Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 6,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rozumie ze tego rodzaju skrypty czesto potrafia przyspieszyc prace jednak tego rodzaju skroty i generowanie z czasem oducza myslenia. Mowie tutaj rowniez o wszystkich generatorach terenu etc. Przestrzegalbym grafikow przed uzywaniem generatorow tworzacych szczegolowe elementy. Polecam za to wszystkie generatory ktore pozwalaja na stworzenie koncepcji sceny/ pracy. Generatory wg mnie nie nadaja sie do stosowania jako zrodlo finalnych elementow w scenach. Swiat rzeczywisty jest na tyle zaskakujacy ze o wiele bardziej warto jest wyjsc na zewnatrz i zobaczyc nawet sciane z cegiel na wlasne oczy. Zrobienie kilku fotografii natychmiast powoduje ze skrypty jak ten przedstawiony powyzej staja sie malo reprezentatywna wersja/ kopia rzeczywistosci.

Napisano

Świetny skrypt. Polecam jeszcze inne filmy i skrypty tego Pana

Napisano

norden troche chyba przesadzasz, ten generator jak sama nazwa wskazuje sluzy do tworzenia debrisow, inaczej mowiac wszelkich latajacych pierdol podczas tworzenia wszelakiej masci rozwalek, ktore z zalozenia sa pierdolami, przelatujacymi gdzies po kadrze w dofie/motion blurze i generalnie malo widoczne, przeciez nikt z tego nie bedzie budowal wizek architektonicznych :D

Napisano

Ta est! Każdą cegłę należy wyrzeźbić osobno, z osobnej refki, i dopiero z tego zrobić ścianę! ;)

Napisano

Norden- Jak masz wymodelować całą jaskinię usianą takimi kamyczkami i kryształkami to na prawdę nie ma większego sensu robić tego ręcznie. Oczywiście, z proceduralną generacją łatwo przegiąć. Teraz siedzę mocno w proceduralnych teksturach i widzę jak paskudne ludzie zamieszczają przykłady, vornonoi na wszystkim co organiczne, szumy perlina wyglądające jak zawartość jelita grubego... Jednak dobrze wykorzystana proceduralna generacja przez kogoś kto ma oko może się okazać zbawienna i umożliwić efekty których po prostu nie da się uzyskać ręczną pracą. Jak dodasz do tego pewna dozę ręcznych poprawek na wygenerowanych rzeczach które będą bardziej widoczne to można uzyskać cudowne efekty.

 

-------------

Bardzo mi się podoba jak gość rozwiązał UI tego toola i rzeczy związane z updatami, zgłaszaniem bugów i requestów. Pełna profeska! Chce coś takiego w blendku. :(

Napisano

Faktycznie sporo racji w tym co pisze Norden. Takiej misjonarsko-mentorskiej. W warunkach produkcyjnych, wiadomo inna para kaloszy.

Z drugiej strony jak ktoś ma zrobić całą jaskinie to pewnie juz dawno sobie napisał taki skrypt.

Napisano

Ostatnimi czasy biegam troche z aparatem i klikam pod fotogrametrie. Gdy zobaczy sie odzyskany model 3d pewnych rzeczy wewnatrz kompa razem z teksturami natychmiast otwiera sie inne spojrzenie na to nad czym sie pracowalo wczesniej. Zwlaszcza w przypadku enviro. Nawet zwykla uliczka ma tak wiele nietypowych detali etc. Ostatnio prawie calkowicie zrezygnowalem z procedur na rzecz skanow. Trzeba obrabiac ale wyniki sa ciekawsze. Wiadomo. Z gorami problem ale mniejsze rzeczy jak najbardziej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności