Napisano 21 Październik 201410 l Śruby bez gwintu!? Widać że poziom mocno spadł. :D Fajnie się to ogląda, wszystko tak równiutko i dokładnie. Zazdroszczę zapału do pracy :)
Napisano 21 Październik 201410 l Autor Wreszcie aktualizacja :). Kadłub pierwsza klasa! Trochę mi się z tym zeszło bo nie wiedziałem jak jest zbudowana wanna, ciężko było się dopatrzeć na zdjęciach. Do tego każdy IS jest inny, jeden płaski z tyłu drugi wygięty, raz płyta czołowa jest ścięta równo raz wystaje (tak jak w moim modelu) Ciężko jest się zdecydować co ładniejsze :D Ciesze się, że Ci się podoba, dziękuję! :) Śruby bez gwintu!? Widać że poziom mocno spadł. :D Fajnie się to ogląda, wszystko tak równiutko i dokładnie. Zazdroszczę zapału do pracy :) Mówisz jakbyś sam nie miał zapału, a tu proszę jakie wycykane modele pokazujesz! :) Nie ma szans na śruby z gwintem, nie zmieszczą się gwinty w moim PC, nad czym ubolewam :D Fajnie, że Ci się podoba, dziękuję! Za dokładnie, za równo, za dobrze... słowem generalnie do bani! :D Dzisiaj o tym myślałem właśnie, jak ja to wszystko mam teraz pokrzywić! No ale lepiej krzywić niż prostować! :) No i spawy jeszcze, wiele ich! Kota nauczę myszą się bawić i go zostawię na kilka godzin, może to załatwi sprawę! :D Dziękuję Wojtku! :)
Napisano 22 Październik 201410 l Zrób wizualizację jak paradowały w Berlinie. Zachód przerażony nie dowierzał że Rosjanie mają taki czołg.
Napisano 22 Październik 201410 l Autor Myślę o scenie, ale nie takiej, jak zaproponowałeś. Chciałbym zrobić scenę na bazie archiwalnej fotografii, niestety nie udało mi się znaleźć niczego ciekawego. Bardzo bym chciał wykonać taką scenę i będę się bardzo starał aby to osiągnąć. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć podobną fotografię z IS-3 Szukam czegoś takiego.
Napisano 22 Październik 201410 l Autor Bardzo Ci dziękuję! Co prawda nie znałem jedynie fotografii z LIFE, ale zupełnie zapomniałem o tej z trumnami, nie wiem tylko czy się podejmę tego tematu, straszny mrok emanuje z tej fotografii. Myślałem także o tym transporcie kolejowym, fajny temat! Ale zmasakrowany ten IS z fotografii LIFE, biednie skończył...
Napisano 22 Październik 201410 l Jeszcze kilka Czytaj -------------- http://odkrywca.pl/is-3-podczas-2-wojny-sw-,13366.html Czytaj -------------- http://odkrywca.pl/is-3-podczas-2-wojny-sw-,13366.html
Napisano 22 Październik 201410 l Autor Super te fotografie! Chyba muszę cię poprosić o przeprowadzenie kursu "jak korzystać z google"! :D Znam tylko ostatnie zdjęcie, ale pierwsze i drugie podoba mi się najbardziej, dziękuję! Jeśli coś jeszcze Ci wpadnie w ręce to proszę podziel się! :) Zobacz co dzięki tobie znalazłem! Musze poszukać zdjęć tej ulicy, czeka mnie sporo nauki aby wykonać tę scenę :) To jest to samo miejsce, które widoczne jest na fotografii LIFE, oraz ostatniej z twojego posta! Budapest november 4 1956
Napisano 22 Październik 201410 l Szukaj po węgiersku is-3,budapeszt,1956 http://www.fszek.hu/56/Tematikus_HTM_ek/Pest_HTM_ek/Nagykorut_HTM_ek/Corvin_koz.htm
Napisano 23 Październik 201410 l Autor To chyba jedyne miejsce gdzie udokumentowano IS-3 na tylu zdjęciach! Postaram się poszukać zdjęć tej ulicy, ale najpierw muszę dowiedzieć się jej nazwy. Dziękuję za referencje! :) Przy okazji, jeśli znacie jakieś tutoriale które mogłyby mi pomóc w zbudowaniu tych budynków, oraz w przygotowaniu tekstur byłbym wdzięczny za pomoc! Najbardziej interesuje mnie sposób tworzenia zniszczeń, gruzu, wszelakich drobnych elementów, jak drobne kamienie, warstwa piasku przy krawężnikach. Najlepiej to co chcę osiągnąć widać na tych fotografiach. Pamiętam, że kiedyś widziałem tutorial na YouTube do 3ds Max, w którym pokazane było jak przeprowadzić symulację, która rozmieści w realistyczny sposób wszelakie śmieci, stare opony, deski, stalowe rury. Przygotowane modele były umieszczane na pewnej wysokości, następnie po uruchomieniu symulacji swobodnie opadały kolidując ze sobą i tworząc realistyczny stos śmieci. Byłoby to bardzo pomocne w tworzeniu gruzu, muszę go odszukać! Bardzo dziękuję za waszą pomoc!
Napisano 23 Październik 201410 l Plugin to może [h=1]RayFire ?[/h]poszukaj (kup) http://eat3d.com/texturing i http://eat3d.com/pillar . Zadać kilka pytań można http://www.3dartistonline.com/news/2012/03/how-to-demolish-a-building-in-3ds-max/ Edytowane 23 Październik 201410 l przez medwed
Napisano 23 Październik 201410 l Miło pomagać.Jedziesz dalej :) Diorka Edytowane 23 Październik 201410 l przez medwed
Napisano 29 Marzec 20159 l Autor Cześć, Wracam do modelowania, czas aby go ukończyć, i zabrać się za rzeźbienie, no ale najpierw czeka mnie reszta elementów. Zrobiłem kilka metalicznych clay renderów, wyszło trochę niechcianych gradacji, dopracuję to w przyszłości, na dzień dzisiejszy jestem jednak z nich zadowolony więc pokazuję :)
Napisano 31 Marzec 20159 l Hej.Wyszły jeszcze takie rzeczy - Tutek,Intro to Destruction Sculpting https://davidlesperance.selz.com/item/55005e84b798720f18b971de i gotowce https://gumroad.com/purepolygons
Napisano 31 Marzec 20159 l Autor Świetne materiały @medwed dzięki śliczne! Te z glebą to trafiłeś idealnie, szukam czegoś takiego od dawna! Zobacz ten tutorial, inspiruje się nim od roku jakoś i zbieram siły :) http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=1533&catDisplay=1&roPos=1&page=1 Jeśli znasz jakiś tutorial gdzie tworzy się błoto, mokre powierzchnie to chętnie się z nim zapoznam w przyszłości, jeszcze raz dziękuję!
Napisano 26 Maj 20159 l Autor Zrobiłem ogniwo, jeszcze nie skończone bo brakuje mu detalu ze Zbrush, ale jako baza wydaje się gotowe. Nie chciało mi się robić dzisiaj przymiarki do koła, ale ogniwo w ogniwo pasuje idealnie. Wypada abym zrobił teraz cały układ jezdny, zostało chyba jeszcze jedno koło.
Napisano 27 Maj 20159 l Autor Dzięki! :D Jeśli mam być szczery to też się nim jaram, wszak to moje pierwsze ogniwo :p Niestety okazało się, że będę musiał je przemodelować, i nie podoba mi się to wcale! Jest trochę za szerokie i zaczyna nachodzić na zęby koła napędowego, no ale tego się nie przewidzi.
Napisano 27 Maj 20159 l Śledzę wątek od początku i cały czas tylko z każdym postem woow, super. Z zgraniem ogniwa i koła napędowego, faktycznie jest trochę zabawy :) Ciekawość aż mnie zżera na finalny wynik :)
Napisano 27 Maj 20159 l Ogniwo pierwsza klasa! Ile ma wierzchołków/trójkątów z włączonym Turbosmoothem?
Napisano 29 Maj 20159 l Autor Dziękuję chłopaki, bardzo się cieszę, że się wam podoba! :) @segea ja także śledzę twoją pracę i zaliczam opady szczęki, masz zacięcie! :) Co do finalnego wyniku to sam jeszcze nie wiem na ile mnie stać, sporo nauki różnych rzeczy mnie czeka aby osiągnąć satysfakcjonujący mnie efekt. A jak wyjdzie? Tego sam jestem ciekaw! :D @McGavish sprawdzę ile poly i dopiszę, ono nie było jeszcze zoptymalizowane, do zdjęć lepiej wygląda niezoptymalizowana siatka, taką mam jazdę na siatki, że OŻ! A jak już przy siatkach jesteśmy to w dzisiejszej aktualizacji zrobiłem 3 ujęcia przeźroczystego modelu z siatką, bardzo mi się taka prezentacja podoba :) Zakończyłem w 98% prace nad kołem, nie wiem jak wygląda od wewnętrznej strony i kilka drobiazgów zostawiłem do czasu aż znajdę lepsze referencje. Czyli możliwe że nigdy tego nie poprawię :D Poniżej prezentuję ostatnie koło, nazwałem je "KOŁO III" ;)
Napisano 30 Maj 20159 l Przednio się ogląda tak świetnie wymodelowane elementy. Sam jednak na razie nie skuszę się na taki detal, ale będę zawzięcie oglądał :D PS. Ile już masz poly dla całego modelu - na obecną chwilę ?
Napisano 1 Czerwiec 20159 l Autor Dziękuję! :) Nie mam pojęcia ile ma obecnie poly. Podzielony jest na kilka plików. Nie optymalizowałem go szczególnie, może pomyślę o tym później. Nie czując wstydu myślę, że może ze 30 milionów, ale wszystko na TSx3 :D Wiem, że nie ma takiej potrzeby, ale co zrobić jak lubię na 3 :) PS. Jest kilka gwintów pod TS'a na 3, tam się poly posypało, ha! :D
Napisano 5 Czerwiec 20159 l Autor Cześć, Wymodelowałem kolejny element zawieszenia. Szwankuje mój hosting obrazów, zastosowali jakiś dziwny sposób kompresji. Ostatnio nie wyświetlało części screenów w galerii, mam nadzieję, że to poprawią.
Napisano 7 Czerwiec 20159 l Kawał świetnego modelowania, z przyjemnością się patrzy na modele i siaty :)
Napisano 7 Czerwiec 20159 l Autor Zrobiłem wajchę i pomyślałem, że miło będzie zobaczyć rendering koła. Mam nadzieję, że nie zanudzam :)
Napisano 7 Czerwiec 20159 l Pięknie, lubię taki detal oglądać. Drażnią mnie nieco śruby mocujące zębatkę a zwłaszcza środkowy rząd ciut za małe jak na moje oko i brak zabezpieczenia na tych śrubach :) Chyba że to jeszcze nie skończone, to się nie czepiam ;)
Napisano 7 Czerwiec 20159 l Mam nadzieję, że nie zanudzam :) Renderów świetnego hard surface'u nigdy za wiele :)
Napisano 7 Czerwiec 20159 l Autor Dziękuję chłopaki! :) @segea lubię takie uwagi! :D Zdecydowane masz rację, śruby są za małe! Wstawiłem je, któregoś dnia i nawet nie sprawdziłem ich wielkości, jak widzisz takie same śruby są na kołpaku, gdzie ich wielkość jest dobra, co do śrub przy zębatce to te są co najmniej 3x większe. Będę to jeszcze dopieszczał, w chwili gdy wymodeluję resztę elementów i zacznę składać wszystko w całość, wtedy to będę porównywał ze zdjęciami, no i zrobię zabezpieczenia śrub! :D Generalnie wszystko jest jeszcze w trakcie budowy, więc drobne zmiany będą wprowadzane, masz oko, trzymaj rękę na pulsie! :) @McGavish dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba! :)
Napisano 7 Czerwiec 20159 l Autor @Veezen dziękuję! :) Postaram się aby było więcej, chcę wreszcie zakończyć modeling, aby ruszyć kolejny etap, czyli rzeźbienie detalu.
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Autor Cześć, Zrobiłem pierwszy pełny test detalu na kole, które ostatnio skończyłem. Nie jest to finalna faktura lecz jedynie próba, nadal szukam właściwych tekstur, ale chcę ją zapamiętać, więc dodaję ten post. W związku z tym mam do was prośbę, jeśli posiadacie tekstury odlewów lub stronę gdzie takie tekstury mógłbym pobrać, podzielcie się nimi proszę. Muszę być to tekstury w wysokiej rozdzielczości! Dziękuję! :)
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Autor Jest to tekstura odlewu, no taki ma wzór, ale jak już pisałem to tylko test, który chcę sobie udokumentować.
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Nie wiem czy to w czym kolwiek pomoże , może zainteresuje , ale jakiś czas temu byłem w odlewni żeliwa. Takie trochę steampunkowe klimaty i takie są warunki przy odlewach. http://i58.tinypic.com/1rags3.jpg http://i62.tinypic.com/oh5pgg.jpg http://i57.tinypic.com/e7cen4.jpg http://i57.tinypic.com/vrpik2.jpg
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Autor Raczej w niczym nie pomoże, ale ucieszyło moje oko, piękne fotografie! :)
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Wygląda nieźle. Potrzebujesz tekstury displace, normal, czy zwykłej diffuse? Fajne efekty można otrzymywać niekoniecznie z tekstur odlewów. Można zmixować mapy normalne np. tekstura_1 z tym tekstura_2.
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Autor Ma to być zwykła fotografia w bardzo dobrej jakości. Nie przewiduję miksowania normal map, cały detal chcę wyrzeźbić za pomocą tekstur i pędzli, i z tego dopiero wypalić normal map. Na razie testuję, muszę się jeszcze kilku rzeczy nauczyć zanim przystąpię do finalnego rzeźbienia.
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Autor @McGavish bardzo fajne faktury na tych teksturach, na razie je sobie przejrzałem i pewnie później przetestuję, ale najpierw muszę dokładnie przyjrzeć się fotografiom koła. Dziękuję! :)
Napisano 19 Czerwiec 20159 l w poniedziałek zląduję przy kompie to Ci podeśle ,fajnie że już zaczynasz juz robic testy bump/displace , czekałem na to
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto