Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Takiego gościa zacząłem konstruować. Mam mgliste pojęcie o tym w którą stronę z tym zmierzam, wiec wszystkie uwagi mile widziane.

Pracuje nad nim dopiero kilka godzin, ale z ogólnego kształtu jestem raczej zadowolony. Żarówka docelowo będzie przezroczysta. Chce jeszcze dodać trochę drutu i jakoś to tak zbudować żeby wyglądało jakby się mogło trzymać w prawdziwym świecie.

Edytowane przez Agregat

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Popracowac nad materialami (np roznice w glossines, zabrudzenia itd)

Jasniejsze tlo.

Lekki macro DOF.

 

I do galerii, bo to dobre bardzo :)

Napisano
  • Autor
  pbcg napisał:
Mnie się bardzo podoba wykonanie jak i pomysł.

 

Dzięki, cieszę się

 

  bolitic napisał:
Popracowac nad materialami (np roznice w glossines, zabrudzenia itd)

Jasniejsze tlo.

Lekki macro DOF.

 

I do galerii, bo to dobre bardzo :)

 

Wszystko to zrobię. Dzięki. Materiałami i renderem zajmę się jak dokończę model.

Na razie zrobiłem żarówkę i poprawiłem kilka detali. Dodałem wyłącznik - nie wiem czy to estetycznie dobra decyzja, ale z mechanicznymi owadami nie ma żartów, wiec lepiej mieć możliwość jego wyłączenia (skynet, dzień sądu i takie tam).

Napisano

Ten ciemny drucik między plusem a minusem baterii nie powoduje zwarcia? Bateria jest w ogóle jakoś podłączona do systemu? (na obrazku nie widać).

Powykrzywiaj trochę żarnik w żarówce, często są tak lekko pogniecione albo wykrzywione na miejscach styku, to doda realizmu.

Wyłącznik spoko, wprowadza asymetrię, zostawiłabym. I ładnie wyszedł ten czerwony plastik, jeden z lepszych materiałów w scenie.

Ogólnie zapowiada się bardzo dobrze.

Napisano
  • Autor

Miałem trochę czasu, wiec pobawiłem się trochę z materiałami, poprawiłem trochę szczegółów i na razie wyszło mi takie coś.

[ATTACH=CONFIG]99902[/ATTACH]

Napisano

Materiały już dość realistyczne.

Popracuj nad kompozycją obrazka, i może umieść na obrazku jakiś "cel" na który stworek się patrzy/czai.

Dużo za mocna aberracja chromatyczna jak na mnie, może zamiast tego silniejszy DOF?

Napisano

Co do materiałów. Polecam dodać VrayDirta do tych żeliwnych elementów. Bo krawędzie zwykle się przecierają i dużo bardziej się świecą (są wypolerowane). Żarówka ma jakieś dziwne szkło. Poza tym dobra robota :D

Napisano

Super pajáczek :) wyglada na przemyslana i trzymajaca sie kupy konstrukcje. Robiles ja kompletnie z glowy czy wzorowales sie na jakis innych pracach czy szkicach?

Napisano
  • Autor
  Ania napisał:
Materiały już dość realistyczne.

Popracuj nad kompozycją obrazka, i może umieść na obrazku jakiś "cel" na który stworek się patrzy/czai.

Dużo za mocna aberracja chromatyczna jak na mnie, może zamiast tego silniejszy DOF?

Właśnie nie bardzo mam pomysł jak to w jakiś fajny sposób przedstawić, nie chce też dodawać zbyt dużo elementów do sceny żeby się zbytni chaos nie zrobił. Po pierwsze chce zrobić render pokazujący model, a jakąś scenką zajmę się kiedyś w przyszłości.

  Kucu napisał:
Co do materiałów. Polecam dodać VrayDirta do tych żeliwnych elementów. Bo krawędzie zwykle się przecierają i dużo bardziej się świecą (są wypolerowane). Żarówka ma jakieś dziwne szkło. Poza tym dobra robota :D

Zrobiłem coś takiego, ale chyba zbyt subtelnie i nie bardzo to widać, poza tym używam Mental Raya wiec Vray dirt odpada, ale poradziłem sobie w inny sposób. Co do żarówki, to możesz coś więcej dodać, bo to default physical glass z Arch&Design, więc nie bardzo wiem co może być nie tak.

  maciek.m napisał:
Super pajáczek :) wyglada na przemyslana i trzymajaca sie kupy konstrukcje. Robiles ja kompletnie z glowy czy wzorowales sie na jakis innych pracach czy szkicach?

Najpierw zrobiłem ogólny szkic na papierze, a szczegóły wychodziły w locie w trakcie modelowania.

Napisano

Świetnie Ci wyszło. Ja raczkuję jeśli chodzi o teksturowanie i render. Mogłbyś mi powiedzieć jak zrobiłeś te materiały? Jakim cudem to wygląda tak realistycznie?

 

Ja np wymodelowalem komorke samsung i poki co dodalem teksture na tył obudowy. Jednak wg mnie do realizmu jej daleko.

 

78x4nntuuu35.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności