Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej, stara teczka gdzieś zaginęła a pomyślałem, że fajnie wrócić na stare śmieci, w końcu zawsze najbardziej wymagający byli tutaj. Tak więc nadrabiając zaległości kilka ostatnich prac na rozgrzewkę. Cheers ;)

 

pawel-kaczmarczyk-lady-newt-small.jpg?1468264908

 

germania-magna-sign.png

 

bf109-sign.png

 

scuta-castrorum11-fin-sign.png

Edytowane przez Paweł Kaczmarczyk
  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Świetny warsztat, wszystko ładnie wyrenderowane, a i materiały całkiem fajnie oddane :) Nie jestem jeszcze upoważniony do dawania profesjonalnych opinii ale spróbuje napisać co mnie razi jako odbiorcy. W pierwszym nie umiem zrozumieć ułożenia rąk, materiał na ramionach sugeruje raczej stabilne ułożenie rąk skierowanych w dół, natomiast dłonie umieszczone są wyjątkowo wysoko i w dużych odległościach. Możliwe nawet że są poprawnie zrobione ale ich ułożenie (bądź punkt w którym umieszczona jest "kamera") tworzoną niejasną kompozycje. No chyba że to nie jej ręce ;p

W drugiej pracy rażą mnie te iskierki, o ile te z tyłu jeszcze nie są takie złe to te z przodu... no moja pierwsza myśl to był cyklop z xmenów i jego laserowe oczy ^^

Edytowane przez Kazikowy
Napisano

Dzięki :) Miło słyszeć.

 

Kazikowy bardzo słuszne uwagi i w 100% zgoda. Z rękami olałem to jako good enough, gdzieś tam pierwotnie mi się anatomiczne zgadzało i nie wzmocniłem tego efektu ostatecznie.

W drugim to art na okładkę karcianki gdzie na front wszystko dookoła będzie na bokach pudełka więc i w odbiorze całości nie robiło różnicy.

Napisano

Wszystkie są bardzo ładnie namalowane, bardzo podobają mi się kolory.

 

Jeśli mogę coś dorzucić to powiem tylko, że w pierwszej pracy, szyja jest mocno za duża i ogólnie ciasno się robi na obrazku przez taką kompozycję. Trochę szkoda, że jej prawa ręka wchodzi w kadr bez żadnego powiązania z całością.

 

W pracach batalistycznych jest podobny problem, kadry są dosyć wąskie, ale rozumiem, że skoro to na okładki to format był pewnie odgórnie narzucony. Jednak poszerzenie kadrów sporo by dało.

 

Ogółem bardzo fajne rzeczy ;)

Napisano

Dla mnie pierwsza najlepsza chociaż troche mdławo. Gdzieniegdzie mogłbyś przywalić mocniejszy światłocień. Chyba że tak chciałeś. Wiem ze to trudnie do wykrzesania, sam mam z tym problem. W scenach walki troche nabrudzone dlatego bardziej podoba mi się pierwsza.

Napisano

Dopracowałbym rozróżnienie materiałów(serwetka, szkło i metal) bo teraz wszystko wygląda podobnie. I może bardziej bym różnicował krawędzie na miękkie i twarde. Zwróć na to uwagę przy następnej martwej bo podejrzewam, że to było po prostu szybkie ćwiczenie. Pozdrawiam!

Napisano

Fajny dynamiczny obrazek, rowniez podoba mis ie paleta, widac ze nie boisz sie koloru i potrafisz nim sprawnie operowac.

 

Ogolnie rzecz biorac nie jestem fachowcem od perspektywy, ale mysle ze to rybie oko nieco sie ryplo w kilu miejscach, u mnie tez jest sporo bledow, ale wrzuce taki maly overek. I tak jak juz pisalem komus tu w teczce, trzeba momentami uspokoic pewne rejony obrazka, czy to cienie czy swiatla czys rod tony, w ktoryms z tych obszarow powinno byc mniej detali. Odnosnie tego konkretnego obrazka, zbyt duzo tam rozmytych elementow zlewajacych sie w siebie, osobiscie uzyl bymw iecej solidnych plam. Ale patzrac na poprzednie prace widze, ze to rozumiesz, wiec przyjmuje to za eksperyment :)

 

r26jwl.jpg

Napisano

ICE dzęki za over! :) Chociaż musiałem sobie porównać żeby zobaczyć co zmieniłeś. :D Przegięcie perspektywy było celowe - przechyliłem lewy pion banneru żeby nadać więcej dynamiki. Obrazek zdecydowanie jako eksperyment, zresztą już go zdążyłem przebudować i poczyścić kolory bo sporo nabrudziłem. :P

 

15 minut na na odmóżdżenie :)

Postac1.jpg

Napisano

DraxMustHurt ostatnio głównie siedzę w procreate, ma bardzo fajne malarskie pędzelki, rozmywanie mieszanie farby itd.

W fotoszopie zauważyłem, że najczęściej używam pędzla co się zwie Farba2 od Macieja Kuciary, daje świetny efekt zarówno w szkicach i w malowaniu dużymi plamami koloru - przy takich szybkich luźnych malunkach używam go w 90% + okrąglak twardy i miękki, ewentualnie coś teksturowatego. Opacity najlepiej mieć na 100% szczególnie w pierwszych etapach gdzie ustawiasz sobie dużymi plamami kolory - wtedy nie wybacza błędów musisz trafić w kolor, potem można sobie zmieniać do woli. Zwykle nawet jak mam ustawione zależne od nacisku to dociskam na maksa żeby nie tracić saturacji danego koloru a tylko pod koniec odpuszczam żeby lekko się zmiksował z kolorem pod spodem - to kwestia wyczucia, ale to chyba właśnie daje czasem ten malarski feeling.

Napisano
Jak uzyskujesz ten malarski feel? Używasz raczej pędzli z twardą krawędzią czy miękką? I jak z opacity na pędzlu - masz ustawione na sztywne czy kontrolowane naciskiem piórka?

 

Kiedys dawno temu i nie prawda, mialem podobne pytania, sek w tym ze malarski efekt uzyskuje sie glownie umiejetnosciami a nie pedzlem ^^

 

Proponuje sprobowac prawdziwych farb olejnych na malych formatach nawet na papierze, zobaczysz jak Ci to rozjasni wszystko.

I te tajemnice beda stawac sie oczywistymi oczywistosciami ^^

Napisano

Koń ma chyba trochę za krótką szyję i ogólnie problemy z proporcjami w paru miejscach, ale na pewno czuć tutaj chłód Rosji i umiejętne posługiwanie się plamą ;)

Napisano

Dzięki, przyjrzę się temu, chociaż mocno wspierałem się referencjami i szczerze mówiąc nie do końca to widzę. ;) Może coś bardziej zrypałem w nogach i w skrócie perspektywicznym stąd to wrażenie. Konie są piekielnie trudne do malowania. :)

Napisano

Fajna wrzuta ale mam wrażenie, że większość tych prac dużo by skorzystała jakbyś nad nimi przysiadł:) Podejrzewam, że pewnie wymagała tego praca i stawka ale w tych z hannibala aż się prosi żeby to wykończyć. Ten z This war of mine najlepszy właśnie z tego powodu- nie wygląda na niedokończony w porównaniu z innymi. Pozdrawiam i czekam na więcej.

Napisano
Fajna wrzuta ale mam wrażenie, że większość tych prac dużo by skorzystała jakbyś nad nimi przysiadł:) Podejrzewam, że pewnie wymagała tego praca i stawka ale w tych z hannibala aż się prosi żeby to wykończyć. Ten z This war of mine najlepszy właśnie z tego powodu- nie wygląda na niedokończony w porównaniu z innymi. Pozdrawiam i czekam na więcej.

 

Dzięki. Te prace do Hannibala szły na karty więc finalnie i tak detal by się zgubił. A też w swoich pracach próbuję poszukiwać lekkiego malarskiego stylu - raz lepiej raz gorzej. ;)

Napisano

Bardzo fajne, malarskie prace. Coraz mniej takiego stylu widzę, a szkoda.

Z tym koniem i szyją może chodzić o skrót perspektywiczny, który na refce się wykoślawił? Aparat fotograficzny miewa z tym kłopoty. Mnie to i tak specjalnie nie przeszkadza w odbiorze, jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności