Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Owszem, swietna robota, ale nie wywoluje przyspieszonego bicia serca:)

 

A moze sie starzeje? Cinematiki Blizza przestaly byc dla mnie uczta, ktora zawsze byly. Chyba maja juz dosyc duza konkurencje.

Napisano
Technicznie zajefajne - storytelingowo lipa. Znaczy się target 8 - 12 lat ;)

Gaspar chyba doszedł do sedna :p

 

Oglądając intro z WOLK dalej mam ciary na plecach... Tak samo stareńki teaser Diablo II, czyli chyba rzeczywiście target zmienili ;)

Napisano

Powiedzenie, ze "storytellingowo lipa" jest chyba mocna przesada.

 

Jak u Raczkowskiego dwa stare dziadki, siedzace na lawce, stwierdzajace, ze mloda dziewczyna przechodzaca obok ma "za male cycki" ;)

Napisano

No jak ktos oglada tego duzo to moze byc lipa. Jak ktos nie gra/gral w starcrafta to budowanie sie jednostek wyglada chaotycznie i dupiasto,bo co za pomysl beznadziejny by z dwoch ludzikow robil sie jakis atomowy kapitan planeta. Ale jak ktos gra lub gral to na pewno nie zaluje ze zobaczyl. Podsumowujac takim materialem nie bedzie latwo zdobyc nowych graczy ale dla koneserow to calkiem mily deser.

Ale to tylko moje zdanie.

Napisano

Swego czasu sporo grałem w SCII. Dla mnie niestety bardzo to słabe. Wizualnie wcale to takie dobre nie jest - ot wciepanie ziliona partikli, jednostek i popis jakich potężnych komputerów do renderowania to nie mamy, ale już kompozycja i historia przekazywana za pomocą obrazu jest bardzo słaba jak na takiej wielkości studio i markę jaką jest Blizzard. Jest to barzo bezpłciowe i wygląda jak wyplute przez maszynę, a nie człowieka. Reżyseria jest tutaj bardzo, ale to bardzo słaba. Ten filmik nie wyróżnia się absolutnie niczym i już jutro nie będę pamiętać nic z tego co obejrzałem.

 

Nie chodzi o to, że Blizzard ma dużą konkurencję. Ta firma po prostu spoczęła na laurach i teraz tylko jedzie na fan serwisie (pytanie tylko jak długo jeszcze?). Jak dla mnie zdecydowanie ich produkty obniżyły jakość. Śmieszy mnie, że tyle lat tworzą dodatki do swoich gier (jak np. SCII), a one nawet nie są jakoś specjalnie dobre. Studia potrafią tworzyć całe świetne gry od zera, a oni przez 4-5 lat pracują nad 20 misjami do SCII:HotS, które nawet nie są jakoś specjalnie powalające, ot po prostu dobre. To samo Diablo III - ile oni to tworzyli ? 10 lat ? Grę, którą można przejść w kilkanaście godzin, a na początku była jedną wielką niedoróbką. Dla mnie Blizzard to teraz drugie EA. Firma w 100% nastawiona na kasę i nie dbająca w ogóle o fanów.

Napisano

WOTLK zdecydowanie bardzo, Diablo 3 tez dawal rade (przeskakujacy wlosek na brwi;) ), aczkolwiek w moim sercu zawsze zostanie cinematik do pierwszego WoWa i teaser SCII ("hell, it`s about time"), ktory wypuscili lata przed premiera. To byla wtedy maestria.

 

Swoja droga ciagle mowimy o cinematikach otwierajacych, a przeciez jest kilka swietnych rzeczy z gry i outra.

 

Uwielbiam scene z SCII, gdy Karrigan zostaje zostawiona na pastwe zergow...

Napisano

O tak kerigan najlepsze z nowego sc2 ale wiele filmikow mialo super klimat chocby z poprzedniego dodatku. Teaser sc2 przedpremierowy maestria. Ale ten sredni.

Napisano

Świetny był filmik w świątyni, gdzie Kerrigan walczyła z Zeratulem. Zdaje się nazywał się Prophecy i był w Wings of Liberty. Zeratul rozpływający się w powietrzu niczym atrament w wodzie - miazgaaaa! :)

Napisano

nie. sorry, nie zgadzam się. znaczy zgadzam ale tylko częściowo. a warkocze fajujące po plecach Zeloty? a pierścionek na palcu innego? skala Ultraliska przy nikłym polu "ręcznej" bitwy czy dźwięki Observera w trakcie pracy? Nie jestem peiwn że to był Obserwer bo zdziałał jakieś cuda na polu bitwy ale IMHO detale czynią ten cinematic. jak animacja ruchów templariusza który pierwszy sztormem popieścił te a'la pso-ważki czy kończyny Ultraliska szarżujące niczym rozwścieczony buhaj negujący zagrożenie. ok, w całym universum może nie jest to zbyt odkrywczy fabularnie odcinek, ale mnie osobiście całość mega ubarwiła wyobrażenie o ich wzajemnej egzystencji jak żaden inny cinematic. może nie widziałem wszystkich? :D

 

PS za dzieciaka (po przeczytaniu książki) kochałem się w Kerrigan.

Napisano

Technicznie bardzo dobrze, ale nie jestem pewna, czy zainteresuje ona wytrawnych graczy. Ja niestety zatrzymałam się nad polską Lord of the Fallen.

Napisano

imprecis - argument, że grę można przejść w kilka godzin jest kompletnie nietrafiony. Diablo nie jest grą, którą przechodzisz w kilka godzin tylko grasz w nią miesiącami (teraz, dwa lata po przemierze 3 można powiedzieć, że i latami). Ludzie grają w Diablo II do dziś, po 15 latach.

 

Robienie gry nie kończy się na zrobieniu modeli.

 

StarCraft też ma być grą, w którą ludzie mają grać latami. Nie mogą tak po prostu powypuszczać dodatków. Pomijając wypuszczanie dodatków, oni ciągle, nieprzerwanie pracują nad swoimi grami. Balansują StarCrafta, dorzucają mapy, do WarCrafta ciągle wypuszczają kolejne dodatki w formie patch'ów (i tak, można je traktować jako kolejne małe dodatki) dodając nową zawartość, zadania i raidy. Jeśli to jest spoczenie na laurach to ciężko mi wyobrazić sobie ciężką pracę.

Ostatnio wyszedł patch 2.3 do Diablo. Darmowy. Zobacz jego zawartość.

Przypomina mi to gadanie gracza co skończył granie na Burning Crusade ale na Pandarię to marudzi bo nic się nie zmienia ;)

 

I wypraszam sobie stwierdzenie "ot zyliard partikli" ;) Każdy może zyliard partikli wygenerować ale nie muszą one dobrze wyglądać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności