Jump to content

Featured Replies

  • Replies 11
  • Views 5.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wszystko pięknie, po prostu ekstra !

 

Tylko, że Corona jest relatywnie tanim rendererem i jej przyszłość zapowiada się obiecująco.

/ Najbliższa przyszłość - metody szybkiego (interpolowanego) liczenia GI, a to rzecz niezwykle istotna.

Przeszkadza tylko brak supportu Ornatrixa pod Coronę, a przecież silnik włosów działa już na wielu rendererach, to z Coroną też powinni dać sobie radę. No jak na razie pozostaje maxowy H&F ...

Mam wrażenie że to raczej sprawa do napisania przez devów Corony, nie Ornatrixa.

Mnie zawsze zastanawiało to, że podczas pokazywania nowych wersji programu wykorzystywane są fragmenty albo starych shortów albo gier ostatnio wydawanych. Czyli co nowa wersja pluginu ale już przez niektórych używana?

Bacry: Troche tak jest. Beta była dostępna i testowana przez nas już pół roku, sporo bugów nas czekało, ale wydaje się już być stabilna. Między innymi pszczółka była w v4 https://www.behance.net/gallery/26870883/Bee . Chociaż nie sądzę aby nawet większość rzeczy z reela była w niej zrobiona.

@MF: Zabawne macie logo na tych obrazkach ;-)

 

Fakt, śmieszkowe ;)...

Dzięki MF za info. Przynajmniej trochę mnie uspokoiłeś. Już wietrzyłem jakiś spisek ;)

 

dołączył 2002. kurde. po takim czasie, nie domyśliłeś się albo nie dowiedziałeś się że flagowe firmy, dostają soft dużo wcześniej do testów i generalnie, feedbacku co by tu jeszcze zmienić poprawić..

Nie sądziłem że firmy przy napiętym terminarzu mają czas na to by bawić się w betatesterów i pracować na sofcie, który może doprowadzić do efektów, których nie oczekujemy :D

Nie sądziłem że firmy przy napiętym terminarzu mają czas na to by bawić się w betatesterów i pracować na sofcie, który może doprowadzić do efektów, których nie oczekujemy :D

 

tylko w ten sposób mogą być ciągle w grze. Kiedy mogą używać najnowszych nowinek technicznych. niektóre studia przesadzają inne nie. DD dość mocno parło z technologią :D zbakrutowali już kilka razy :P ale efektem jest Nuke np.

Nie sądziłem że firmy przy napiętym terminarzu mają czas na to by bawić się w betatesterów i pracować na sofcie, który może doprowadzić do efektów, których nie oczekujemy :D

 

Ktoś kiedyś fajnie powiedział że praca przy zarządzaniu pipeline'em produkcyjnym jest jak przebudowywanie samolotu w trakcie lotu. Ja mam wrażenie że jak jakiś software staje się w końcu stabilny to się go porzuca na rzecz kolejnego który jest jeszcze na poziomie alpha :)

 

PS. 1024 post HUHU!!!!!!!! jaka okrągła liczba :)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy