McGavish Napisano 25 Luty 2016 Share Napisano 25 Luty 2016 (edytowane) Witajcie! Przerzucam na razie model z game artu do Wipa, bo nie wiem jeszcze, czy zrobię low-poly. Rendery na czarnym tle pochodzą z różnych okresów i robiłem je głównie dla sprawdzenia refleksów na karoserii. Wkrótce dorzucę rendery studyjne. Początek prac nad wnętrzem: Krytyka mile widziana! Edytowane 1 Marzec 2016 przez McGavish Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 25 Luty 2016 Share Napisano 25 Luty 2016 Ladnie. Pokaz siatki moze ktos cos sie nauczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGavish Napisano 26 Luty 2016 Autor Share Napisano 26 Luty 2016 Na boku karoserii jest trochę trójkątów, ale jako że nie zniekształcają w widoczny sposób refleksów, to je zostawię. Miejscami siatka się buguje i niektóre krawędzie przenikają przez inne. Siatki: Siatka bazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 26 Luty 2016 Share Napisano 26 Luty 2016 Ładnie :). Czasem lepiej trojkat sie smoothoje niz proba wcisniecia czworokata. Szczegolnie przy cieciu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGavish Napisano 1 Marzec 2016 Autor Share Napisano 1 Marzec 2016 Modelu w sumie niewiele przybyło, ale wrzucam test oświetlenia z addonu Pro Lighting Studio: (Cycles, 400 sampli) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 1 Marzec 2016 Share Napisano 1 Marzec 2016 boże ale to auto jest piękne dodaj bump do lakieru, dobry lakier jak na start. głowny pass światła przydało by się przeciągnąc aby szedł po całej lini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGavish Napisano 1 Marzec 2016 Autor Share Napisano 1 Marzec 2016 Dzięki Maciek! Lakier jeszcze dostanie lekki bump, tak jak mówisz (delikatna chmurka). Przedłużenie światła to dobry pomysł. Teraz zauważyłem, że nawet dziwnie to wygląda, jak jest taki ucięty refleks. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGavish Napisano 22 Marzec 2016 Autor Share Napisano 22 Marzec 2016 Dorzucam kilka nowych renderów w wyższych rozdzielczościach. Tym razem, materiały pochodzą z Cycles Material Vault. High-res (2880x1620): https://drive.google.com/file/d/0B_ASRmkbJuBgdk1CV1hmbnFIcmM/view?usp=sharing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 żółty ładniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 anty aliasing nie siedzi zwiększ z 1.5 do 1.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGavish Napisano 22 Marzec 2016 Autor Share Napisano 22 Marzec 2016 żółty ładniejszy Też mi się wydaje, że żółty lepszy. Mam wypaloną maskę dla karoserii, więc można dowolnie zmieniać kolor w postpro ;) anty aliasing nie siedzi zwiększ z 1.5 do 1.8 Dzięki, przetestuję na następnym renderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gigant84 Napisano 30 Marzec 2016 Share Napisano 30 Marzec 2016 Akierek! To jest wykonany "dobrze" model samochodu. Idź w tym kierunku. - - - Połączono posty - - - Pokaż proszę siatki maski. Głównie mi chodzi o wloty/wyloty powietrza [żeberka] Nie narzuciłeś chyba materiału na nie [brak siatki], a chętnie bym zobaczył jak to rozwiązałeś. Bardzo nie lubię robić tego typu elementów, bo... nie umiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGavish Napisano 31 Marzec 2016 Autor Share Napisano 31 Marzec 2016 (edytowane) Pokaż proszę siatki maski. Głównie mi chodzi o wloty/wyloty powietrza [żeberka] Nie narzuciłeś chyba materiału na nie [brak siatki], a chętnie bym zobaczył jak to rozwiązałeś. Bardzo nie lubię robić tego typu elementów, bo... nie umiem :) Edit mode nie złapał kilku obiektów na raz, dlatego nie było siatek. W tym przypadku nie dążyłem do idealnej siatki z samych czworokątów. Ten fragment był o tyle trudniejszy do wykonania, że przypadał na wgięciu wzdłuż nadkola. Bardziej niż na siatce, zależało mi na ładnym przedłużeniu tego wgięcia i uzyskaniu dość poprawnych refleksów w tym miejscu. Siateczki (daj znać, jeśli potrzebujesz więcej ujęć): https://drive.google.com/folderview?id=0B_ASRmkbJuBgNlI0UFFQWGU1YjQ&usp=sharing Edytowane 31 Marzec 2016 przez McGavish Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 31 Marzec 2016 Share Napisano 31 Marzec 2016 @McGavish elegancki model, gratulacje! Będziesz robił low poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGavish Napisano 31 Marzec 2016 Autor Share Napisano 31 Marzec 2016 @McGavish elegancki model, gratulacje! Będziesz robił low poly? Dzięki! Zastanowię się nad tym, jak go w pełni skończę (zostało jeszcze wnętrze). Bardziej, niż przerabiając ten model na low poly, wolałbym dokończyć IS-2, który siedzi nietknięty i szkoda mi go trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 31 Marzec 2016 Share Napisano 31 Marzec 2016 To tak jak jak u mnie z IS-3 :) Niewiele mi już zostało, ale od czasu awarii dysku twardego, (gdzie prawie go straciłem) nie bardzo chce mi się ponownie szukać referencji. Zniknęło mi wtedy ponad tysiąc zdjęć, mam na szczęście puste pliki z nazwami, może dzięki nim uda mi się z pomocą google ponownie je wyszukać. Rób low-poly i się nie zastanawiaj, będzie super! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się