Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć!

 

Ostatnio miałem przyjemność brać udział w konkursie zorganizowanym przez Allegorithmic -"A Road Trip in 2116". Temat bardzo obszerny, dużo pomysłów i możliwości. Wybór padł na hoverbike w wersji wyścigowej.

Modelowałem głównie w Blenderze, jedynie silnik częściowo w Zbrush. Tekstury powstały z masek exportowanych z Substance Paintera i łączonych w Cycles.

 

Pragnę podziękować użytkownikom @2013 i Maćkowi Jutrzence za bardzo cenne rady!

 

Ostatecznie zająłem 8 miejsce, co jest dla mnie bardzo dużym sukcesem.

 

Efekty prac poniżej:

 

ArtStation: https://www.artstation.com/artwork/ken8A

 

piotr-bieryt-beauty-shot-a.jpg?1469245991

 

AO pass

piotr-bieryt-clay-render-ao-pass-a.jpg?1469245398

 

Viewport

piotr-bieryt-viewport-screena.jpg?1469245391

 

Diffuse pass

piotr-bieryt-diffuse-pass-a.jpg?1469245401

 

piotr-bieryt-wireframeas.jpg?1469245462

 

 

Zapraszam do komentowania :)

Edytowane przez McGavish
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sam bym się nie powstydził 8 miejsca biorąc pod uwagę, że było ponad 200 uczestników więc jest czym się chwalić, jeszcze raz gratulacje!

Ciężko pracujesz to i są sukcesy :)

Napisano
Siema a gdzie jest silnik pionowego startu? xD Ładna praca.

 

Dzięki! Silnika pionowego startu nie potrzebuje, bo ściga się po torze magnetycznym, który utrzymuje stałą wysokość :)

Napisano

Świetna praca, ładna materiałówka i paleta.

Jedyne co może bym jeszcze dodała to jakieś światło z "kupra" i rozgrzane falujące powietrze, ale i bez tego mega pro :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności