cucsoniuss Napisano 17 Luty 2016 Napisano 17 Luty 2016 Witam, Od kilku lat chodzi mi po glowie stworzenie krotkiej postapokaliptycznej animacji inspirowanej obrazami Beksinskiego i filmem Koyaanisqatsi. Dlugo myslalem i czekalem na rozwoj techniki ktora sprawi ze moj plan stanie sie realny az w koncu po kilku latach prob udalo mi sie osiagnac w miare szybki do modelowania i zdolny do wyrenderowania aniamcji sposob. Na razie skupiam sie na stilach aby podszlifowac technike, kompozycje i postprodukcje. Wszytko co warte uwagi bede wrzcal do tego watku. Czekam na opinie i komentarza bo wartosciowe moge tylko tutaj otrzymac. Pozdrawiam
cucsoniuss Napisano 17 Luty 2016 Autor Napisano 17 Luty 2016 3ds max + modyfikacja pewnego skryptu + corona + forest pack Na budynek 5M poly wychodzi gdzies 1h pracy
Nathanielxd Napisano 17 Luty 2016 Napisano 17 Luty 2016 Całkiem nieźle. Też mi kiedyś chodziło po głowie coś podobnego. A tak z ciekawości - ivy generatorem z wyłączeniem liści nie udałoby się osiągnąć jakiś podobnych rezultatów? Dawno z tego nie korzystałem, ale tak patrząc na to przypomniało mi się :)
cucsoniuss Napisano 17 Luty 2016 Autor Napisano 17 Luty 2016 tez probowalem ivy generatora, ale to trudniejsza, wolniejsza metoda ze slabasza mozliwoscia kontroli struktury.
Imperator Napisano 17 Luty 2016 Napisano 17 Luty 2016 wygląda nieźle! :) powiesz co to za zmodyfikowany skrypt którego używasz? :)
cucsoniuss Napisano 17 Luty 2016 Autor Napisano 17 Luty 2016 w sumie to zle to nazwalem bo nic w nim nie modyfikowalem, lecz wykorzystalem go w inny sposob niz 99% uzytkownikow . Jak skoncze zrobie making offa
Vdirectcor Napisano 18 Luty 2016 Napisano 18 Luty 2016 Pierwsze skojarzenia to oczywiście Katedra. Wygląda ekstra. Jestem ciekaw jak będą wyglądać postacie (o ile będą). Na pierwszym screenie masz jakiegoś orła ale on wygląda normalnie. Fajnie jakbyś wszystko pociągnął w tym stylu. Wytrwałości.
Hris Napisano 21 Luty 2016 Napisano 21 Luty 2016 Obejrzałem i widzę tu udział skryptu który korzysta z fragmentowania Voronoi 3D. Tylko ze Ty nie potrzebujesz tych bryl a krawędzi które wyciągasz z modelu juz po "pocięciu" przez algorytm Voronoi 3d. Zgadlem?
Hris Napisano 22 Luty 2016 Napisano 22 Luty 2016 tak :) tak :) tak :) Więc gratuluję kreatywności, bardzo lubię właśnie takie wątki gdzie ludzkość używa czegoś w jakiś sposób, a potem pojawia się jedna osoba i zaczyna używać tego inaczej :) Krótko - jestem z Ciebie dumny. powodzenia!
cucsoniuss Napisano 25 Luty 2016 Autor Napisano 25 Luty 2016 Dzieki za komentarze. Chcialbym zrobic w koncu cos nowego - wlasnego. Znudzilo mi sie juz tworzenie CG tylko po to aby wymodelowac cos na poddstawie obrazka i pozniej z 99.9% dokladnoscia wyrenderowac, a i tak nie zostanie to docenione.Poprzeczka w swiecie CG jest postawiona bardzo wysoko Historia toczy sie w ruinach miasta w ktorym zycie zostalo zatrzymane w ulamku sekundy przez niespotykana dotad na Ziemi sile. Cos w rodzaju Pompeji XXI wieku. Gdzie cale miasto wraz z ludzmi zamienilo sie w kamien i tak przetrwalo przez wieki. W planie byl "spacer kamera" po takim miescie, ale byc moze wproawdze bohatera - karlowata postac ludzka (rok 2572) ktora odkrywa to miesce. Jak na razie caly czas testuje, sprawdzam, szukam szybkich i efektownych rozwiazan. Gdyby jakis Character Artist mial juz dosyc modelowania kolejnego Hulka, albo Deadpoola moze chcialby wymyslic w/w postac? WIP - "Zarosniety" czlowiek
cucsoniuss Napisano 29 Luty 2016 Autor Napisano 29 Luty 2016 test klimatu, kompozycji i czasu renderingu. Poki co jest dobrze. Renderowane w coronie 7min/klatke na i7-4790 @ 3.60 GHz 32gb ram. OK czas na storyboard i animatic. pozdrawiam
Mulholland Napisano 21 Marzec 2016 Napisano 21 Marzec 2016 Bardzo fajne. Przypomina mi się książka "Niewidzialne miasta" Italo Calvino.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się