Napisano 18 Czerwiec 20159 l Cześć, Chcieli byśmy pokazać kilka komercyjnych wizek. Soft 3ds max+Corona Pozdr.
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Świetne wizualizacje. Bardzo podoba mi się światło. Napiszesz coś o nim?
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Autor Cześć, W Art- Dzięki! Rzeczywiście coś w tym jest, tym bardziej ze klientowi zależało na słonecznym, ciepłym klimacie wizualizacji, chyba dla tego ze w Skandynawii za dużo słońca nie mają i rekompensują sobie to już na wizualizacjach ;) pionix Dzięki wielkie kolego! Jeżeli chodzi o światło to w zależności od sceny. Pierwsza, trzecia i ostatnia były oświetlane HDRI od PG, reszta standardowy Sun&Sky nawet spoko rozwiązanie i dobra kontrola nad oświetleniem, nawet dla nas przyjemniejsze niż przy HDRI. Jeżeli masz jakieś szczegółowe pytania wal śmiało :) Pionier Dzięki ziomek, dobrze cię widzieć ! Wrażenia pozytywne, trochę bardziej na plus niż sam Vray(chociaż z sentymentu VrayCam zawsze jest zamiast standardowej), zwłaszcza jeżeli chodzi o Fog/volumetric dodatkowo stosunek czasu renderingów do jakości Corona wymiata Vraya jak i Indigo. Takie osobiste nasze odczucia. cucsoniuss Dziękuję. Pewnie, Corona rox! Pozdr.
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Czy to co pokazujesz to były finalne rozdzielczości czy robiliście coś w większym formacie bo jestem ciekaw jak to naprawdę jest z corona jeśli chodzi o jej czasy renderingu szczególnie przy formatach np A3 i większych w stosunku do vraya bo w przypadku alfy 7,2 było to na korzyść vraya
Napisano 19 Czerwiec 20159 l PMstudio - graaaatulacje! Genialnie oświetlone i to postpro które naprawdę jest "tyle ile trza" (no może trawa nie co za mocno saturowana...aaaaale tam, to pierdoła). Mnie zadziwiają te roślinki ogrodowe i drzewa - pochwalicie się z jakiej to kolekcji, czy może sami robicie rośliny do projektów? Skalpel3D - jakieś tam badziewne doświadczenie co do corony posiadam, i w wersji 1.0 jest nieźle. Taki "PIKCZER" 3200x2600 na którym jest szkła kupa, trochę drzew dookoła, jakieś 2-3 samochody, to mieliła mi 45 minut na 24 rdzeniach (48 hp). Nie jest to wyyyypas prędkość ale za to miałem luz czy muszę Irradiance katować na jakichś ustawieniach "z kosmosu (wtedy sam IRR się potrafi liczyć 40 minut i potem jeszcze następne 40 render). Szkoda że nie mogę pokazać o co chodzi bo projekt jest w "szufladzie u inwestora" i czeka na lepsze czasy.
Napisano 21 Czerwiec 20159 l Autor Cześć, Dzięki za front page i komentarze :) skalpel3d Prezentowane rendery docelowo były liczone w rozdzielczości 3500px dłuższy bok. Zazwyczaj renderingi finalne puszczane są w 4000px i corona nie ma z tym najmniejszych problemów. Vray jest spoko, ale żeby otrzymać dobrą jakość tez czas renderingu jest dłuższy, wiec wychodzi prawie na to samo. artzgodka Dzięki wielkie ! Hris Dzięki, zgadza się jeżeli chodzi o trawę, trochę za mocna saturacja. Co do roślin to mieszane, trochę z EV, kilka z icube`a i również kilka własnych. Pozdr.
Napisano 21 Czerwiec 20159 l super sprawa, przede wszystkim widać, że macie pomysł na każdy obrazek. a każdy pomysł jest inny od pozostałych. wszystkie mega przytulne, tak trzymać chłopacy! Pozdro
Napisano 23 Czerwiec 20159 l Autor Cześć, polka dot dzięki ziomek za komentarz, spoko, że wpadłeś :) Staraliśmy się, aby sceny różniły się od siebie i nie były zbytnio monotonnie. Pozdr.
Napisano 10 Lipiec 20159 l bardzo ładne, czyste katalogówki. Odbicia terenu w oknach pochodzą z mapy hdri czy wstawiłeś może jakiegoś plane'a ze zdjęciem? pozdrawiam