Napisano 19 Sierpień 20159 l Takiego gościa zacząłem konstruować. Mam mgliste pojęcie o tym w którą stronę z tym zmierzam, wiec wszystkie uwagi mile widziane. Pracuje nad nim dopiero kilka godzin, ale z ogólnego kształtu jestem raczej zadowolony. Żarówka docelowo będzie przezroczysta. Chce jeszcze dodać trochę drutu i jakoś to tak zbudować żeby wyglądało jakby się mogło trzymać w prawdziwym świecie. Edytowane 3 Wrzesień 20159 l przez Agregat
Napisano 19 Sierpień 20159 l Popracowac nad materialami (np roznice w glossines, zabrudzenia itd) Jasniejsze tlo. Lekki macro DOF. I do galerii, bo to dobre bardzo :)
Napisano 20 Sierpień 20159 l Autor pbcg napisał: Mnie się bardzo podoba wykonanie jak i pomysł. Dzięki, cieszę się bolitic napisał: Popracowac nad materialami (np roznice w glossines, zabrudzenia itd) Jasniejsze tlo. Lekki macro DOF. I do galerii, bo to dobre bardzo :) Wszystko to zrobię. Dzięki. Materiałami i renderem zajmę się jak dokończę model. Na razie zrobiłem żarówkę i poprawiłem kilka detali. Dodałem wyłącznik - nie wiem czy to estetycznie dobra decyzja, ale z mechanicznymi owadami nie ma żartów, wiec lepiej mieć możliwość jego wyłączenia (skynet, dzień sądu i takie tam).
Napisano 24 Sierpień 20159 l Ten ciemny drucik między plusem a minusem baterii nie powoduje zwarcia? Bateria jest w ogóle jakoś podłączona do systemu? (na obrazku nie widać). Powykrzywiaj trochę żarnik w żarówce, często są tak lekko pogniecione albo wykrzywione na miejscach styku, to doda realizmu. Wyłącznik spoko, wprowadza asymetrię, zostawiłabym. I ładnie wyszedł ten czerwony plastik, jeden z lepszych materiałów w scenie. Ogólnie zapowiada się bardzo dobrze.
Napisano 3 Wrzesień 20159 l Autor Miałem trochę czasu, wiec pobawiłem się trochę z materiałami, poprawiłem trochę szczegółów i na razie wyszło mi takie coś. [ATTACH=CONFIG]99902[/ATTACH]
Napisano 3 Wrzesień 20159 l Materiały już dość realistyczne. Popracuj nad kompozycją obrazka, i może umieść na obrazku jakiś "cel" na który stworek się patrzy/czai. Dużo za mocna aberracja chromatyczna jak na mnie, może zamiast tego silniejszy DOF?
Napisano 3 Wrzesień 20159 l Co do materiałów. Polecam dodać VrayDirta do tych żeliwnych elementów. Bo krawędzie zwykle się przecierają i dużo bardziej się świecą (są wypolerowane). Żarówka ma jakieś dziwne szkło. Poza tym dobra robota :D
Napisano 4 Wrzesień 20159 l Super pajáczek :) wyglada na przemyslana i trzymajaca sie kupy konstrukcje. Robiles ja kompletnie z glowy czy wzorowales sie na jakis innych pracach czy szkicach?
Napisano 9 Wrzesień 20159 l Autor Ania napisał: Materiały już dość realistyczne. Popracuj nad kompozycją obrazka, i może umieść na obrazku jakiś "cel" na który stworek się patrzy/czai. Dużo za mocna aberracja chromatyczna jak na mnie, może zamiast tego silniejszy DOF? Właśnie nie bardzo mam pomysł jak to w jakiś fajny sposób przedstawić, nie chce też dodawać zbyt dużo elementów do sceny żeby się zbytni chaos nie zrobił. Po pierwsze chce zrobić render pokazujący model, a jakąś scenką zajmę się kiedyś w przyszłości. Kucu napisał: Co do materiałów. Polecam dodać VrayDirta do tych żeliwnych elementów. Bo krawędzie zwykle się przecierają i dużo bardziej się świecą (są wypolerowane). Żarówka ma jakieś dziwne szkło. Poza tym dobra robota :D Zrobiłem coś takiego, ale chyba zbyt subtelnie i nie bardzo to widać, poza tym używam Mental Raya wiec Vray dirt odpada, ale poradziłem sobie w inny sposób. Co do żarówki, to możesz coś więcej dodać, bo to default physical glass z Arch&Design, więc nie bardzo wiem co może być nie tak. maciek.m napisał: Super pajáczek :) wyglada na przemyslana i trzymajaca sie kupy konstrukcje. Robiles ja kompletnie z glowy czy wzorowales sie na jakis innych pracach czy szkicach? Najpierw zrobiłem ogólny szkic na papierze, a szczegóły wychodziły w locie w trakcie modelowania.
Napisano 21 Wrzesień 20159 l Świetnie Ci wyszło. Ja raczkuję jeśli chodzi o teksturowanie i render. Mogłbyś mi powiedzieć jak zrobiłeś te materiały? Jakim cudem to wygląda tak realistycznie? Ja np wymodelowalem komorke samsung i poki co dodalem teksture na tył obudowy. Jednak wg mnie do realizmu jej daleko.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto