną pracę. Tym razem poszedłem o krok dalej i model zaanimowałem w 3ds maxie oraz wkomponowałem w krótkie ujęcie. Żeby trochę lepiej zintegrować ujęcie z grafiką stworzyłem własną mapkę HDRI. Post wykonałem w after effectsie. Może uda się zdobyć jakieś komentarze, pozdrawiam :) Edytowane 16 Październik 2014 przez mistrzjang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 28 Lipiec 2014 Share Napisano 28 Lipiec 2014 Nie no animka rodem z ILM - jurasic park :) Bardzo fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5lim Napisano 2 Sierpień 2014 Share Napisano 2 Sierpień 2014 Nie wiem czy ten dinozaur musi koniecznie tyranozaurem... chodzi mi o to, że anatomia chyba się nie zgadza w pełni, ktoś kto się zna - dojrzy to. Jednak wiem, że to szczegół, ale ktoś musiał o tym wspomnieć ;) Pomińmy zgodność z nauką, bo przymykając na to oko, model prezentuję się przyzwoicie :) Do napisania postu skłoniło mnie głównie to, że w animacji nie widać ciężaru tego zwierzęcia. Chodzi jakby na paluszkach, a powinien przy każdym stawianiu stopy lekko uginać nogi pod własnym ciężarem. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Mimo to, jestem pod wrażeniem połączenia animacji z filmem nakręconym kamerą, to chyba najmocniejsza strona tej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 3 Sierpień 2014 Share Napisano 3 Sierpień 2014 Model dinozaira fajny, ale animacja I kompozycja z filme, jeszcze lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzjang Napisano 10 Październik 2014 Autor Share Napisano 10 Październik 2014 Witam :) Wrzucam swoje kolejne testy integracji grafiki z ujęciem. Modele zbrush, animacja 3ds max, post after effects. [video=youtube;-EYAiDBMNX4] W tym ujęciu wykorzystałem dane mocap przechwycone przy użyciu kinecta: pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 10 Październik 2014 Share Napisano 10 Październik 2014 super :) tylko czemu żabol niema dźwięku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzjang Napisano 16 Październik 2014 Autor Share Napisano 16 Październik 2014 Kolejna postać którą będę animował i komponował z ujęciem: Zbrush + 3ds max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seblen11 Napisano 16 Październik 2014 Share Napisano 16 Październik 2014 Naprawdę świetna pracą. Pierwsze 3 mi nie leżały, ale rex i ostatnia praca super. Testy na moje oko udane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 17 Październik 2014 Share Napisano 17 Październik 2014 nie no, ostani render smoka wymiata! Klikam na fronta :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzjang Napisano 23 Październik 2014 Autor Share Napisano 23 Październik 2014 Smok z wcześniejszego postu w locie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papa Pio Napisano 31 Październik 2014 Share Napisano 31 Październik 2014 Mam wrażenie,że smok nie posiada kości w skrzydłach... tak poza tym to robisz niesamowite rzeczy... nie wiem od jak dawna zajmujesz się grafiką, ale łączenie 3D z nagraniami wypada imponująco... chciałbym, tak umieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzjang Napisano 2 Listopad 2014 Autor Share Napisano 2 Listopad 2014 oświetlanie scen za pomocą robionych przez siebie mapek hdri dużo dało ;] chyba to dlatego tak w miarę wyglądają te ujęcia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5lim Napisano 6 Listopad 2014 Share Napisano 6 Listopad 2014 To samo co przy dinozaurze - znowu nie czuć ciężaru tego zwierzęcia. Smok unosi się jak puch w powietrzu. Łączenie animacji 3D z nagraniami video wychodzi Ci jednak świetnie, tak jak ktoś napisał wyżej - też chciałbym umieć takie rzeczy robić ;) Efekty muszą dawać sporo frajdy i satysfakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi