Skocz do zawartości

Zakup roweru... jaki wybrać?


Batou

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar sobie kupić rower. Dysponuję budżetem góra 500 zł. Najważniejsze jest to żeby był solidny... reszta się nie liczy ;). Będę nim głównie jeździł w obrębie Warszawy tak więc żadnej super ekstra maszyny mi nie potrzeba.

Jakiej marki najlepiej kupić (przypominam że dysponuję powalającą kwotą 500zł), w jakim sklepie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zaczynam mieć wątpliwości czy za 500 zł kupię coś solidnego. Szukałem już trochę po internecie,... nie znam się jednak na tym więc stąd te dziwne pytania na forum.

 

W super markecie nigdy nie kupuję rzeczy wartych więcej niż 2zł.

A jeśli chodzi o wyżej wymieniony przykład to bardziej podoba mi się ten :

http://www.kleinbikes.com/assets/asset_upload_file352_1647.jpg

(mówię oczywiście o wyglądzie, nie o parametrach o których najmniejszego pojęcia nie mam)

 

peter_muler : dzięki. Wreszcie jakiś konkret.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin : mówisz o tym Klein`ie? Gdybym nawet kupił sobie taki wehikuł to na pewno bym na nim nie jeździł.. powiesił bym sobie go co najwyżej na ścianie.

 

Ps. Może sobie darować i uzbierać troszkę więcej kasy. Chociaż z drugiej strony szkoda mi wydawać większą ilość pieniędzy na rower który ma mi służyć jednie do przemieszczania się z punktu A do B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach