Napisano 23 Lipiec 20168 l Cześć! Ostatnio miałem przyjemność brać udział w konkursie zorganizowanym przez Allegorithmic -"A Road Trip in 2116". Temat bardzo obszerny, dużo pomysłów i możliwości. Wybór padł na hoverbike w wersji wyścigowej. Modelowałem głównie w Blenderze, jedynie silnik częściowo w Zbrush. Tekstury powstały z masek exportowanych z Substance Paintera i łączonych w Cycles. Pragnę podziękować użytkownikom @2013 i Maćkowi Jutrzence za bardzo cenne rady! Ostatecznie zająłem 8 miejsce, co jest dla mnie bardzo dużym sukcesem. Efekty prac poniżej: ArtStation: https://www.artstation.com/artwork/ken8A AO pass Viewport Diffuse pass Zapraszam do komentowania :) Edytowane 23 Lipiec 20168 l przez McGavish
Napisano 24 Lipiec 20168 l Elegancko, nie ma się do czego przyczepić :) Super render. Gratulacje za wynik w konkursie :) Można gdzieś obejrzeć ten model z innych ujęć?
Napisano 24 Lipiec 20168 l Sam bym się nie powstydził 8 miejsca biorąc pod uwagę, że było ponad 200 uczestników więc jest czym się chwalić, jeszcze raz gratulacje! Ciężko pracujesz to i są sukcesy :)
Napisano 9 Sierpień 20168 l Autor Siema a gdzie jest silnik pionowego startu? xD Ładna praca. Dzięki! Silnika pionowego startu nie potrzebuje, bo ściga się po torze magnetycznym, który utrzymuje stałą wysokość :)
Napisano 12 Październik 20168 l Naprawdę świetna praca! Szczególnie jeśli chodzi o detal. Gratsy :) Pytanko, model robiony z własnych refek/szkiców?
Napisano 13 Październik 20168 l Świetna praca, ładna materiałówka i paleta. Jedyne co może bym jeszcze dodała to jakieś światło z "kupra" i rozgrzane falujące powietrze, ale i bez tego mega pro :)