Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Śruby bez gwintu!? Widać że poziom mocno spadł.

:D

 

Fajnie się to ogląda, wszystko tak równiutko i dokładnie. Zazdroszczę zapału do pracy :)

  • Odpowiedzi 205
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Wreszcie aktualizacja :). Kadłub pierwsza klasa!

 

Trochę mi się z tym zeszło bo nie wiedziałem jak jest zbudowana wanna, ciężko było się dopatrzeć na zdjęciach.

Do tego każdy IS jest inny, jeden płaski z tyłu drugi wygięty, raz płyta czołowa jest ścięta równo raz wystaje (tak jak w moim modelu)

Ciężko jest się zdecydować co ładniejsze :D

 

Ciesze się, że Ci się podoba, dziękuję! :)

 

Śruby bez gwintu!? Widać że poziom mocno spadł.

:D

 

Fajnie się to ogląda, wszystko tak równiutko i dokładnie. Zazdroszczę zapału do pracy :)

 

 

Mówisz jakbyś sam nie miał zapału, a tu proszę jakie wycykane modele pokazujesz! :)

Nie ma szans na śruby z gwintem, nie zmieszczą się gwinty w moim PC, nad czym ubolewam :D

Fajnie, że Ci się podoba, dziękuję!

 

 

Za dokładnie, za równo, za dobrze... słowem generalnie do bani! :D

 

 

Dzisiaj o tym myślałem właśnie, jak ja to wszystko mam teraz pokrzywić!

No ale lepiej krzywić niż prostować! :)

No i spawy jeszcze, wiele ich!

Kota nauczę myszą się bawić i go zostawię na kilka godzin, może to załatwi sprawę! :D

 

Dziękuję Wojtku! :)

Napisano

Myślę o scenie, ale nie takiej, jak zaproponowałeś.

Chciałbym zrobić scenę na bazie archiwalnej fotografii, niestety nie udało mi się znaleźć niczego ciekawego.

Bardzo bym chciał wykonać taką scenę i będę się bardzo starał aby to osiągnąć.

Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć podobną fotografię z IS-3

Szukam czegoś takiego.

 

march+13th.jpg

Captd-JS2.jpg

tumblr_ndrtrhCegz1rji3x6o1_1280.jpg

3e11af4614ff10a74c38644ef167379a.jpg

russian-t-34-tank-germany-1945.jpg

soviet-t-34-berlin-1945.jpg

Best-tanks-ww2-is-2-sOVIET-uNION-rUSSIA.jpg

Napisano

Bardzo Ci dziękuję!

Co prawda nie znałem jedynie fotografii z LIFE, ale zupełnie zapomniałem o tej z trumnami, nie wiem tylko czy się podejmę tego tematu, straszny mrok emanuje z tej fotografii.

Myślałem także o tym transporcie kolejowym, fajny temat!

 

Ale zmasakrowany ten IS z fotografii LIFE, biednie skończył...

Napisano

Super te fotografie!

Chyba muszę cię poprosić o przeprowadzenie kursu "jak korzystać z google"! :D

Znam tylko ostatnie zdjęcie, ale pierwsze i drugie podoba mi się najbardziej, dziękuję!

Jeśli coś jeszcze Ci wpadnie w ręce to proszę podziel się! :)

 

Zobacz co dzięki tobie znalazłem!

Musze poszukać zdjęć tej ulicy, czeka mnie sporo nauki aby wykonać tę scenę :)

To jest to samo miejsce, które widoczne jest na fotografii LIFE, oraz ostatniej z twojego posta!

 

Budapest november 4 1956

 

Budapest-4-nov-1956.jpg

Napisano

To chyba jedyne miejsce gdzie udokumentowano IS-3 na tylu zdjęciach!

Postaram się poszukać zdjęć tej ulicy, ale najpierw muszę dowiedzieć się jej nazwy.

Dziękuję za referencje! :)

 

Przy okazji, jeśli znacie jakieś tutoriale które mogłyby mi pomóc w zbudowaniu tych budynków, oraz w przygotowaniu tekstur byłbym wdzięczny za pomoc!

Najbardziej interesuje mnie sposób tworzenia zniszczeń, gruzu, wszelakich drobnych elementów, jak drobne kamienie, warstwa piasku przy krawężnikach.

 

Najlepiej to co chcę osiągnąć widać na tych fotografiach.

 

Gleas56102900.jpg

Budapest-4-nov-1956.jpg

burned-out-tanks-in-Budapest_1956.jpg

kossuth_tuzer_tiszti_iskola.jpg

 

Pamiętam, że kiedyś widziałem tutorial na YouTube do 3ds Max, w którym pokazane było jak przeprowadzić symulację, która rozmieści w realistyczny sposób wszelakie śmieci, stare opony, deski, stalowe rury.

Przygotowane modele były umieszczane na pewnej wysokości, następnie po uruchomieniu symulacji swobodnie opadały kolidując ze sobą i tworząc realistyczny stos śmieci.

Byłoby to bardzo pomocne w tworzeniu gruzu, muszę go odszukać!

 

Bardzo dziękuję za waszą pomoc!

Napisano

Cześć,

 

Wracam do modelowania, czas aby go ukończyć, i zabrać się za rzeźbienie, no ale najpierw czeka mnie reszta elementów.

Zrobiłem kilka metalicznych clay renderów, wyszło trochę niechcianych gradacji, dopracuję to w przyszłości, na dzień dzisiejszy jestem jednak z nich zadowolony więc pokazuję :)

 

16782779909_0100a6c023_o_d.jpg

16943024886_6aa2d3c83e_o_d.jpg

16943023996_f97b66ef80_o_d.jpg

16943023066_9b20c85d4c_o_d.jpg

Napisano

Świetne materiały @medwed dzięki śliczne!

Te z glebą to trafiłeś idealnie, szukam czegoś takiego od dawna!

 

Zobacz ten tutorial, inspiruje się nim od roku jakoś i zbieram siły :)

 

http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=1533&catDisplay=1&roPos=1&page=1

 

Jeśli znasz jakiś tutorial gdzie tworzy się błoto, mokre powierzchnie to chętnie się z nim zapoznam w przyszłości, jeszcze raz dziękuję!

Napisano

Zrobiłem ogniwo, jeszcze nie skończone bo brakuje mu detalu ze Zbrush, ale jako baza wydaje się gotowe.

Nie chciało mi się robić dzisiaj przymiarki do koła, ale ogniwo w ogniwo pasuje idealnie.

Wypada abym zrobił teraz cały układ jezdny, zostało chyba jeszcze jedno koło.

 

18135874421_39ce69b96c_o_d.jpg

18135873271_36e01c7b3f_o_d.jpg

17948545429_9002721b44_o_d.jpg

18134771495_0ff060d966_o_d.jpg

17514207223_e3b15d2abf_o_d.jpg

17514206103_80da25ca30_o_d.jpg

17946885008_113480f202_o_d.jpg

18108288866_a6faf67317_o_d.jpg

18135866331_84848f45a0_o_d.jpg

18131285742_225d1c9308_o_d.jpg

Napisano

Dzięki! :D

 

Jeśli mam być szczery to też się nim jaram, wszak to moje pierwsze ogniwo :p

 

Niestety okazało się, że będę musiał je przemodelować, i nie podoba mi się to wcale!

Jest trochę za szerokie i zaczyna nachodzić na zęby koła napędowego, no ale tego się nie przewidzi.

Napisano

Śledzę wątek od początku i cały czas tylko z każdym postem woow, super.

Z zgraniem ogniwa i koła napędowego, faktycznie jest trochę zabawy :)

Ciekawość aż mnie zżera na finalny wynik :)

Napisano

Dziękuję chłopaki, bardzo się cieszę, że się wam podoba! :)

 

@segea ja także śledzę twoją pracę i zaliczam opady szczęki, masz zacięcie! :)

Co do finalnego wyniku to sam jeszcze nie wiem na ile mnie stać, sporo nauki różnych rzeczy mnie czeka aby osiągnąć satysfakcjonujący mnie efekt. A jak wyjdzie? Tego sam jestem ciekaw! :D

 

@McGavish sprawdzę ile poly i dopiszę, ono nie było jeszcze zoptymalizowane, do zdjęć lepiej wygląda niezoptymalizowana siatka, taką mam jazdę na siatki, że OŻ!

 

A jak już przy siatkach jesteśmy to w dzisiejszej aktualizacji zrobiłem 3 ujęcia przeźroczystego modelu z siatką, bardzo mi się taka prezentacja podoba :)

 

Zakończyłem w 98% prace nad kołem, nie wiem jak wygląda od wewnętrznej strony i kilka drobiazgów zostawiłem do czasu aż znajdę lepsze referencje.

Czyli możliwe że nigdy tego nie poprawię :D

 

Poniżej prezentuję ostatnie koło, nazwałem je "KOŁO III" ;)

 

18046176790_8bfa5d44ac_o_d.jpg

17611279444_bff6736788_o_d.jpg

18047680469_5858e29647_o_d.jpg

17613299113_7d36d220b8_o_d.jpg

18235183411_d754925e54_o_d.jpg

18230191632_305c3f2426_o_d.jpg

17613297753_b5c4df4a9f_o_d.jpg

18046073028_5365847c75_o_d.jpg

18046071828_3ee9932034_o_d.jpg

18047674709_09761cd004_o_d.jpg

18047672869_d3290fc895_o_d.jpg

17613290453_bd27e87763_o_d.jpg

18046066478_a1721eda9c_o_d.jpg

18233911785_f26cc29d39_o_d.jpg

18233907705_21f0fd5b73_o_d.jpg

18046064278_1612033a3f_o_d.jpg

18233909065_f03bfbeb3f_o_d.jpg

18233906635_d01e947a66_o_d.jpg

Napisano

Przednio się ogląda tak świetnie wymodelowane elementy.

Sam jednak na razie nie skuszę się na taki detal, ale będę zawzięcie oglądał :D

 

PS. Ile już masz poly dla całego modelu - na obecną chwilę ?

Napisano

Dziękuję! :)

Nie mam pojęcia ile ma obecnie poly. Podzielony jest na kilka plików.

Nie optymalizowałem go szczególnie, może pomyślę o tym później.

Nie czując wstydu myślę, że może ze 30 milionów, ale wszystko na TSx3 :D

Wiem, że nie ma takiej potrzeby, ale co zrobić jak lubię na 3 :)

 

PS.

Jest kilka gwintów pod TS'a na 3, tam się poly posypało, ha! :D

Napisano

Cześć,

 

Wymodelowałem kolejny element zawieszenia.

Szwankuje mój hosting obrazów, zastosowali jakiś dziwny sposób kompresji.

Ostatnio nie wyświetlało części screenów w galerii, mam nadzieję, że to poprawią.

 

18305386010_7479607e3a_o_d.jpg

18306903909_21faa73857_o_d.jpg

17872417943_1a945f7269_o_d.jpg

18466670596_ecbe226e86_o_d.jpg

18306903009_155fb7d635_o_d.jpg

18493105595_bae5c880d5_o_d.jpg

18493104925_0771ac27c2_o_d.jpg

18494925981_6b7cbfa884_o_d.jpg

Napisano

Pięknie, lubię taki detal oglądać.

Drażnią mnie nieco śruby mocujące zębatkę a zwłaszcza środkowy rząd ciut za małe jak na moje oko i brak zabezpieczenia na tych śrubach :)

Chyba że to jeszcze nie skończone, to się nie czepiam ;)

Napisano

Dziękuję chłopaki! :)

 

@segea lubię takie uwagi! :D

Zdecydowane masz rację, śruby są za małe!

Wstawiłem je, któregoś dnia i nawet nie sprawdziłem ich wielkości, jak widzisz takie same śruby są na kołpaku, gdzie ich wielkość jest dobra, co do śrub przy zębatce to te są co najmniej 3x większe.

Będę to jeszcze dopieszczał, w chwili gdy wymodeluję resztę elementów i zacznę składać wszystko w całość, wtedy to będę porównywał ze zdjęciami, no i zrobię zabezpieczenia śrub! :D

Generalnie wszystko jest jeszcze w trakcie budowy, więc drobne zmiany będą wprowadzane, masz oko, trzymaj rękę na pulsie! :)

 

@McGavish dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba! :)

Napisano

@Veezen dziękuję! :)

Postaram się aby było więcej, chcę wreszcie zakończyć modeling, aby ruszyć kolejny etap, czyli rzeźbienie detalu.

Napisano

Cześć,

 

Zrobiłem pierwszy pełny test detalu na kole, które ostatnio skończyłem.

Nie jest to finalna faktura lecz jedynie próba, nadal szukam właściwych tekstur, ale chcę ją zapamiętać, więc dodaję ten post.

 

W związku z tym mam do was prośbę, jeśli posiadacie tekstury odlewów lub stronę gdzie takie tekstury mógłbym pobrać, podzielcie się nimi proszę.

Muszę być to tekstury w wysokiej rozdzielczości!

 

Dziękuję! :)

 

18924071566_8a829b3099_o_d.jpg

18762628540_688bbca13b_o_d.jpg

18329666763_4bbb3ba0be_o_d.jpg

18329665603_8d80daf15f_o_d.jpg

Napisano

Ma to być zwykła fotografia w bardzo dobrej jakości.

Nie przewiduję miksowania normal map, cały detal chcę wyrzeźbić za pomocą tekstur i pędzli, i z tego dopiero wypalić normal map.

Na razie testuję, muszę się jeszcze kilku rzeczy nauczyć zanim przystąpię do finalnego rzeźbienia.

Napisano

@McGavish bardzo fajne faktury na tych teksturach, na razie je sobie przejrzałem i pewnie później przetestuję, ale najpierw muszę dokładnie przyjrzeć się fotografiom koła.

Dziękuję! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności