Skocz do zawartości

scena 3d: I'm ........??


Gość raminez

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

tak oswietlenie to glowny problem tej pracy Jest za ciemno dodatkowo te wszechobecne cenie i plami strasznie znieksztalcaja obraz calosci. Nie wiem czy te budynik w tle troszke nie za bardzo kontratuja. mozesz mi przyblizyc wymowe pracy..latwiej mi ja bedzie wtedy ocenic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak do Archangel ...jest to czlowieko skorze zaby ...z dziurawym parasolem podchodzacy ( szukajacy wyjscia )...stoi przed murem za ktorym jest swiat ..zupelnie inny ...mam taka wizje czlowieka wspolczesnego ktory rozwija sie krztalci i poznaje inne "kontynenty "ciekwi Nas wszystkich co jest za morem ale czasami droga jest zadluga i mor zawyski ..a drabina jako pomoc w pokonaniu trudnosci zycia ...szkoda ze czasami za mala aby przebskoczyc bariere(mor)..taka wizja utkwila mi sie w glowie gdy przczytalem artykow o Afrykanskich uchodzcach do francji kotrych zlapano i odwieziono z powrotem ..szukasz caly czas lepszej drogi w zyciu ...ale k...wa niewychodzi....pozdro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo... fajny temat... pokaż najpierw scenkę bez tekstur a wtedy zobaczymy czy jest wszystko ok, bo teraz to scena jest za ciemna a i jakość tekstur pozostawia wiele do życzenia... proponuję ujęcie z góry tak aby widać było bezradnosc tego czlowieka: stoi sam przed murem, zadziera wysoko głowę za nim pustynia pośrodku mur a za murem nowoczesne zindustrializowane miasto. człowieka powinieneś zrobić troszkę bardziej rachitycznego, może klękać na kolanach i spoglądać do góry. ogólnie scenka powinna dziać się w dzień przy pełnym nasłonecznieniu co spotęgowało by wrażenie udręki tego człowieczka...

no i przyszedł mi do głowy drugi pomysł: kamera centralnie pośrodku muru. z jednej strony miasto z drugiem pustynia i trup człowieka zwisający na zbutwiałej linie tuż na krawędzi muru... prawie mu się udało, jedyną przeszkodą okazała się być śmierć...

przemyśl to bo sam pomysł jest bardzo ciekawy i jak go dobrze przedstawisz na ekranie to może wyjść coś ciekawego...

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak poprawilem troszeczke swiatlo i ....dalem probne tlo ( niebo troszczke za bardzo ladne:)..ale tylko dla forum 'owiczow ...poprawilem swiatlo ...ale duzo pracy przedemna ....pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwne wrazenie, ze tym razem nawet Ty nie wiesz co tak na prawde chcesz przekazac w tej pracy i jak ona ma wygladac. Nic sie w niej nie trzyma kupy, teksturki sie gryzą, oswietlenie tylko pogarsza sprawe. Pierwszy plan nijak ma sie do tła. Tym razem chyba po prostu zabrakło pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie to sa dwa swiaty Pionier masz racje ..jeszcze musze sporo popacowac ...mam nadzieje ze to przetrwam ...hahahah:) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze wrazenie jakie mialem to "getto". Iw tym kierunku bym podazal , gruby mur ktory oddziela "plebs" od cywilizofanych ludzi albo cos w tym stylu. Jezeli chodzi o wykonanie to nie ma co ukrywac jest kiepsko szczegolnie texturki nie porazaja. Pierwsze co powinno pojsc na odstrzal to "laczenie" ziemi z murem poprostu wrzuc te 2 texturki do photoshopa i poprostu dodaj zieleni i brudu na murze , a na drodze troche zieleni powinno juz sie lepiej komponowac.

Co do samego ludzika to moze latarnie zbudujesz nad nim ? i polmork z tylu ?

Wywal te chumrki bo teraz zatraciles klimat pracki troszke ale wszystko jest jeszcze do naprawienia.

Trzymam kciuki:) i ciesze sie ze odszedles od tematow makabrycznych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Kicka ...nieodszedlem od tematow makabrycznych nawet ich niezaczelem :)...ale dzieki za posty ...za niedlugo poprawa rendera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny pomysł (nawet bardzo), ale o dziwo podszedłeś do tej pracy jakoś bez polotu.

Po pierwsze materiały... tekstura muru się powtarza co wygląda bardzo źle, podobnie jak tekstura ziemi.

Drugi świat, ten za murem wygląda co najmniej nie ciekawie. Ja osobiście bym go tylko leciutko zarysował pastelowymi barwami ale to twoja praca, twój pomysł. Zrobisz jak będziesz chciał ... aktualnie wygląda to jak kubły naśmieci przymocowane do jakiś metalowych prętów.

Ostra, obdrapana tekstura ściany jest fajna (chociaż wymaga pewnych poprawek).

Światło... kolejny błąd. Postać jest zupełnie nie widoczna i zlewa się z murem nie mówiąc już nawet o parasolu. Mgła trochę tu pomoże ale niewiele. Światełkiem musisz się jeszcze pobawić.

I ostatnia sprawa... kadr. Aż się prosi o coś znacznie bardziej ... dramatycznego. Tymczasem wygląda to strasznie statycznie. Ja bym proponował dać kamerę z poziomu gleby skierowaną na mór, pokazującą za nim miasto i na pierwszym planie postać z parasolem. Parasol wraz ze wszystkimi dziurami będzie dobrze widoczny na tle nieba (można by było dać jakieś wykręcone chmury o niespotykanej barwie) . Dać jakiś wykrzywiający szerokokątny obiektyw (typu np. rybie oko), tak aby uchwycić na krawędzi obrazu znikający w oddali mór i tym samym podkreślić wykręcony klimat pracy.

 

Aż się prosi o więcej ekspresji! Zaszalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s.cholera niemoge dac wiekszego renderu oraz jakosc jest na LOW ...niemoge go zkompresowac odpowiedmnio ta pracka to 76 KB ...naprawde tekstury ..traca 50% na ostrosci!!!...sorry chyba wrzuce na pr ..serwer..nara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz qrcze to torche mi pachnie pogodna jesienia te swiatlo tak na mnie wplywa...

Narazie jest zdecydowanie za pusto , przeskaluj texturke bruku bo wyglada to fatalnie , sciana ... nie moze sie powtarzac pobaw sie w jakims photoshopie ... Tlo wyglada juz zdecydowanie lepiej takie ciemne dziwne i klimatyczne.

Musisz popracowac nad texturkami i tu odsylam na 3dtotal.com poczytaj jak ludzie robia texturki jak je mieszaja itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mur niedopatrzenie ale juz sie klaruje ...skaluje teksture podlogi ...i poprawiam kamere ..wiesz Batou...masz racje ..teraz jest lepiej ( kamera od ziemi ) ...dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze juz ktos o tym wspomniał a moze nie...ja sie niedoczytałem (jak było to wybaczcie)

a wiec błedna jest wg mnie sama kompozycja. w obrazku wystepuja bardzo ostre kierunki które koncza sie na niczym a nawet w ostatnim obrazku "kulminacja" ucieka poza kadr.

ps: chociaz jak patrze to dla ideii mozna olac kompozycje. najwazniejsze wsumie najwazniejsze jest ze ten mur jest niskonczonyyyyyyy.....

tak wiec wg ogolnych zasad masz zle ale zasady trzeba łamac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s.cholera niemoge dac wiekszego renderu oraz jakosc jest na LOW ...niemoge go zkompresowac odpowiedmnio ta pracka to 76 KB ...naprawde tekstury ..traca 50% na ostrosci!!!...sorry chyba wrzuce na pr ..serwer..nara

 

no wlasnie, czemu jest to ograniczenie do 76KB?!

 

a ta postac to dopiero teraz zobaczylem :) wczesniej nie bylo widac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scena przez zmiany straciła na przekazie, w pierwontej wersji był mroczny, w ostatniej wersji już go nie czuć. Strasznie nie podoba ni się ta głębia i łączenie muru z podłożem, wstawił bym tam coś (jakieś kosze na śmieci np. czy cokolwiek innego), żeby to przykryć, poza tym niebo lepsze było w trzeciej wersji. Poza tym ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz ciekawiej. Tak jak Vorek napisał postać ucieka w prawo ale to detal.

Zielone liście są tragiczne (o ile są to liście). Popraw ich kolorystykę na złote czy coś w tym stylu. Póki co wyglądają jak odpady atomowe ;).

Tekstura muru jak się powtarzała tak się powtarza nadal... do poprawy. Plusem jest to że sam materiał wygląda całkiem nieźle.

Drzewo wygląda kiepsko, można by było je zrobić w 2d. Tak czy inaczej wymaga poprawek.

Ziemia jest moim zdaniem prześwietlona. O ile światło na murze nie drażni tak bardzo, to świecąca ziemia jest kompletnie bezsensu.

Pracuj dalej. Dodaj jeszcze jakieś elementy wzbogacające kompozycję.

 

Ps. Role się odwróciły chyba... świat za murem wygląda strasznie ponuro w przeciwieństwie do tego co dzieje się na 1 i 2 planie... jasne kolory, zielone listki :). Coś tu chyba nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nio zdecydowanie ziemia jest przeswietlona, dalbym drugie swiatlo odpowiedzialne za jej oswietlenie a wylaczylbym ja z pod glownego swiatla; poza postaci tesh jakos do mnie nie trafia, za to bardzo ciekawie jest oswietlony Twoj bohater, liscie chyba tesh powiny byc ciemniejsze; pracuj dalej bo naprwde wychodzi powoli z tego ciekawa pracka; pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popraw ustawienie kamerki bo widać jak za facetem na murze powtarza się teksturka... w ogóle to nie podoba mi się wykonanie samego muru (trochę nie pasuje mi ten kolor) ale to już twój wybór...

pzdr

EDIT:

może cement zamiast cegły? przemysl to bo mur odgrywa tutaj kluczową rolę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj strasznie sciska / przytłacza wszystko ten kadr, zastanów się nad orientacją portretową całości - wówczas drabina mogłaby dokądś prowadzić?, ale jeśli ma ona służyć jedynie przejściu za mur to śmiało przesuń ją w lewo w gorący punkt kadru, centralnie jest zupełnie nieczytelna.

Eee ale co to za pokemon tam się patrzy za tym murem? Poprzedni maszt żaglowca chyba bardziej mi się podobał, ale muszę się temu przyjżeć wieczorem w odpowiednim nastroju oświetleniowym:)

Postać wyjątkowo przypomina mi bohatera katedry z wyglądu - równie chudy i miękko-kościsty z zadługimi nogami:)

 

Jeszcze tu zaglądnę - bo podoba mi się to, co tutaj Tworzysz.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak z oswietleniem owszem popracuje ...tlo to tylko niebo ( zdjecie) jakich tysiace...co do drabiny mam zamiar ja pomiejszyc aby byla ona zupelnie nieprzydatna..( oto mi chodzi ...batou ...w orginale postac ( oswietlenie nie jest talkie lipne jak tu ) ...w raz z pomiejszeniem wielkosci pracki ...widocznosc staje sie calkowicie gorsza ..ale dzieki poprawki w krotce...papa nara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero teraz "wpadłam" do tego wątku więc wydaje mi sie ze mam "nieobciązobe" spojrzenuie na to co tu pokazujesz... jka na moje to troche zgubiło się przesłanie z 1 go obrazka... z kazdym kolejnym byo wiecej widac, pojawia sie wiecej elemntow - tylko czy potrzebnie?? w 1 wszym obrazku chcialo sie patrzec wlasnie na 2 go plan, na ten budynek... a teraz? po tej "złej strone" jest jasno, a po tej do której chcialby sie przedostac jest ciemno... rowniez światlo jest nie tamie wg mnie.... dlaczego cien pada na mur - wychodzi na to ze słonce świeci po "złej stronie" - to co pamperek chce uciec od słońca? chyba powinno świecić od 2 giego planu, tak żeby cię był w stronę odbiorcy...

nie wiem czy ten mur nie za wysoki... nic za nim juz nie widac

co to za wieza sie pojawila z otworem posrodku?? ;)

co do pamperka... moze zmiast parasola (bo skoro parasol to moze by dać tez i deszcz?) dać mu laskę/dziurawy worek na plecach/ reklamowki w ręce ;) ??

zamiast tej trawy dal bym cos co nie ma w sobie w ogole życia, spotęgujesz beznadzieje tego miejsca (porozrzucane kartony/walające się reklamówki/skórka od babana) moze w tle przy murze dac jeszcze pare pamprow z drabinami, część z nich by juz byla trupami (nie udalo im sie przdostac - syzyfowa praca ;))

oki, koncze.. ogolnie mi sie podoba pomysl... dzialaj dalej, moze powstanie cos fajnego.. i nie bój sie zrobić jakichś radykalnych zmian... najgorsze jest banie sie ryzyka...

pozdr miki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności