Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zaginięcie Ethana Cartera to pierwszą produkcji studia The Astronauts, założonego przez Adriana Chmielarza i innych pracowników byłego studia People Can Fly po odejściu z Epic Games. Gra miała swoją premierę 25 września. Nie jesteśmy serwisem informującym o grach komputerowych i na pewno osoby interesujące się grami o samej grze przeczytały już kilka artykułów w innych miejscach, ale nie sposób przejść obojętnie wobec tej produkcji nie komentując, a w zasadzie nie komplementując przepięknej grafiki!

 

Pełna treść: Zaginięcie Ethana Cartera z przepiękną grafiką!

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wczoraj przeszedłem większość tej gry. Graficznie to jest arcydzieło. Tak bardzo mi szkoda że moja karta grafiki jest już stara i nie mogłem grać na max detalach. Kolejny argument do GTXa 980. ;)

Muzyka, fabuła i gameplay również udane, wszystko buduje spójny i niepowtarzalny klimat.

Jedyny minus to zupełny brak wprowadzenia gracza w mechanikę gry. Musiałem się sporo cofać bo dopiero przy kopalni dowiedziałem się ze "to niebieskie coś" (bez spoilerów) da się w całości uruchomić gdy ustawi się obiekty na ich miejsce.

Napisano

U mnie na 780 GHz śmiga aż miło. Gra wygląda prześliczne, ale to co mnie najbardziej zadziwiło, że z MSAAx4 nie ma jakiegokolwiek aliasingu - no dobra jest na liniach wysokiego napięcia, ale to jedyny obiekt na którym widziałem. Żadnego flickeringu na liściach - ja nie wiem jak oni to zrobili.

Napisano

No recenzji jest sporo. Chociaż tutaj faktycznie zobaczyłem jedno. Że ta grafika jest naprawdę niesamowita. Być może forma gry, taka książkowa (co mi się bardzo podoba) spowodowała, że tak starannie można było dopieścić otoczenie. No to jest bajka.

 

Jest tutaj ktoś z Astronautów?

Napisano

tr3buh - Mam antycznego GTX 460. ;) Gra potrafi przyciąć nawet na średnich detalach ale i tak wizualia powalają. Na pewno przejdę ją ponownie jak wymienię kartę.

Napisano

na 560 wszystko na hi (aa off) z lekka korba da sie przejsc gre, sliczna :) jedna z gier gdzie wolalem miec lekkie spadkie z 24 fpsow, ale super grafike :D

Napisano

Ja podobnie. To nie dynamiczny shooter więc nie boli. Koniecznie texture detail na maksa ustawiajcie, widać tą robotę włożoną w skany. :)

Napisano

Wczoraj przeszedłem w jednym ciągu. Świetna produkcja. I faktycznie po przejściu człowiek czuje się jak po przeczytaniu lekkiej książki.

Mam nadzieję że produkcja odniesie sukces za granicą :)

Napisano

:) Hej.

 

Rzadko z Kamilem tu wpadamy ostatnio a Virt to chyba wogole nie ma konta. Bardzo miło widzieć topic. Dzięki Adek za newsa :) Szczerze mówiąc w najbliższym czasie chcieliśmy Art Dumpa jakiegoś zorganizować, ale narazie to próbujemy ... wytrzeźwieć. i się ogarnąć :). Jak ktoś ma pytania, to bardzo chętnie odpowiemy :).

 

Pozdrawiam Adam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności