Napisano 18 Październik 200420 l Czołem. To miał być model do Unreal Tournament 2003 ,ale się przejechałem na polycounterze. Limitem miało być 3500 poly , ja zrobiłem na niecałe 3000 . Ale okazało się że limit dotyczył trójkątów nie poly :( Tak więc model ma 4978 trójkątów. Zorientowałem się dopiero w połowie teksturowania , po przeczytaniu postu Giorgione. Model zrigowany jest na bipedzie z ut 2003 characters pack. Tekstury to dwa razy 1024x1024.
Napisano 18 Październik 200420 l jakis modewrnator mnie zaraz zjedzie za slownictwo ;) b.fajna textura ;) ---Edit--- Leru na mnie nakrzyczal i musialem sie poprawic ;) o rzesz ty fąflu
Napisano 18 Październik 200420 l dla mnie miod,zeje***bista texturka. co prawda brakuje mi troche dirta ele jest max,dla mnie 4*
Napisano 18 Październik 200420 l Trochę buźka mi nie leży, za bardzo pociągnięcia pędzla widać, no i jakieś otarcia, prześwitujący metal itd., coś by złamać tą kolorystykę by się przydało. Poza tym - śliczne.
Napisano 18 Październik 200420 l e tam eMPeck czepiasz sie, kolo dostal wlasnie mundur i chcial sie pochwalic :) Ale jeszcze jedno, troche plaska mordke ma. Cu
Napisano 18 Październik 200420 l trozke widac te przejscia swiatlocienia na modeliku, jakis lagodniejszy gradnient by sie przydal do tego, albo smyrnac to smugem,poza tym postac wysmienita!
Napisano 18 Październik 200420 l Świetny model. Dwa minusy- dłonie za małe w stosunku do reszty ciała (normalnie dłoń człowieka może zakryć część twarzową jego czaszki- na Twoim modeli, mimo dodatkowych rękawic które nie wyglądają na cienkie- taka sztuka się nie uda. Druga rzecz to płaska twarz. Tekstury śliczne- wyrazy szczerej zazdrości :).
Napisano 18 Październik 200420 l Nie ma co krytykowac bo brutal RK mnie wyprzedzil ... Pozatym jeden z lepszych modeli lowpoly jaki widzialem na tym forum , texturki bardzo dobre. Ostatnio testowalem Cs:Sourse i poprostu modele mnie zniszczyly dostkonale bumpy i spectaculary. Chcialbym zobaczyc twoj model juz na enginku.
Napisano 19 Październik 200420 l Autor Dzienx. Teksturki nie wykańczałem , bo chciałem się najpierw zapoznać z Waszymi opiniami. Poza tym obie nogi i ręce modelu są zmapowane na tym samym kawałku tekstury , więc jak dam jakieś wyraźniejsze przybrudzenia to będzie śmiesznie wyglądać (takie odbicie lustrzane ) . No ale jak mawiają w moich stronach " I see what I can do" :P Dłonie już powiększałem , ale sprawdzę ten numer z twarzą by RK; no i buźka rzeczywiście jakaś płaska mi się teraz wydała. Co do umieszczenia w grze to mam wątpliwości związane z ilością poly, poza tym musiałbym zrobić od podstaw wszystkie animacje bo te załączone z characters pack nie bardzo pasują ( a animacji jest kolo 40 , tak na oko ) Forum to jednak dobra rzecz :) Niebawem nadejdą updaty. Pozdrowionka
Napisano 19 Październik 200420 l Fajnie wyglada ale przypomina mi mocno postacie z "Red Factiona" ale jest ok no i texturka miodzio:)
Napisano 19 Październik 200420 l kiedy będziesz odkrajał nadmiarowe trójkąciki? Jestem ciekaw czy nie zkupśniaczysz tak dobrego modelu.
Napisano 19 Październik 200420 l Model nieźle dopracowany, ale podzielam uwagi innych. Teksturka zbyt czysta- aż świeci, wygląda jak ze złota, dłonie za małe i coś mi sie wydaje że nogi za krótkie!! lol Szczególnie śmiesznie to wygląda na screenie z tyłu. Poza tym kawał dobrej roboty.
Napisano 20 Październik 200420 l Świetna robota. jestem ciekaw czy wieksze zruznicowanie w kolorze, naprzyklad w postaci jakichś czerwonych nadrukuw czy napisow gdzieniegdzie na panceżu nie sprawiła by że wyglądał by jeszcz ciekawiej. Jeszcze raz gratulacje.
Napisano 21 Październik 200420 l Autor Updaty dam jakoś po weekendzie ( bo jutro będę w Łodzi na zjeździe ) Robert B. : Bajkowe bo w całości namalowane , jeszcze dołącze jakies zdjęcia z fakturami i zabrudzeniami ( poza tym nie ukrywam , że mam jeszcze sporo do zrobienia jeżeli chodzi o posługiwanie się kolorem ) Rowr: Prawdę mówiąc tekstura to " wielka improwizacja " , bez jakichś wcześniejszych koncepcji ( ale nie polecam takiego stylu pracy bo zabiera bardzo dużo czasu -szczególnie ciągłe zmiany i poprawki ) Haliq: Nie będę optymalizował - musiałbym pozbyć się całego ekwipunku i skrajać twarz - wtedy miałbym te 3500 trisów. Potraktuje ten model jako etap w edukacji :) Jak mawiają - każdy następny będzie lepszy. Yano : Dłonie już powiększyłem, a co do nóg to trudno mi oceniać, ponieważ postać ma na sobie jakieś 3 cm pancerza i wszystkie proporcje są nieco zachwiane. Odd : Dodam coś w kolorze i zobaczymy jak wyjdzie . A propos, nie wiecie gdzie można znaleźć wzory napisów na kadłubach samolotów , czołgów i w ogóle sprzętu wojskowego , w stylu OPEN HERE czy DANGER ? Darkelf: No wiem :P ( nie chciało mi się kombinować z napisem)
Napisano 21 Październik 200420 l za małe rączki ma ten DżiAjDżo, to znaczy dłonie, i nóżki też chyba za krótkie, w każdym razie ten pas cnoty robi takie wrażenie
Napisano 21 Październik 200420 l nom model wygląda schludnie teksturowanie też bardzo dobre - mi sie bardzo podoba mnóstwo detali no i przyjęta kolorystyka nie przeszkadza :) oby tak dalej :D pozdr giorgione
Napisano 22 Październik 200420 l Bardzo mi się podoba nie mam pytań:] Twarz troszkę za płaska i może można było go stylizować na większego zakapiora ale jest naprawdę ok:] Pozdrawiam, SODA
Napisano 24 Październik 200420 l Troche bajeczne, kwadratowe i podobne do colobota, ale sam bym takiego czegoś nie zrobił (ale jak bym umiał to bym dał więcej polygonów i może tekstury jakieś inne).
Napisano 25 Październik 200420 l wiem haliczku tez tak uwazam, ale wisz... :) koneic offa :) model +4!
Napisano 28 Październik 200420 l Powiem krótko jest gut :), co do ilosci poly to chyba mozna to olac wiem ze specyfikacja enginu ut to zdaje sie 4000 trojkątów czy jakos tak, ale sam robiłem i wstawiałem model do ut 2003 który miał grubo ponad 6000 i było w pożo :)tzn działał bez zażutu.
Napisano 29 Październik 200420 l Autor dzienx za info. Pozostaje jeszcze inny problem - postać modelowałem tak by pasowała do szkieletu mercenary male , niestety biped nie miał dołączonych kości od kontrolowania naramienników , więc przesiadłem się na szkielet któregoś z botów ( ale tutaj musiałem przeskalować kości - no i w konsekwencji model jet bardzo zniekształcony w edytorze) Mam pytanko - czy można zrobić do gry własnego bipeda (wiem ,że są jakieś problemy z systemem Karma ) , albo chociaż zmodyfikować( dodać kości ) do istniejącego szkieletu np. mercenary male?
Napisano 29 Październik 200420 l Hmm nie przypominam sobie zeby boty mialy osobne kosci do naramiennikow - ale nie pamietam kompletnie wiec moze maja. Generalnie jest tak - jak dasz wieksza ilosc kosci niz maja oryginalne animacje to bedzie cie czekac robienie wlasnych animacji - a troche ich tam jest. Masz wsumie 2 opcje: A) Skoro mowisz ze szkielet botow ma kosci naramiennikow to od nowa pod niego rigujesz - i uczysz sie na wlasnych bledach na przyszloc :) B) Podlacz te naramienniki albo pod kosci barkow (zapewne tak masz teraz) albo pod kosci ramion - i wybierz mniejsze zlo - tak sa podlaczone wszystkie naramienniki postaci w grze - najczesciej pod ramiona tak ze ruszaja sie razem z rekami/rekoma. A to ze troche beda przenikac - to jest norma. Lalki karmy mozna budowac w karma editor czy jakos tak dostarczanym na ostatniej - chyba trzeciej plycie unreala 2003. A co do samego modelu - no proporcje troche kuleja, nogi za krotkie i dlonie jak u malego dziecka. Pomijajac fakt ze jedna reka to powinna byc piesc a druga otwarta. Tekstura za malo realistyczna, ale jak sie podszkolisz bedziesz mogl spokojnie ja poprawic bo pod wzgledem ilosci detali wyglada bardzo dobrze. Modele w ut2003 maja okolo 2500 trojkatow - to info dla tych co rozne dziwne liczby tu wypisywali :)
Napisano 29 Październik 200420 l No cóż z tego co wiem to modele postaci w ut2003 mają od 2100 do 3300, choć wiele z nich ma 2600, natomiast np. Aida z unreal 2 ma 4900, są to oficjalne inormacje które można sprawdzić, i tak jak pisałem wcześniej specyfikacja tego enginu jesli chodzi o postacie to coś koło 4000 lub nawet ciut więcej ale tego już mi sie nie chce sprawdzać ;D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto