Łukasz Jaskólski Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Czołem. To miał być model do Unreal Tournament 2003 ,ale się przejechałem na polycounterze. Limitem miało być 3500 poly , ja zrobiłem na niecałe 3000 . Ale okazało się że limit dotyczył trójkątów nie poly :( Tak więc model ma 4978 trójkątów. Zorientowałem się dopiero w połowie teksturowania , po przeczytaniu postu Giorgione. Model zrigowany jest na bipedzie z ut 2003 characters pack. Tekstury to dwa razy 1024x1024.
Łukasz Jaskólski Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 ...........front............
Łukasz Jaskólski Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 .............back...............
Łukasz Jaskólski Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 .....................sides.................
Łukasz Jaskólski Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 ........................face....................
Marcin Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 jakis modewrnator mnie zaraz zjedzie za slownictwo ;) b.fajna textura ;) ---Edit--- Leru na mnie nakrzyczal i musialem sie poprawic ;) o rzesz ty fąflu
Łukasz Jaskólski Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 ....................perspecitve..............
Łukasz Jaskólski Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 ...............walk.............
Łukasz Jaskólski Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 ............stop........
Łukasz Jaskólski Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 ............salut.........
Por@szek Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 dla mnie miod,zeje***bista texturka. co prawda brakuje mi troche dirta ele jest max,dla mnie 4*
_michal Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Trochę buźka mi nie leży, za bardzo pociągnięcia pędzla widać, no i jakieś otarcia, prześwitujący metal itd., coś by złamać tą kolorystykę by się przydało. Poza tym - śliczne.
Por@szek Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 e tam eMPeck czepiasz sie, kolo dostal wlasnie mundur i chcial sie pochwalic :) Ale jeszcze jedno, troche plaska mordke ma. Cu
Hatred Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 trozke widac te przejscia swiatlocienia na modeliku, jakis lagodniejszy gradnient by sie przydal do tego, albo smyrnac to smugem,poza tym postac wysmienita!
RK Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Świetny model. Dwa minusy- dłonie za małe w stosunku do reszty ciała (normalnie dłoń człowieka może zakryć część twarzową jego czaszki- na Twoim modeli, mimo dodatkowych rękawic które nie wyglądają na cienkie- taka sztuka się nie uda. Druga rzecz to płaska twarz. Tekstury śliczne- wyrazy szczerej zazdrości :).
KLICEK Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Nie ma co krytykowac bo brutal RK mnie wyprzedzil ... Pozatym jeden z lepszych modeli lowpoly jaki widzialem na tym forum , texturki bardzo dobre. Ostatnio testowalem Cs:Sourse i poprostu modele mnie zniszczyly dostkonale bumpy i spectaculary. Chcialbym zobaczyc twoj model juz na enginku.
Łukasz Jaskólski Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 Dzienx. Teksturki nie wykańczałem , bo chciałem się najpierw zapoznać z Waszymi opiniami. Poza tym obie nogi i ręce modelu są zmapowane na tym samym kawałku tekstury , więc jak dam jakieś wyraźniejsze przybrudzenia to będzie śmiesznie wyglądać (takie odbicie lustrzane ) . No ale jak mawiają w moich stronach " I see what I can do" :P Dłonie już powiększałem , ale sprawdzę ten numer z twarzą by RK; no i buźka rzeczywiście jakaś płaska mi się teraz wydała. Co do umieszczenia w grze to mam wątpliwości związane z ilością poly, poza tym musiałbym zrobić od podstaw wszystkie animacje bo te załączone z characters pack nie bardzo pasują ( a animacji jest kolo 40 , tak na oko ) Forum to jednak dobra rzecz :) Niebawem nadejdą updaty. Pozdrowionka
rowr Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 Fajnie wyglada ale przypomina mi mocno postacie z "Red Factiona" ale jest ok no i texturka miodzio:)
haliq Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 kiedy będziesz odkrajał nadmiarowe trójkąciki? Jestem ciekaw czy nie zkupśniaczysz tak dobrego modelu.
Yano Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 Model nieźle dopracowany, ale podzielam uwagi innych. Teksturka zbyt czysta- aż świeci, wygląda jak ze złota, dłonie za małe i coś mi sie wydaje że nogi za krótkie!! lol Szczególnie śmiesznie to wygląda na screenie z tyłu. Poza tym kawał dobrej roboty.
oDD Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 Świetna robota. jestem ciekaw czy wieksze zruznicowanie w kolorze, naprzyklad w postaci jakichś czerwonych nadrukuw czy napisow gdzieniegdzie na panceżu nie sprawiła by że wyglądał by jeszcz ciekawiej. Jeszcze raz gratulacje.
darkelf Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 szczegoly powalaja... fajny napis: medic kit - caution :P.
Łukasz Jaskólski Napisano 21 Październik 2004 Autor Napisano 21 Październik 2004 Updaty dam jakoś po weekendzie ( bo jutro będę w Łodzi na zjeździe ) Robert B. : Bajkowe bo w całości namalowane , jeszcze dołącze jakies zdjęcia z fakturami i zabrudzeniami ( poza tym nie ukrywam , że mam jeszcze sporo do zrobienia jeżeli chodzi o posługiwanie się kolorem ) Rowr: Prawdę mówiąc tekstura to " wielka improwizacja " , bez jakichś wcześniejszych koncepcji ( ale nie polecam takiego stylu pracy bo zabiera bardzo dużo czasu -szczególnie ciągłe zmiany i poprawki ) Haliq: Nie będę optymalizował - musiałbym pozbyć się całego ekwipunku i skrajać twarz - wtedy miałbym te 3500 trisów. Potraktuje ten model jako etap w edukacji :) Jak mawiają - każdy następny będzie lepszy. Yano : Dłonie już powiększyłem, a co do nóg to trudno mi oceniać, ponieważ postać ma na sobie jakieś 3 cm pancerza i wszystkie proporcje są nieco zachwiane. Odd : Dodam coś w kolorze i zobaczymy jak wyjdzie . A propos, nie wiecie gdzie można znaleźć wzory napisów na kadłubach samolotów , czołgów i w ogóle sprzętu wojskowego , w stylu OPEN HERE czy DANGER ? Darkelf: No wiem :P ( nie chciało mi się kombinować z napisem)
haliq Napisano 21 Październik 2004 Napisano 21 Październik 2004 Co do tych napisów polecam http://images.google.pl
GrafMax Napisano 21 Październik 2004 Napisano 21 Październik 2004 za małe rączki ma ten DżiAjDżo, to znaczy dłonie, i nóżki też chyba za krótkie, w każdym razie ten pas cnoty robi takie wrażenie
giorgione Napisano 21 Październik 2004 Napisano 21 Październik 2004 nom model wygląda schludnie teksturowanie też bardzo dobre - mi sie bardzo podoba mnóstwo detali no i przyjęta kolorystyka nie przeszkadza :) oby tak dalej :D pozdr giorgione
haliq Napisano 22 Październik 2004 Napisano 22 Październik 2004 Jak się tam umie szukać to się wszystko znajdzie.
soda Napisano 22 Październik 2004 Napisano 22 Październik 2004 Bardzo mi się podoba nie mam pytań:] Twarz troszkę za płaska i może można było go stylizować na większego zakapiora ale jest naprawdę ok:] Pozdrawiam, SODA
Luke3D Napisano 24 Październik 2004 Napisano 24 Październik 2004 Troche bajeczne, kwadratowe i podobne do colobota, ale sam bym takiego czegoś nie zrobił (ale jak bym umiał to bym dał więcej polygonów i może tekstury jakieś inne).
LittleDog Napisano 24 Październik 2004 Napisano 24 Październik 2004 heh, LUKE3d - to mial byc model do gry :) Spoko pracka :)
Hatred Napisano 25 Październik 2004 Napisano 25 Październik 2004 wiem haliczku tez tak uwazam, ale wisz... :) koneic offa :) model +4!
Gość donMario Napisano 28 Październik 2004 Napisano 28 Październik 2004 Powiem krótko jest gut :), co do ilosci poly to chyba mozna to olac wiem ze specyfikacja enginu ut to zdaje sie 4000 trojkątów czy jakos tak, ale sam robiłem i wstawiałem model do ut 2003 który miał grubo ponad 6000 i było w pożo :)tzn działał bez zażutu.
Łukasz Jaskólski Napisano 29 Październik 2004 Autor Napisano 29 Październik 2004 dzienx za info. Pozostaje jeszcze inny problem - postać modelowałem tak by pasowała do szkieletu mercenary male , niestety biped nie miał dołączonych kości od kontrolowania naramienników , więc przesiadłem się na szkielet któregoś z botów ( ale tutaj musiałem przeskalować kości - no i w konsekwencji model jet bardzo zniekształcony w edytorze) Mam pytanko - czy można zrobić do gry własnego bipeda (wiem ,że są jakieś problemy z systemem Karma ) , albo chociaż zmodyfikować( dodać kości ) do istniejącego szkieletu np. mercenary male?
General Straw Napisano 29 Październik 2004 Napisano 29 Październik 2004 Hmm nie przypominam sobie zeby boty mialy osobne kosci do naramiennikow - ale nie pamietam kompletnie wiec moze maja. Generalnie jest tak - jak dasz wieksza ilosc kosci niz maja oryginalne animacje to bedzie cie czekac robienie wlasnych animacji - a troche ich tam jest. Masz wsumie 2 opcje: A) Skoro mowisz ze szkielet botow ma kosci naramiennikow to od nowa pod niego rigujesz - i uczysz sie na wlasnych bledach na przyszloc :) B) Podlacz te naramienniki albo pod kosci barkow (zapewne tak masz teraz) albo pod kosci ramion - i wybierz mniejsze zlo - tak sa podlaczone wszystkie naramienniki postaci w grze - najczesciej pod ramiona tak ze ruszaja sie razem z rekami/rekoma. A to ze troche beda przenikac - to jest norma. Lalki karmy mozna budowac w karma editor czy jakos tak dostarczanym na ostatniej - chyba trzeciej plycie unreala 2003. A co do samego modelu - no proporcje troche kuleja, nogi za krotkie i dlonie jak u malego dziecka. Pomijajac fakt ze jedna reka to powinna byc piesc a druga otwarta. Tekstura za malo realistyczna, ale jak sie podszkolisz bedziesz mogl spokojnie ja poprawic bo pod wzgledem ilosci detali wyglada bardzo dobrze. Modele w ut2003 maja okolo 2500 trojkatow - to info dla tych co rozne dziwne liczby tu wypisywali :)
Gość donMario Napisano 29 Październik 2004 Napisano 29 Październik 2004 No cóż z tego co wiem to modele postaci w ut2003 mają od 2100 do 3300, choć wiele z nich ma 2600, natomiast np. Aida z unreal 2 ma 4900, są to oficjalne inormacje które można sprawdzić, i tak jak pisałem wcześniej specyfikacja tego enginu jesli chodzi o postacie to coś koło 4000 lub nawet ciut więcej ale tego już mi sie nie chce sprawdzać ;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się