Gość raminez Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 co sadzicie o tej pracy co zmienic .????..( tlo ..???prosze o pomysly z tlem ( za budynkami)..pozdro
Bacry Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 Swiatło. To mi się nasówa jako pierwsze. Nie bardzo jest na czym oko zatrzymać. Facet z parasolką bardziej widoczny i było by dużo lepiej.
Archangel Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 tak oswietlenie to glowny problem tej pracy Jest za ciemno dodatkowo te wszechobecne cenie i plami strasznie znieksztalcaja obraz calosci. Nie wiem czy te budynik w tle troszke nie za bardzo kontratuja. mozesz mi przyblizyc wymowe pracy..latwiej mi ja bedzie wtedy ocenic
Salvator Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 jak dla mnie głównym problemem jest tekstura podłoża ;] oświetlenie swoją drogą nie takie, ale to się da łatwo naprawić. Scanline też nie jest najlepszy wyborem :>
Gość raminez Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 podloga chcialem utworzyc ziemie ..surowa ...swito tak ...chole sam nic niewidze niewidze co mam poprawic:)...dzieki
Gość raminez Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 wiec tak do Archangel ...jest to czlowieko skorze zaby ...z dziurawym parasolem podchodzacy ( szukajacy wyjscia )...stoi przed murem za ktorym jest swiat ..zupelnie inny ...mam taka wizje czlowieka wspolczesnego ktory rozwija sie krztalci i poznaje inne "kontynenty "ciekwi Nas wszystkich co jest za morem ale czasami droga jest zadluga i mor zawyski ..a drabina jako pomoc w pokonaniu trudnosci zycia ...szkoda ze czasami za mala aby przebskoczyc bariere(mor)..taka wizja utkwila mi sie w glowie gdy przczytalem artykow o Afrykanskich uchodzcach do francji kotrych zlapano i odwieziono z powrotem ..szukasz caly czas lepszej drogi w zyciu ...ale k...wa niewychodzi....pozdro..
tweety Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 noo... fajny temat... pokaż najpierw scenkę bez tekstur a wtedy zobaczymy czy jest wszystko ok, bo teraz to scena jest za ciemna a i jakość tekstur pozostawia wiele do życzenia... proponuję ujęcie z góry tak aby widać było bezradnosc tego czlowieka: stoi sam przed murem, zadziera wysoko głowę za nim pustynia pośrodku mur a za murem nowoczesne zindustrializowane miasto. człowieka powinieneś zrobić troszkę bardziej rachitycznego, może klękać na kolanach i spoglądać do góry. ogólnie scenka powinna dziać się w dzień przy pełnym nasłonecznieniu co spotęgowało by wrażenie udręki tego człowieczka... no i przyszedł mi do głowy drugi pomysł: kamera centralnie pośrodku muru. z jednej strony miasto z drugiem pustynia i trup człowieka zwisający na zbutwiałej linie tuż na krawędzi muru... prawie mu się udało, jedyną przeszkodą okazała się być śmierć... przemyśl to bo sam pomysł jest bardzo ciekawy i jak go dobrze przedstawisz na ekranie to może wyjść coś ciekawego... pozdrawiam :)
kora Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 pomysl mi sie bardzo podoba ale malo widze, najpierw swiatlo popraw. pzdr
Bacry Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 Jeżeli tak to proponował bym też zmienić ustawienie kamery. Tak aby bardziej widać ścianę i coś co jest za nią. W tej chwili budynki nie wydają się być innym swiatem (raczej światem obok).
vilmar Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 facet powinien być bardziej widoczny i jakiś zmutowany to bhy pasowało do klimatu
Gość raminez Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 Wiec tak poprawilem troszeczke swiatlo i ....dalem probne tlo ( niebo troszczke za bardzo ladne:)..ale tylko dla forum 'owiczow ...poprawilem swiatlo ...ale duzo pracy przedemna ....pozdro
kozioo Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 Mam dziwne wrazenie, ze tym razem nawet Ty nie wiesz co tak na prawde chcesz przekazac w tej pracy i jak ona ma wygladac. Nic sie w niej nie trzyma kupy, teksturki sie gryzą, oswietlenie tylko pogarsza sprawe. Pierwszy plan nijak ma sie do tła. Tym razem chyba po prostu zabrakło pomysłu.
Pionier Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 nie wiem jak inni ale ja odnosze ze to sa dwa rozne obrazy.. po prostu jakby ktos zrobil ostra maske miedzy niby : / (?)
Gość raminez Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 w zasadzie to sa dwa swiaty Pionier masz racje ..jeszcze musze sporo popacowac ...mam nadzieje ze to przetrwam ...hahahah:) pozdro
KLICEK Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 pierwsze wrazenie jakie mialem to "getto". Iw tym kierunku bym podazal , gruby mur ktory oddziela "plebs" od cywilizofanych ludzi albo cos w tym stylu. Jezeli chodzi o wykonanie to nie ma co ukrywac jest kiepsko szczegolnie texturki nie porazaja. Pierwsze co powinno pojsc na odstrzal to "laczenie" ziemi z murem poprostu wrzuc te 2 texturki do photoshopa i poprostu dodaj zieleni i brudu na murze , a na drodze troche zieleni powinno juz sie lepiej komponowac. Co do samego ludzika to moze latarnie zbudujesz nad nim ? i polmork z tylu ? Wywal te chumrki bo teraz zatraciles klimat pracki troszke ale wszystko jest jeszcze do naprawienia. Trzymam kciuki:) i ciesze sie ze odszedles od tematow makabrycznych ;)
kora Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 poprzednia sciana, bardziej brudna wydaje mi sie ze byla lepsza
Gość raminez Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Do Kicka ...nieodszedlem od tematow makabrycznych nawet ich niezaczelem :)...ale dzieki za posty ...za niedlugo poprawa rendera
Batou Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Fajny pomysł (nawet bardzo), ale o dziwo podszedłeś do tej pracy jakoś bez polotu. Po pierwsze materiały... tekstura muru się powtarza co wygląda bardzo źle, podobnie jak tekstura ziemi. Drugi świat, ten za murem wygląda co najmniej nie ciekawie. Ja osobiście bym go tylko leciutko zarysował pastelowymi barwami ale to twoja praca, twój pomysł. Zrobisz jak będziesz chciał ... aktualnie wygląda to jak kubły naśmieci przymocowane do jakiś metalowych prętów. Ostra, obdrapana tekstura ściany jest fajna (chociaż wymaga pewnych poprawek). Światło... kolejny błąd. Postać jest zupełnie nie widoczna i zlewa się z murem nie mówiąc już nawet o parasolu. Mgła trochę tu pomoże ale niewiele. Światełkiem musisz się jeszcze pobawić. I ostatnia sprawa... kadr. Aż się prosi o coś znacznie bardziej ... dramatycznego. Tymczasem wygląda to strasznie statycznie. Ja bym proponował dać kamerę z poziomu gleby skierowaną na mór, pokazującą za nim miasto i na pierwszym planie postać z parasolem. Parasol wraz ze wszystkimi dziurami będzie dobrze widoczny na tle nieba (można by było dać jakieś wykręcone chmury o niespotykanej barwie) . Dać jakiś wykrzywiający szerokokątny obiektyw (typu np. rybie oko), tak aby uchwycić na krawędzi obrazu znikający w oddali mór i tym samym podkreślić wykręcony klimat pracy. Aż się prosi o więcej ekspresji! Zaszalej.
Gość raminez Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 poprawilem troszeczke tekstury i swiatlo ..oraz otoczenie???...co jeszce co gorzej co lepiej ...pozdrawiam serdecznie
Gość raminez Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 p.s.cholera niemoge dac wiekszego renderu oraz jakosc jest na LOW ...niemoge go zkompresowac odpowiedmnio ta pracka to 76 KB ...naprawde tekstury ..traca 50% na ostrosci!!!...sorry chyba wrzuce na pr ..serwer..nara
KLICEK Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 teraz qrcze to torche mi pachnie pogodna jesienia te swiatlo tak na mnie wplywa... Narazie jest zdecydowanie za pusto , przeskaluj texturke bruku bo wyglada to fatalnie , sciana ... nie moze sie powtarzac pobaw sie w jakims photoshopie ... Tlo wyglada juz zdecydowanie lepiej takie ciemne dziwne i klimatyczne. Musisz popracowac nad texturkami i tu odsylam na 3dtotal.com poczytaj jak ludzie robia texturki jak je mieszaja itp.
illy Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 zmien moze perspektywe, lens/fov pokombinuj troche, bo narazie drabina brzydko sie trzyma no i ta powtarzalnosc textur na scianie
Batou Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 Światło jest leprze (przynamniej coś widać) ale wygląda to teraz jak zwykła jesienna scenka. Pomysł przestaje być czytelny. Ale pracuj dalej... coś na pewno wykombinujesz.
Gość raminez Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 tak mur niedopatrzenie ale juz sie klaruje ...skaluje teksture podlogi ...i poprawiam kamere ..wiesz Batou...masz racje ..teraz jest lepiej ( kamera od ziemi ) ...dzieki
buczer Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 moze juz ktos o tym wspomniał a moze nie...ja sie niedoczytałem (jak było to wybaczcie) a wiec błedna jest wg mnie sama kompozycja. w obrazku wystepuja bardzo ostre kierunki które koncza sie na niczym a nawet w ostatnim obrazku "kulminacja" ucieka poza kadr. ps: chociaz jak patrze to dla ideii mozna olac kompozycje. najwazniejsze wsumie najwazniejsze jest ze ten mur jest niskonczonyyyyyyy..... tak wiec wg ogolnych zasad masz zle ale zasady trzeba łamac ;)
Gość raminez Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 poprawilem kamere czy lepiej ???/ pozdrawia
Batou Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 Lepiej... leprze oświetlenie, lepsze kolory... ogólnie lepiej... ale moim zdaniem nadal sporo brakuje tej pracy. Pracuj dalej bo szkoda pomysłu. ps. Może zdecydujesz się na bardziej radykalne zmiany w ustawieniu kamery ?
Pionier Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 p.s.cholera niemoge dac wiekszego renderu oraz jakosc jest na LOW ...niemoge go zkompresowac odpowiedmnio ta pracka to 76 KB ...naprawde tekstury ..traca 50% na ostrosci!!!...sorry chyba wrzuce na pr ..serwer..nara no wlasnie, czemu jest to ograniczenie do 76KB?! a ta postac to dopiero teraz zobaczylem :) wczesniej nie bylo widac ...
blood_brother Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 Troche lepiej juz:) Ale jakos niebo mi nie pasuje:/ Uklad chmurek, perspektywa i kolor:) A po za tym drzewo ginie na tle tego nieba.
Batou Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 To kwestia dopracowania detalu... ja bym się teraz skupił na kompozycji (właściwie to o tym powinno się myśleć na początku)
streaker Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 scena przez zmiany straciła na przekazie, w pierwontej wersji był mroczny, w ostatniej wersji już go nie czuć. Strasznie nie podoba ni się ta głębia i łączenie muru z podłożem, wstawił bym tam coś (jakieś kosze na śmieci np. czy cokolwiek innego), żeby to przykryć, poza tym niebo lepsze było w trzeciej wersji. Poza tym ładnie.
Gość raminez Napisano 11 Październik 2004 Napisano 11 Październik 2004 poprawilem kamerke ...swiatlo ...teksturki..i co teraz ...co do poprawy ( tylko nie wszystko) :) pozdro
streaker Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 hmm..., cóż mnie osobiście nie podoba sie to zielone coś na ziemi, ale ogólnie jest coraz lepiej, dodaj DOF-a
Vorek Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Trochę prześwietliłeś, poza tym postać nie powinna tak bardzo uciekać w prawo, nad texturą muru bym trochę popracował, rzuca się w oczy powtarzalność.
Batou Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Coraz ciekawiej. Tak jak Vorek napisał postać ucieka w prawo ale to detal. Zielone liście są tragiczne (o ile są to liście). Popraw ich kolorystykę na złote czy coś w tym stylu. Póki co wyglądają jak odpady atomowe ;). Tekstura muru jak się powtarzała tak się powtarza nadal... do poprawy. Plusem jest to że sam materiał wygląda całkiem nieźle. Drzewo wygląda kiepsko, można by było je zrobić w 2d. Tak czy inaczej wymaga poprawek. Ziemia jest moim zdaniem prześwietlona. O ile światło na murze nie drażni tak bardzo, to świecąca ziemia jest kompletnie bezsensu. Pracuj dalej. Dodaj jeszcze jakieś elementy wzbogacające kompozycję. Ps. Role się odwróciły chyba... świat za murem wygląda strasznie ponuro w przeciwieństwie do tego co dzieje się na 1 i 2 planie... jasne kolory, zielone listki :). Coś tu chyba nie gra.
streaker Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 na drzewo potrzeba lepszej textury, a prześwietlenie wg. mnie pogłebia przekaz sceny i podoba mi sie.
Gość raminez Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 dzieki za posty ...przeswietlenie zostawie ..prawiam kamere i wychycam zielen na ziemi postaram sie zzrobic bardziej jesienna klime ...pozdro
wharp Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 nio zdecydowanie ziemia jest przeswietlona, dalbym drugie swiatlo odpowiedzialne za jej oswietlenie a wylaczylbym ja z pod glownego swiatla; poza postaci tesh jakos do mnie nie trafia, za to bardzo ciekawie jest oswietlony Twoj bohater, liscie chyba tesh powiny byc ciemniejsze; pracuj dalej bo naprwde wychodzi powoli z tego ciekawa pracka; pozdro
tweety Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 popraw ustawienie kamerki bo widać jak za facetem na murze powtarza się teksturka... w ogóle to nie podoba mi się wykonanie samego muru (trochę nie pasuje mi ten kolor) ale to już twój wybór... pzdr EDIT: może cement zamiast cegły? przemysl to bo mur odgrywa tutaj kluczową rolę
Gość raminez Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 wprowadzilem male zmiany ...oraz zmienilem tlo ...pozdro
Batou Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 Coraz lepiej... Postaraj się lepiej doświetlić postać i dorób trochę śmieci przed murem. Szkoda tylko że tło jest zupełnie nie czytelne. ps. nie widać również drabiny
MareG Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 Tutaj strasznie sciska / przytłacza wszystko ten kadr, zastanów się nad orientacją portretową całości - wówczas drabina mogłaby dokądś prowadzić?, ale jeśli ma ona służyć jedynie przejściu za mur to śmiało przesuń ją w lewo w gorący punkt kadru, centralnie jest zupełnie nieczytelna. Eee ale co to za pokemon tam się patrzy za tym murem? Poprzedni maszt żaglowca chyba bardziej mi się podobał, ale muszę się temu przyjżeć wieczorem w odpowiednim nastroju oświetleniowym:) Postać wyjątkowo przypomina mi bohatera katedry z wyglądu - równie chudy i miękko-kościsty z zadługimi nogami:) Jeszcze tu zaglądnę - bo podoba mi się to, co tutaj Tworzysz. Pozdro
Gość raminez Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 wiec tak z oswietleniem owszem popracuje ...tlo to tylko niebo ( zdjecie) jakich tysiace...co do drabiny mam zamiar ja pomiejszyc aby byla ona zupelnie nieprzydatna..( oto mi chodzi ...batou ...w orginale postac ( oswietlenie nie jest talkie lipne jak tu ) ...w raz z pomiejszeniem wielkosci pracki ...widocznosc staje sie calkowicie gorsza ..ale dzieki poprawki w krotce...papa nara
sCeleTon Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 ma cos ciekawego ta scenka:) podoba mi sie, tylko jedno mnie drazni:( nie ma tak wlasciwie punktu w ktorym mozna skupic swoja uwage, ale klimat jest ciekawy pozdro:)
Gość raminez Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 mysle ze teraz bedzie ok prosze teraz zobaczyc ..znacznie lepiej bo na wlasnym serwerze...brak minmalizacji obrazu i jego wielkosc... http://www.grafika3d.republika.pl/ pozdor
boba Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 dopiero teraz "wpadłam" do tego wątku więc wydaje mi sie ze mam "nieobciązobe" spojrzenuie na to co tu pokazujesz... jka na moje to troche zgubiło się przesłanie z 1 go obrazka... z kazdym kolejnym byo wiecej widac, pojawia sie wiecej elemntow - tylko czy potrzebnie?? w 1 wszym obrazku chcialo sie patrzec wlasnie na 2 go plan, na ten budynek... a teraz? po tej "złej strone" jest jasno, a po tej do której chcialby sie przedostac jest ciemno... rowniez światlo jest nie tamie wg mnie.... dlaczego cien pada na mur - wychodzi na to ze słonce świeci po "złej stronie" - to co pamperek chce uciec od słońca? chyba powinno świecić od 2 giego planu, tak żeby cię był w stronę odbiorcy... nie wiem czy ten mur nie za wysoki... nic za nim juz nie widac co to za wieza sie pojawila z otworem posrodku?? ;) co do pamperka... moze zmiast parasola (bo skoro parasol to moze by dać tez i deszcz?) dać mu laskę/dziurawy worek na plecach/ reklamowki w ręce ;) ?? zamiast tej trawy dal bym cos co nie ma w sobie w ogole życia, spotęgujesz beznadzieje tego miejsca (porozrzucane kartony/walające się reklamówki/skórka od babana) moze w tle przy murze dac jeszcze pare pamprow z drabinami, część z nich by juz byla trupami (nie udalo im sie przdostac - syzyfowa praca ;)) oki, koncze.. ogolnie mi sie podoba pomysl... dzialaj dalej, moze powstanie cos fajnego.. i nie bój sie zrobić jakichś radykalnych zmian... najgorsze jest banie sie ryzyka... pozdr miki
Gość raminez Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 deszcz nie ....stanowczo nie ...a wieza z otworem to takie niby nic z mala fabryczna w srodku ..taki kicz:) ....zmiany w najblizszym czasie... pozdro
Salvator Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 mnie się tam tylko parasol podoba :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się