Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witajcie!

 

Przerzucam na razie model z game artu do Wipa, bo nie wiem jeszcze, czy zrobię low-poly.

Rendery na czarnym tle pochodzą z różnych okresów i robiłem je głównie dla sprawdzenia refleksów na karoserii. Wkrótce dorzucę rendery studyjne.

 

llApxgB.jpg

4txvVBJ.png

 

Początek prac nad wnętrzem:

Y54cNww.jpg

duIWK3a.jpg

Sv2yaLr.jpg

 

Krytyka mile widziana!

Edytowane przez McGavish
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na boku karoserii jest trochę trójkątów, ale jako że nie zniekształcają w widoczny sposób refleksów, to je zostawię.

Miejscami siatka się buguje i niektóre krawędzie przenikają przez inne.

Siatki:

rprpNba.jpg

rQT61Kj.jpg

XsgRpFK.jpg

cRszFCG.jpg

MkizMjG.jpg

 

Siatka bazy:

pTUF1jE.jpg

AbtmUR2.jpg

Napisano

Dzięki Maciek!

Lakier jeszcze dostanie lekki bump, tak jak mówisz (delikatna chmurka).

Przedłużenie światła to dobry pomysł. Teraz zauważyłem, że nawet dziwnie to wygląda, jak jest taki ucięty refleks. Dzięki!

Napisano
żółty ładniejszy

 

Też mi się wydaje, że żółty lepszy. Mam wypaloną maskę dla karoserii, więc można dowolnie zmieniać kolor w postpro ;)

 

anty aliasing nie siedzi zwiększ z 1.5 do 1.8

 

Dzięki, przetestuję na następnym renderze.

Napisano

Akierek! To jest wykonany "dobrze" model samochodu. Idź w tym kierunku.

 

- - - Połączono posty - - -

 

Pokaż proszę siatki maski. Głównie mi chodzi o wloty/wyloty powietrza [żeberka] Nie narzuciłeś chyba materiału na nie [brak siatki], a chętnie bym zobaczył jak to rozwiązałeś. Bardzo nie lubię robić tego typu elementów, bo... nie umiem :)

Napisano (edytowane)

Pokaż proszę siatki maski. Głównie mi chodzi o wloty/wyloty powietrza [żeberka] Nie narzuciłeś chyba materiału na nie [brak siatki], a chętnie bym zobaczył jak to rozwiązałeś. Bardzo nie lubię robić tego typu elementów, bo... nie umiem :)

 

Edit mode nie złapał kilku obiektów na raz, dlatego nie było siatek.

W tym przypadku nie dążyłem do idealnej siatki z samych czworokątów. Ten fragment był o tyle trudniejszy do wykonania, że przypadał na wgięciu wzdłuż nadkola. Bardziej niż na siatce, zależało mi na ładnym przedłużeniu tego wgięcia i uzyskaniu dość poprawnych refleksów w tym miejscu.

 

Siateczki (daj znać, jeśli potrzebujesz więcej ujęć):

https://drive.google.com/folderview?id=0B_ASRmkbJuBgNlI0UFFQWGU1YjQ&usp=sharing

Edytowane przez McGavish
Napisano
@McGavish elegancki model, gratulacje!

 

 

Będziesz robił low poly?

Dzięki!

 

Zastanowię się nad tym, jak go w pełni skończę (zostało jeszcze wnętrze). Bardziej, niż przerabiając ten model na low poly, wolałbym dokończyć IS-2, który siedzi nietknięty i szkoda mi go trochę.

Napisano

To tak jak jak u mnie z IS-3 :)

Niewiele mi już zostało, ale od czasu awarii dysku twardego, (gdzie prawie go straciłem) nie bardzo chce mi się ponownie szukać referencji.

Zniknęło mi wtedy ponad tysiąc zdjęć, mam na szczęście puste pliki z nazwami, może dzięki nim uda mi się z pomocą google ponownie je wyszukać.

 

Rób low-poly i się nie zastanawiaj, będzie super! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności