Jump to content

Pojazd 3D: Bentley 1928


Recommended Posts

Powracam do dzialu Wip z tym tematem, poniewaz praca wymaga pewnych udoskonalen. Mam tez nadzieje na wasze rady i wskazowski drodzy userzy :). A teraz wrzucam najnowsza wersje moich wypocin.

 

mcz1Oja.jpg

Edited by Akierek
Link to post
Share on other sites
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wyrenderuj to na jakimś ciemnym tle, najlepiej czymś zbliżonym do czerni, z minimalnym glossy. Aktualny podkład to jakieś niekorzystne, niesprecyzowane coś.

 

Ubłociłbym, przetarł, podniszczył opony.

Podobnie z błotnikami.

Dodatkowo dodałbym trochę geometrii imitującej zaschnięte grudy błota na oponie i błotnikach.

 

Wokół opon, na "podłodze" mogłyby być grudki ziemi - w końcu samochód jakoś wjechał do "studia" w którym odbyła się fotografia/render ;)

 

Te fajne brudy z tej dolnej rury próbowałbym z mniejszym nasyceniem odtworzyć na przodzie pojazdu (teraz jest tam nieskazitelna blacha)

 

Szybki nie są idealnie wygładzone. Podejrzewam, ze wrzuciłeś tam surowa geometrię nie bawiąc się nawet w edge loopy.

 

Trochę rdzy nie zaszkodzi.

Link to post
Share on other sites

STRZYG - Jesli chodzi o takie tlo ktore pokazales, to ono mi sie za bardzo nie podoba. To bardziej pasuje do takich czystych modeli. Ja troche pobrudzilem tego Bentleya wiec na czarnym tle (kompletnym on by sie za dobrze , moim zdaniem nie prezentowal). Cos w ten desen zrobilem ( usunalem mocne przepalenia i zwiekszylem skale tekstury:

 

Cn2mlrN.jpg

Link to post
Share on other sites

Wez zapomnij o tej texturze na podlodze. Ten tilowany bum to jakas pomylka. Widac ze tile i odwraca zwork. Materialy tez za mocno ci odbijajaja nie masz frenela? mam wrazeni. Patrz jak ta podloga ci odbija. Co masz na podlodze masz na samochodzie a too na bank nie jest taki car paint jak keidys. Sporboj ustawiac swiatla przy elementach np.: przy oponie i robic je niewidoczne. Odlinkuj je takze od elementow ktore nei checsz by oswitlay Mozesz tez dla nich wedlug uznanai wylaczac diffuse lub specular. W fotografii robia to czesto tak ze robia kilkanasice zdjec ze statywu i potem skladaja w photoshopie. Przemisczeaja przy tym swiatla w miejsca ktore ich interesuja i wymazuja osobe ktora trzyma swiatlo. Obczaj prace Vision3d. on specjalizuje sie w wizkach aut i ma duzo studyjnych.

Mi akurat przezentacja pracy Robocat sie nie podoba ale to moje skromne zdanie. Klej mial duzo lekkosci w sobie teraz praca jest dosc toporna i ciezka i nie jest mila dla oka ale to moje wlasne odczucie.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Seba - Odbicia za mocne... hm.. raczej nie, poniewaz moze chodzi o ta teksture podobna do podlogi na tylnej czesci karoseri nadwozia. Ona jest podobna jesli chodzi o ksztalt tekstury. Faktycznie moze byc za mocna ta tekstura na karoserii. Podloge sprobuje poprawic jednak bo jak tak sie popatrzy dluzej to zniecheca .

Link to post
Share on other sites

Ehh szkoda , że jesteś taki uparty i nie bierzesz sobie porad do serca - mógłby to być naprawdę fajny render , ale to co jest w finalnym rezultacie niestety nie urywa niczego. Na Twoim miejscu bym usunął z finished i zaczął po kolei z materiałami - mniej na odczepne.

Link to post
Share on other sites

A co konkretnie jest zlego w materialach? Tak pytam bo chcialbym wiedziec co poprawic. Tekstury robilem w SP, praktycznie wszystkie to 4kx4k, wiec nie wiem czemu sa one takie troche mdle. Ale i tak prosze o jakies wskazowki odnosnie materialow.

Link to post
Share on other sites

Popraw opone bo strasznie kanciasty ten bierznik. Chyba ze chcesz robic cos kolejnego bo nigdy nie zaszkodzi.

 

Tu masz ciekawsze materialy:

mSf6tLp.jpg

 

Wydech lepiej wyglada chyba ze to sa poprostu odbicia a nie mateiraly na wydechu.

Link to post
Share on other sites

Wlasnie taak ptrze ze to co masz na wydechu to chyba odbicia podlogi... Masz duzo powtarzalnych materialow wrzuc model do Substance paintera lub jakiegos mudboxa i zrob mapke odcieni szarosci na gloss/roughness na wydech. UV masz?

Link to post
Share on other sites

pecet- wszystko jest zrobione w SP z procedular maps, wszystko wybakowane 4k, wiec nie wiem czemu taki odbior tego jest. ( duzo warstw nalozonych na siebie)

 

Seba- to nie sa odbicia podlogi, to sa zarysowania z mapki roughness. Odnosnie tego ostatniego obrazka ktorego pokazales to wydaje mi sie ze jest jeszcze bardziej mdly, wgl bumpa nie ma wiec nie wiem czy jest lepszy od tamtego. Chociaz...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy