Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witajcie!

 

Przerzucam na razie model z game artu do Wipa, bo nie wiem jeszcze, czy zrobię low-poly.

Rendery na czarnym tle pochodzą z różnych okresów i robiłem je głównie dla sprawdzenia refleksów na karoserii. Wkrótce dorzucę rendery studyjne.

 

llApxgB.jpg

4txvVBJ.png

 

Początek prac nad wnętrzem:

Y54cNww.jpg

duIWK3a.jpg

Sv2yaLr.jpg

 

Krytyka mile widziana!

Edited by McGavish
  • Replies 15
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Na boku karoserii jest trochę trójkątów, ale jako że nie zniekształcają w widoczny sposób refleksów, to je zostawię.

Miejscami siatka się buguje i niektóre krawędzie przenikają przez inne.

Siatki:

rprpNba.jpg

rQT61Kj.jpg

XsgRpFK.jpg

cRszFCG.jpg

MkizMjG.jpg

 

Siatka bazy:

pTUF1jE.jpg

AbtmUR2.jpg

Posted

Dzięki Maciek!

Lakier jeszcze dostanie lekki bump, tak jak mówisz (delikatna chmurka).

Przedłużenie światła to dobry pomysł. Teraz zauważyłem, że nawet dziwnie to wygląda, jak jest taki ucięty refleks. Dzięki!

Posted
żółty ładniejszy

 

Też mi się wydaje, że żółty lepszy. Mam wypaloną maskę dla karoserii, więc można dowolnie zmieniać kolor w postpro ;)

 

anty aliasing nie siedzi zwiększ z 1.5 do 1.8

 

Dzięki, przetestuję na następnym renderze.

Posted

Akierek! To jest wykonany "dobrze" model samochodu. Idź w tym kierunku.

 

- - - Połączono posty - - -

 

Pokaż proszę siatki maski. Głównie mi chodzi o wloty/wyloty powietrza [żeberka] Nie narzuciłeś chyba materiału na nie [brak siatki], a chętnie bym zobaczył jak to rozwiązałeś. Bardzo nie lubię robić tego typu elementów, bo... nie umiem :)

Posted (edited)

Pokaż proszę siatki maski. Głównie mi chodzi o wloty/wyloty powietrza [żeberka] Nie narzuciłeś chyba materiału na nie [brak siatki], a chętnie bym zobaczył jak to rozwiązałeś. Bardzo nie lubię robić tego typu elementów, bo... nie umiem :)

 

Edit mode nie złapał kilku obiektów na raz, dlatego nie było siatek.

W tym przypadku nie dążyłem do idealnej siatki z samych czworokątów. Ten fragment był o tyle trudniejszy do wykonania, że przypadał na wgięciu wzdłuż nadkola. Bardziej niż na siatce, zależało mi na ładnym przedłużeniu tego wgięcia i uzyskaniu dość poprawnych refleksów w tym miejscu.

 

Siateczki (daj znać, jeśli potrzebujesz więcej ujęć):

https://drive.google.com/folderview?id=0B_ASRmkbJuBgNlI0UFFQWGU1YjQ&usp=sharing

Edited by McGavish
Posted
@McGavish elegancki model, gratulacje!

 

 

Będziesz robił low poly?

Dzięki!

 

Zastanowię się nad tym, jak go w pełni skończę (zostało jeszcze wnętrze). Bardziej, niż przerabiając ten model na low poly, wolałbym dokończyć IS-2, który siedzi nietknięty i szkoda mi go trochę.

Posted

To tak jak jak u mnie z IS-3 :)

Niewiele mi już zostało, ale od czasu awarii dysku twardego, (gdzie prawie go straciłem) nie bardzo chce mi się ponownie szukać referencji.

Zniknęło mi wtedy ponad tysiąc zdjęć, mam na szczęście puste pliki z nazwami, może dzięki nim uda mi się z pomocą google ponownie je wyszukać.

 

Rób low-poly i się nie zastanawiaj, będzie super! :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy