Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem.

 

To miał być model do Unreal Tournament 2003 ,ale się przejechałem na polycounterze.

Limitem miało być 3500 poly , ja zrobiłem na niecałe 3000 .

Ale okazało się że limit dotyczył trójkątów nie poly :(

Tak więc model ma 4978 trójkątów.

Zorientowałem się dopiero w połowie teksturowania , po przeczytaniu postu Giorgione.

Model zrigowany jest na bipedzie z ut 2003 characters pack.

Tekstury to dwa razy 1024x1024.

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jakis modewrnator mnie zaraz zjedzie za slownictwo ;)

 

b.fajna textura ;)

 

---Edit---

Leru na mnie nakrzyczal i musialem sie poprawic ;)

 

o rzesz ty fąflu

Napisano

Trochę buźka mi nie leży, za bardzo pociągnięcia pędzla widać, no i jakieś otarcia, prześwitujący metal itd., coś by złamać tą kolorystykę by się przydało. Poza tym - śliczne.

Napisano

Świetny model. Dwa minusy- dłonie za małe w stosunku do reszty ciała (normalnie dłoń człowieka może zakryć część twarzową jego czaszki- na Twoim modeli, mimo dodatkowych rękawic które nie wyglądają na cienkie- taka sztuka się nie uda. Druga rzecz to płaska twarz. Tekstury śliczne- wyrazy szczerej zazdrości :).

Napisano

Nie ma co krytykowac bo brutal RK mnie wyprzedzil ...

Pozatym jeden z lepszych modeli lowpoly jaki widzialem na tym forum , texturki bardzo dobre.

Ostatnio testowalem Cs:Sourse i poprostu modele mnie zniszczyly dostkonale bumpy i spectaculary. Chcialbym zobaczyc twoj model juz na enginku.

Napisano

Dzienx.

Teksturki nie wykańczałem , bo chciałem się najpierw zapoznać z Waszymi opiniami.

Poza tym obie nogi i ręce modelu są zmapowane na tym samym kawałku tekstury ,

więc jak dam jakieś wyraźniejsze przybrudzenia to będzie śmiesznie wyglądać (takie odbicie lustrzane ) . No ale jak mawiają w moich stronach " I see what I can do" :P

Dłonie już powiększałem , ale sprawdzę ten numer z twarzą by RK; no i buźka rzeczywiście jakaś płaska mi się teraz wydała.

Co do umieszczenia w grze to mam wątpliwości związane z ilością poly, poza tym musiałbym zrobić od podstaw wszystkie animacje bo te załączone z characters pack nie bardzo pasują ( a animacji jest kolo 40 , tak na oko )

Forum to jednak dobra rzecz :)

Niebawem nadejdą updaty.

Pozdrowionka

Napisano

Model nieźle dopracowany, ale podzielam uwagi innych. Teksturka zbyt czysta- aż świeci, wygląda jak ze złota, dłonie za małe i coś mi sie wydaje że nogi za krótkie!! lol Szczególnie śmiesznie to wygląda na screenie z tyłu. Poza tym kawał dobrej roboty.

Napisano

Świetna robota.

 

jestem ciekaw czy wieksze zruznicowanie w kolorze, naprzyklad w postaci jakichś czerwonych nadrukuw czy napisow gdzieniegdzie na panceżu nie sprawiła by że wyglądał by jeszcz ciekawiej.

 

Jeszcze raz gratulacje.

Napisano

Updaty dam jakoś po weekendzie ( bo jutro będę w Łodzi na zjeździe )

Robert B. : Bajkowe bo w całości namalowane , jeszcze dołącze jakies zdjęcia z fakturami i zabrudzeniami ( poza tym nie ukrywam , że mam jeszcze sporo do zrobienia jeżeli chodzi o posługiwanie się kolorem )

Rowr: Prawdę mówiąc tekstura to " wielka improwizacja " , bez jakichś wcześniejszych koncepcji ( ale nie polecam takiego stylu pracy bo zabiera bardzo dużo czasu -szczególnie ciągłe zmiany i poprawki )

Haliq: Nie będę optymalizował - musiałbym pozbyć się całego ekwipunku i skrajać twarz

- wtedy miałbym te 3500 trisów. Potraktuje ten model jako etap w edukacji :)

Jak mawiają - każdy następny będzie lepszy.

Yano : Dłonie już powiększyłem, a co do nóg to trudno mi oceniać, ponieważ

postać ma na sobie jakieś 3 cm pancerza i wszystkie proporcje są nieco zachwiane.

Odd : Dodam coś w kolorze i zobaczymy jak wyjdzie .

A propos, nie wiecie gdzie można znaleźć wzory napisów na kadłubach samolotów , czołgów i w ogóle sprzętu wojskowego , w stylu OPEN HERE czy DANGER ?

Darkelf: No wiem :P ( nie chciało mi się kombinować z napisem)

Napisano

Bardzo mi się podoba nie mam pytań:]

Twarz troszkę za płaska i może można było go stylizować na większego zakapiora ale jest naprawdę ok:]

Pozdrawiam,

SODA

Napisano

Troche bajeczne, kwadratowe i podobne do colobota, ale sam bym takiego czegoś nie zrobił (ale jak bym umiał to bym dał więcej polygonów i może tekstury jakieś inne).

Napisano

Powiem krótko jest gut :), co do ilosci poly to chyba mozna to olac wiem ze specyfikacja enginu ut to zdaje sie 4000 trojkątów czy jakos tak, ale sam robiłem i wstawiałem model do ut 2003 który miał grubo ponad 6000 i było w pożo :)tzn działał bez zażutu.

Napisano

dzienx za info.

Pozostaje jeszcze inny problem - postać modelowałem tak by pasowała do szkieletu

mercenary male , niestety biped nie miał dołączonych kości od kontrolowania naramienników , więc przesiadłem się na szkielet któregoś z botów ( ale tutaj musiałem przeskalować kości - no i w konsekwencji model jet bardzo zniekształcony w edytorze)

Mam pytanko - czy można zrobić do gry własnego bipeda (wiem ,że są jakieś problemy z systemem Karma ) , albo chociaż zmodyfikować( dodać kości ) do istniejącego szkieletu np. mercenary male?

Napisano

Hmm nie przypominam sobie zeby boty mialy osobne kosci do naramiennikow - ale nie pamietam kompletnie wiec moze maja. Generalnie jest tak - jak dasz wieksza ilosc kosci niz maja oryginalne animacje to bedzie cie czekac robienie wlasnych animacji - a troche ich tam jest.

 

Masz wsumie 2 opcje:

 

A) Skoro mowisz ze szkielet botow ma kosci naramiennikow to od nowa pod niego rigujesz - i uczysz sie na wlasnych bledach na przyszloc :)

 

B) Podlacz te naramienniki albo pod kosci barkow (zapewne tak masz teraz) albo pod kosci ramion - i wybierz mniejsze zlo - tak sa podlaczone wszystkie naramienniki postaci w grze - najczesciej pod ramiona tak ze ruszaja sie razem z rekami/rekoma. A to ze troche beda przenikac - to jest norma.

 

Lalki karmy mozna budowac w karma editor czy jakos tak dostarczanym na ostatniej - chyba trzeciej plycie unreala 2003.

 

A co do samego modelu - no proporcje troche kuleja, nogi za krotkie i dlonie jak u malego dziecka. Pomijajac fakt ze jedna reka to powinna byc piesc a druga otwarta. Tekstura za malo realistyczna, ale jak sie podszkolisz bedziesz mogl spokojnie ja poprawic bo pod wzgledem ilosci detali wyglada bardzo dobrze.

 

Modele w ut2003 maja okolo 2500 trojkatow - to info dla tych co rozne dziwne liczby tu wypisywali :)

Napisano

No cóż z tego co wiem to modele postaci w ut2003 mają od 2100 do 3300, choć wiele z nich ma 2600, natomiast np. Aida z unreal 2 ma 4900, są to oficjalne inormacje które można sprawdzić, i tak jak pisałem wcześniej specyfikacja tego enginu jesli chodzi o postacie to coś koło 4000 lub nawet ciut więcej ale tego już mi sie nie chce sprawdzać ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności