Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Takiego gościa zacząłem konstruować. Mam mgliste pojęcie o tym w którą stronę z tym zmierzam, wiec wszystkie uwagi mile widziane.

Pracuje nad nim dopiero kilka godzin, ale z ogólnego kształtu jestem raczej zadowolony. Żarówka docelowo będzie przezroczysta. Chce jeszcze dodać trochę drutu i jakoś to tak zbudować żeby wyglądało jakby się mogło trzymać w prawdziwym świecie.

Edytowane przez Agregat
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Mnie się bardzo podoba wykonanie jak i pomysł.

 

Dzięki, cieszę się

 

Popracowac nad materialami (np roznice w glossines, zabrudzenia itd)

Jasniejsze tlo.

Lekki macro DOF.

 

I do galerii, bo to dobre bardzo :)

 

Wszystko to zrobię. Dzięki. Materiałami i renderem zajmę się jak dokończę model.

Na razie zrobiłem żarówkę i poprawiłem kilka detali. Dodałem wyłącznik - nie wiem czy to estetycznie dobra decyzja, ale z mechanicznymi owadami nie ma żartów, wiec lepiej mieć możliwość jego wyłączenia (skynet, dzień sądu i takie tam).

Napisano

Ten ciemny drucik między plusem a minusem baterii nie powoduje zwarcia? Bateria jest w ogóle jakoś podłączona do systemu? (na obrazku nie widać).

Powykrzywiaj trochę żarnik w żarówce, często są tak lekko pogniecione albo wykrzywione na miejscach styku, to doda realizmu.

Wyłącznik spoko, wprowadza asymetrię, zostawiłabym. I ładnie wyszedł ten czerwony plastik, jeden z lepszych materiałów w scenie.

Ogólnie zapowiada się bardzo dobrze.

Napisano

Miałem trochę czasu, wiec pobawiłem się trochę z materiałami, poprawiłem trochę szczegółów i na razie wyszło mi takie coś.

[ATTACH=CONFIG]99902[/ATTACH]

Napisano

Materiały już dość realistyczne.

Popracuj nad kompozycją obrazka, i może umieść na obrazku jakiś "cel" na który stworek się patrzy/czai.

Dużo za mocna aberracja chromatyczna jak na mnie, może zamiast tego silniejszy DOF?

Napisano

Co do materiałów. Polecam dodać VrayDirta do tych żeliwnych elementów. Bo krawędzie zwykle się przecierają i dużo bardziej się świecą (są wypolerowane). Żarówka ma jakieś dziwne szkło. Poza tym dobra robota :D

Napisano
Materiały już dość realistyczne.

Popracuj nad kompozycją obrazka, i może umieść na obrazku jakiś "cel" na który stworek się patrzy/czai.

Dużo za mocna aberracja chromatyczna jak na mnie, może zamiast tego silniejszy DOF?

Właśnie nie bardzo mam pomysł jak to w jakiś fajny sposób przedstawić, nie chce też dodawać zbyt dużo elementów do sceny żeby się zbytni chaos nie zrobił. Po pierwsze chce zrobić render pokazujący model, a jakąś scenką zajmę się kiedyś w przyszłości.

Co do materiałów. Polecam dodać VrayDirta do tych żeliwnych elementów. Bo krawędzie zwykle się przecierają i dużo bardziej się świecą (są wypolerowane). Żarówka ma jakieś dziwne szkło. Poza tym dobra robota :D

Zrobiłem coś takiego, ale chyba zbyt subtelnie i nie bardzo to widać, poza tym używam Mental Raya wiec Vray dirt odpada, ale poradziłem sobie w inny sposób. Co do żarówki, to możesz coś więcej dodać, bo to default physical glass z Arch&Design, więc nie bardzo wiem co może być nie tak.

Super pajáczek :) wyglada na przemyslana i trzymajaca sie kupy konstrukcje. Robiles ja kompletnie z glowy czy wzorowales sie na jakis innych pracach czy szkicach?

Najpierw zrobiłem ogólny szkic na papierze, a szczegóły wychodziły w locie w trakcie modelowania.

Napisano

Świetnie Ci wyszło. Ja raczkuję jeśli chodzi o teksturowanie i render. Mogłbyś mi powiedzieć jak zrobiłeś te materiały? Jakim cudem to wygląda tak realistycznie?

 

Ja np wymodelowalem komorke samsung i poki co dodalem teksture na tył obudowy. Jednak wg mnie do realizmu jej daleko.

 

78x4nntuuu35.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności