Skocz do zawartości

ForYou - animacja testowa dla Blendera 2.73


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ciężko to nazwać stricte animacją, jest to tylko test narzędzia od strony technicznej. Grease Pencil jako taki istnieje od dawna i jest bazą dla innych narzędzi takich jak bsurfaces, czy cell fracture, ale faktycznie zostanie mocno rozbudowany i link https://builder.blender.org/download/ zawiera najświeższy, codzienny build z mastera i projektu gooseberry. Co do Daniela Martíneza Lara to szacunek za to co robi na co dzień i jego wkład w Arnolda i Blendera; PEPE-SCHOOL-LAND i innych projektów.

 

--mod cut--

offtop

Edytowane przez n-pigeon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczom nie wierzę. Na coś takiego po prostu czekałem!!!

 

Zawsze miałem w planach krótkometrażówkę w stylu 2D (elementy pierwszego planu, paralaksa na warstwach) + wspomaganie obiektami 3D (tło, otoczenie, obiekty), a całość dodatkowo w stereoskopowym 3D. O ile wiedziałem o Freestylu i trochę sukcesywnie poeksperymentowałem sobie z nim, tak się zastanawiałem jak załatwić sprawę animacji 2D w Blenderze...

 

No nic - od nowego roku siadam do Blendera z powrotem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewykluczone ze kiedyś spróbuje miksowanej animacji, bo blender fajny.

Nie widze tu zadnej przesady - blenderowcy to taka partyzantka 3d i ma swoje metody partyzanckie - nie kazdy lubi, tak jak nie kazdy lubi korpo bełkotu. Kazdy ma coś dla siebie. Tyle. Na forum dla akwarystów nie widziałem żadnego posta, ze 'lepiej to zrobić w blenderze'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh... no Temporal. A był wątek, gdzie wręcz chcieliście, aby reagować za wczasu, a tutaj sam wkładasz kij w mrowisko (ten usunięty raportowany post) i jeszcze masz pretensję, że usunięty wpis. Nie wiem czy w ten sposób sprawdzasz czy dyskusja coś dała...

 

Proszę, trzymajcie się tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komentarz odnośnie usuniętych postów

 

Normalnie nie mam nic przeciwko ciekawemu offtop'owi, ale to nie był jeden z nich.

 

Po co kłócicie się o takie bzdury, po co przepychanki i personalne wycieczki? Kogo obchodzi PR Blendera? Niech soft mówi za siebie, a każdy z użytkowników za siebie.

Jak wam się nie podoba czyjaś opinia, a nie macie zamiaru prowadzić dyskusji na poziomie, to zlitujcie się nad innymi użytkownikami i zwyczajnie dajcie minusa, a resztę sobie darujcie. Jest też opcja ignorowania użytkowników, wtedy posty takiej osoby nawet nie będą wam wyświetlane.

 

Wyluzujcie trochę, bo to zaczyna być żałośnie śmieszne. To tylko soft, grafika to tylko hobby, głupi żart, to tylko głupi żart, emocje niepotrzebne.

 

Jeśli uważacie, że potrzebna jest interwencja moderatora, macie do dyspozycji przycisk "raportuj" pod każdym postem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary Grease Pencil był bardzo fajny ale mu trochę brakowało żeby był pro. Ale teraz to już jest topowe narzędzie! Super sprawa. Niby śledziłem development jedynm okiem ale nie zdawałem sobie sprawy że tak bardzo to dopieszczą.

Najfajniejsze jest to że te krechy to dane do których można się dostać za pomocą pythona, co wiele blenderowych addonów czyni. Ciekaw jestem jakie teraz dodatki ludzie wysmażą. :)

 

Barti87- Nie wiem czy już wiesz ale dodam że grease pencilem można również malować po bryłach 3d. Kreski przyczepiają się do obiektu. To może ci się przydać w dodawaniu smaczków na obiektach 3d. Albo może w ogóle zamienisz swoje modele 3d na obrysowane grease pencilem z funkcją wypełnienia. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olaf- To otwiera super możliwości.

http://cgcookie.com/blender/lessons/3-retopology-method-3-bsurfaces-add-on/

W tym tutku masz przykład zastosowania snapowania Grease Pencila w połączniu z addonem BSurfaces. On generuje siatkę na podstawie danych z kresek narysowanych Grease Pencilem. Bardzo fajna metoda na retopologie.

BSurfaces to contrib-addon, czyli jest od razu w blenderze, trzeba go tylko uruchomić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności